Nordea reviews

Nordea reviews

3.3

Inkompetent service

Jeg kontaktede Nordea for at høre, om jeg kunne få bevilget et overtræk på 500 kr. frem til sidste hverdag i denne måned, hvor et nej i min optik vil have været tilstrækkeligt. Men tværtimod bliver jeg konfronteret med mit rådighedsbeløb for næste måned, hvilket jeg måtte have hende, jeg snakkede med over telefonen, til at uddybe, for det er bestemt IKKE i overensstemmelse med mit budget, at man kan argumentere ud fra, at det er for lavt, da det er på 1100 kr. Det viser sig så, at hun ikke vil høre på det budget, hvilket jeg har stillet op, men hun forsøger derimod ihærdigt at overtrumfe mig med hendes opfattelse, der er ude af proportioner.

Dernæst får jeg at vide, at jeg lige kan våge på at lade kontoen gå i minus med sølle 200 kr., hvor jeg dog nu mener, at reglen er - med mindre jeg ikke er blevet informeret om en nyere regel - at man maks. må overtrække med 300 kr. på kontoen. Hun går endvidere hen og ser på en tidligere efterspørgsel fra mig på sin computer, og det var et lån jeg efterspurgte på et noget højere beløb for nogle måneder siden efterhånden. Hvordan kan det anvendes til at bestyrke hendes opfattelse i, at jeg ikke skal have et midlertidigt overtræk på over en periode på omkring tre uger?

Nu jeg har været en glad og stolt kunde hos Nordea i adskillelige år, og jeg har aldrig haft én eneste konflikt med banken. Så det er brand ærgerligt, at det her så sker. Noget jeg finder interessant, er, at Nordea ikke tøver med at anbefale dig at oprette en ’gevinst’-konto, hvori du starter med at overføre 500 kr. til den som udgangspunkt. Det har jeg oplevet to gange. Hvordan hænger det sammen? Deslige har jeg en Check-in konto, hvori at det er meningen, ifølge Nordeas egne ord, at man skal derigennem kkunne få ekstra plads i økonomien. Det synes jeg bestemt ikke at i lever op til.

Ingen dikkedare

Ingen dikkedare, alt spiller bare her, jeg har ikke oplevet noget negativt herfra endnu.

"Snyder" Nordea deres kunder, siden de ikke må anvende rådgivere direkte?

Jeg har som revisor og ven hjulpet en kunde med en dialog med Nordea om lån til en lejlighed, (en bank som hun har haft i ca. 15 år/tror jeg), hvor de åbenbart er bange for at møde en ligeværdig person, der kan takle og gennemskue deres "fup", "svindel" og "manipulationer", overfor deres kunder.

Nordea har i flere emails til mig, skrevet følgende:

Nordea skriver: Ydermere vil vi at en evt. sag senere, bliver kørt gennem dialog med din ekskone, da det er hende sagen omhandler ( Min bemærkning: det sjove er at han skriver min ekskone, da vi aldrig har været gift, og at banken da må vide om deres kunde i ca. 15 år, er gift eller ej. Det virker meget uprofessionelt, og viser tydeligt bankens sløseri og arrogance)

Nordea skriver: Vores kunder er mere end velkomne til at benytte sig af eksterne rådgivere. Jeg siger blot at vi ønsker at tale direkte med vores kunder og ikke deres eksterne rådgivere.

Mærkeligt at man ikke må tage dialogen med Nordea direkte som rådgiver på kundens vegne, hvilket jo tyder på de prøver at "skjule" noget for almindelige mennesker, der ikke kan gennemskue de "bevidst rodede" økonomiske sammensætninger i Nordea.

Er det virkelig Nordeas kundepolitik, at de nægter kunden at vælge at hendes rådgiver tager dialogen direkte med banken? Det var det i hvert fald i dette tilfælde.

Det er heller ingen hemmelighed at bankrådgiveren i sine emails, har været direkte "flabet", og udvist en opførsel, som han af sin mor ville have fået en "røvfuld for", hvis det var tilladt.

Desværre har bankerne så meget magt, at de kan "svine" hvem som helst til, der ikke er mange millionærer.

Vi almindelige bankkunder er godt nok til grin.

Derfor hold jer væk fra Nordea, da det ikke er første gang jeg via mine kunder har oplevet at Nordea opfører sig på en måde, som er direkte "uanstændigt" og "nedværdigende", og meget "uprofessionelt" overfor deres kunder.

Og nu pudser Nordea nok 100 advokater på mig, men så tager vi det derfra.

Vil aldrig anbefale nordea.

Jeg har altid betalt mine regninger til tiden og ja mit dankort har også været i minus. Men så er det heller ikke værre end det er blevet betalt tilbage + nordea har fået deres forbandet høje gebyr oveni.

Nu står jeg og har virkelig brug for økonomisk hjælp, men får afslag fordi jeg ikke tjener nok!!!!! HALLO!! Hvis jeg tjente nok havde jeg ikke brug for et lån til at få mine private sager bragt i orden. Og de lytter ikke til hvilke situation du er i - Så rådgivning og hjælp kan I stikke langt op. (Ja jeg er irriteret). Nu må jeg vente med at betale mine regninger og nordea kontoen bliver sat i bero. Så må jeg finder et job med højere løn. For jobs med høje lønninger flyder jo over det hele nu til dags.

Jeg vil gøre ALT mit for at skifte bank hurtigst muligt. Og ikke sætte mine ben hos nordea igen.

Brug ikke nordea, du vil kun fortryde det.

Advarsel om Nordea. Skift aldrig over til Nordea

I skriver godt nok, Nordea / Gør det muligt. Hahaha nej Nordea gør det ikke muligt, Nordea gør det umuligt at låne penge når de tydeligt kan se at man har flere boliger og at man har solgt en af sine boliger og har flere penge i kontoen end første gang men lånte penge af dem.

Der var en gang hvor Nordea var en fremragende bank, men de tider er vist over, for selvom jeg havde solgt min bolig og jeg ville lægge en udbetaling på 70% og plus betale alt mit gæld af, ville de ikke hjælpe fordi de ville have at min sammenlever skulle med henover lånet, som jeg tydeligvis fortalte dem at jeg ikke ville, men ville kun låne på mit navn.

Da jeg lånte til den bolig som så nu er solgt havde jeg nær så godt økonomi som jeg har nu og jeg fik alligevel lov at låne 600.000kr som så jeg købte min ejerlejlighed med, takket være en og enkelt mand som gjorde det muligt Franzt Hoe.

Hende jeg har nu er ikke særlig spids selvom det kun handlede om at jeg kun skulle låne 250.000kr og ikke 600.000kr som sidste gang

Jeg skifter bank lige så snart en anden bank tilbyder gode renter for de penge jeg har ståene nu.

Nordea, skift jeres motto om til Nordea / Gør det ikke muligt !!!!

Den værste bank ever !!!

Helt håbløst!

Ville gerne være kunde hos dem. Det skulle være nemt. Downloadede app og indsendte via denne identifikation og oplysninger. Blev ringet op 10 minutter efter at alt var i orden. Fik så en mail og skulle logge ind og klare resten. Her faldt kæden så af :-( Herefter fulgte mange telefonopkald plus mails hvor jeg blev stillet frem og tilbage mellem forskellige afdelinger der tydeligvist var meget lidt opsat på at løse mit problem (som jo var at jeg GERNE VILLE VÆRE KUNDE!), men blot forsøgte at give aben videre efter jeg havde forklaret og forklaret. Da jeg havde talt med cirka 11 forskellige og den sidste også ville give mig videre, sagde jeg stop. Du godeste; Det gav minder fra tiden hvor KTAS / Teledanmark havde monopol. Utroligt at banken kan klare sig med så ringe service-indstilling i år 2013.

Alt for dårligt!

Udover ekstremt høje priser/renter og gebyrer er servicen ekstremt dårlig. Der er flere gange blevet ændret på mine kundeforhold uden jeg har fået besked på det. Blandt andet satte man afdrag på andelsboliglån op uden at notificere mig. Jeg har ligeledes haft 6 bankrådigvere de sidste 6 år. Hvordan skal Nordea kende til mig og mine behov? Er jeg blot et nr.? Og siger mængden af jobskift noget om Nordea's virksomhedskultur?

I min omgangskreds kender jeg ingen der anbefaler Nordea, men er kunder hos dem pga. loyalitet eller fordi de er tvunget.

Det der fik bægeret til at flyde over er at pr. dags dato er mit Visa/Dankort blevet spærret. Kortet er blevet misbrugt af kinesiske hackere (Nordea indrømmer endda det ikke behøver være mig selv, der har kompromitteret kortet) og Nordea vælger derfor at spærre det. Fair nok. Problemet jeg har er at ikke nok med at kortet bliver spærret, bliver pengene også trukket selv om Nordea/Nets godt ved det det er en ulovlig transaktion. Jeg skal gøre indsigelse når pengene er trukket. Kender jeg Nordea og deres forretningsmetoder ret vil det højst sandsynligt også sige at jeg ikke får renter og går min konto i minus bøder jeg også for det. Hertil kommer at jeg skal betale 100 kr. for et nyt kort, samt der går 5-7 arbejdsdag. Det skal derudover også siges at jeg selv var nødt til at gøre opmærksom på problemet. Normal praxis, som jeg har fået fortalt af bekendte, der har været ude for noget lignende, er at banken tager fat på dig og transaktionen bliver stoppet. Kortet bliver stadig spærret for at forhindre yderligere misbrug. Hvorfor kunne Nordea ikke have ydet mig den service?

Jeg henvender mig derfor i min lokale Nordea i min frokostpause for at hæve penge til dagens indkøb og aftaler, men får af vide jeg ikke kan hæve penge da de skal bruge billedlegitimation (selvom jeg får af vide i telefonbanken alt er noteret på min sag og jeg kan hæve penge baseret på mit kontonr. og nogle sikkerhedsspørgsmål). Da jeg ikke er den heldige ejer af et kørekort og mit pas ligger trygt hjemme kan jeg gå derfra med uforrettet sag og aflyse mine aftaler, samt ikke gøre indkøb da jeg ikke har nogen penge før jeg har været hjemme og hente mit pas efter banken har lukket. Dertil kommer arrogante og sure medarbejdere - og det var ikke engang en mandag.

Tak Nordea. Det var lige hvad der skulle til for at få mig vækket fra min dovenskab og skifte bank. En bank jeg har haft i 30 år siden jeg blev født. En bank jeg aldrig har misset et afdrag hos eller haft nogen dårlige udeståender med. Tak for alt - både gode og dårlige tider. Mest dårlige.

Ringe service

Ja, hvad kan man sige. Bare ringe helt generelt. Og deres telefonbank er til at lukke op og skide i. Helt ærligt Nordea. Man kan aldrig komme igennem til jer. Det tager tusind år og man bliver ikke altid oplyst om ventetiden. Hvis man gør passer den nærmest aldrig og der går langt flere minutter end angivet. Af så stor en bank at være må i simpelthen kunne gøre det bedre. Man kan heller ikke komme igennem til lokalafdelingerne længere. Der går dage før der bliver ringet tilbage, på en hastesag. Helt ærligt. Det er for ringe service. I skræmmer sgu kunderne væk!!!!

Falske politianmældser.

Nordea Bank er forfærdeligt.

Banken vil ikke overholde indgåede aftale og ringer rundt til andre banker med usande påstande, fordi de gerne vil forhindre en fornuftigt aftale hos en anden bank.
Når det bliver klaget til banken over dette, henviser banken til klage hos pengeinstitutankenævnet.
Når klagen indbringes hos pengeinstitutankenævnet foretager banken politianmældser på usande og falske grundlag.

Måske Direktør Jens Barslund vil give en forklaring omkring dette, Jens Barslund har selv medvirker i disse falske politianmældser..

Dette er sket hos Nordea Bank, Vestergade i odense.

Ringe service og ligeglade medarbejdere

Nu har jeg været kunde hos Nordea gennem flere år. Og det er ikke andet end en historie om dårlige renter og uvillighed til at hjælpe. Jeg har flere gange måtte optage lån uden om nordea (Det har sågar drejet sig om et overtræk på 500 kr jeg skulle bruge 3 dage) da de ikke er der for at hjælpe deres kunder. Jeg skifter uden tvivl bank.

God service og fin hjemmeside

Jeg er rigtig glad for min bankrådgiver hos Nordea. Han giver sig altid god tid til at forklare, og fremstiller mine muligheder, på en overskuelig måde. Da jeg selv var i en stresset periode, varetog min rådgiver mine interesser, og sørgede for at ordne de økonomiske ting, som jeg ikke selv kunne overskue, til rette tid. Dejligt ikke at skulle bruge tid på finansielle spekulationer, som jeg ikke selv interesserer mig for. Sådan en bankrådgiver, giver ro i hverdagen.

til alle jer som brokker jer

få altid på skrift hvad i har aftalt med banken. få altid navne på dem som i har talt med samt dato klokkeslæt osv . når de så løber fra deres aftaler. og i kan rende Nordea et vist sted. samt når de laver dobbelt overførelser fra en nemkonto som ikke er aftalt.. så få fat i Nordea. tal med deres kundeservice. hjælper det ikke. så hiv dem i retten. det burde alle gøre. der er altid plads til forbedringer. men når de misligholder deres kunder. og kun har interesse for de rige kunder. så er den helt gal. vi mangler en bank hvor der er plads til alle. men de findes åbenbart ikke længere. det er de unge man går efter. for dem kan Nordea tjene penge på. er du 40år med gæld. står i rki . så er du intet værd. for banken. du er nul og niks. for de kan ikke tjene på dig. sådan er det desværre. men nogen solide retsager burde kunne sætte skub i tingene i den rigtige retning. for dem der har en fed bankkonto. og aldrig har manglet noget. de ved ikke hvad det vil sige at at mangle. for de har aldrig selv prøvet det. ville være rart hvis banken var for alle. og ikke kun for de rige

modbydeligt!

Bankrådgiver Bendt fra Nordea vordingborg, Gentagende gange nedladende og i den grad modbydelig at tale med. ingen kommunikation, bestemt ingen mulighed for rådgivning i forbindelse med budget mm i forbindelse med skift af arbejde samt mindre sygdomsperiode! Aldrig oplevet noget lignende.

Nordea vil ikke låne penge ud.... Men de vil sørme hellere ikke have penge stående. Hvad vil de så?!

Snakkede i dag med erhvervsrådgiver fra Nordea Roskilde. Jeg skal starte op som selvstændig kosmetolog fra den 1. november. Alle regnskaber, budgetter mm er lavet og ser meget fornuftige ud i følge min revisor.
Jeg ville bare oprette en erhvervskonto med døgnboks i mit nærområde, da det vil lette min dagligdag. Men Nordea vil kun oprette en erhvervskonto med døgnboks, hvis jeg også er privatkunde. Da de synes at mit privatlån i min nuværende bank er for højt, vil de ikke have mig som privat kunde.
Det skal lige siges, at jeg selv har skaffet kapital til min forretning og derfor ikke har bedt Nordea om erhvervslån kun en konto. Men da de ikke kan tjene penge på at "bare" tælle mine penge op, er jeg ikke interessant som erhvervskunde. De synes også at mit driftsbudget så alt for optimistisk ud. Ja nogen skal være være pessimister men alligevel...

Amatører

Nordea har i de senere år levet fedt af at de har været konservative under finanskrisen, og respekt for det!

Men under overfladen er de amatører.

Havde i en periode en større sum penge stående i en private banking aftale. Men afkastet i 2013 var under 3%. Undersøgte hvad afkastet var i andre større banker på en defensiv investering. Samlet set klarede Nordea sig over 50% dårligere.

Ville opsige min aftale og flytte pengene tilbage, imedens at jeg skulle vurdere hvad jeg skulle gøre med pengene. Skrev til dem at det var kreditorbeskyttelse midler, og at de skulle flyttes til en ny konto. Pointerede vigtigheden af dette.
Efter 4 dage var pengene flyttet til en eksisterende konto med penge på i banken . Derved er midlerne ikke længere beskyttede.

Ringede til filialchefen, der fortalte at de var flyttet til en allerede kreditorbeskyttet konto, og at der ikke var noget galt. Måtte belære ham om at man ikke kan indsætte penge på en kreditorbeskyttet konto.

Dette måtte han undersøge, og efter 30 minutter ringede han og fortalte at det var en computerfejl!! Og ved en fejl havde de kreditorbeskyttet en almindelig konto(ulovligt)

Afventer nu et brev fra Nordea. Er i tvivl om alle mine midler nu er uden kreditorbeskyttelse

Værst at alt er flere arrogante samtaler med medarbejdere, der prøver at sno sig udenom istedet for at beklage deres fejl.

Tal aldrig økonomi med din bank, de forstår alligevel ikke hvad der foregår.

Nordea er en bank for... ja, jeg ved egentlig ikke rigtigt hvem, måske for sig selv eller andre finansielle institutioner. Det er ihvertfald, IMHO, ikke en bank for en gennemsnitlig, gældsplaget dansker. Med mindre du har en fetisch med at blive ignoreret, jordet og overladt til at gå på bagdelen fordi det på en eller anden måde er i Nordeas interesse.

Danske Bank indførte kontogebyrer for at slippe af med de kunder som de mente var "dårlige kunder". Det har Nordea, ihvertfald så vidt jeg kan se, ikke gjort. De anvender i stedet en anden strategi til at skaffe "dårlige kunder" af vejen. Du bliver ignoreret. Dine mails bliver ikke besvaret. At komme igennem per telefon er umuligt. Beskeder du efterlader til din "rådgiver" forsvinder. Du er allerede på vej ud.

"Dårlig kunde"... Det er et sjovt begreb egentligt, fordi hvornår er man en dårlig kunde? I min naivitet har jeg altid forbundet begrebet med sjusk med betalinger, manglende betalinger og ligegyldighed hermed. Sådan er det ikke. Jeg betaler altid, har altid betalt og vil til min dødsdag betale hvad jeg skylder til tiden. Men jeg og min kone er stadigvæk stemplet som "dårlige kunder" til trods for vi betaler hvad vi skal af afdrag, renter, gebyrer osv osv.

Vores økonomi er ikke supergod. Den er heller ikke superdårlig. Vi har store udgifter og gode indtægter. Men vores liv, især de seneste 12-14 måneder, har ikke helt forløbet som vi gerne så dem forløbe. En række "livsbegivenheder" har rystet vores fundament og tiltet økonomien. Vi kan stadig svare enhver sit, bare ikke altid til tiden men det løser vi. Der findes heldigvis masser af flinke mennesker der er villige til at hjælpe når man er i nød. Men Nordea hører ikke til blandt dem. Tværtimod er det min opfattelse at Nordea, gennem passivitet, forsøger at køre os helt ned.

"Det har I selv valgt", sagde vores "rådgiver" adspurgt om hvorfor en multinational, statsstøttet finansiel koncern ikke ville hjælpe med at udligne "bumpene" på den økonomiske landevej. Efterfulgt af en prædiken om moral, ansvar og "i disse for vort land så svære tider". Det er svært at sluge en prædiken om ansvarlighed med penge fra en privatejet bank der har været så langt nede i gældsfælden selv at de har fået statsstøtte og af den vej er blevet systemiske for samfundet. Det klinger hult.

Vi har ikke selv valgt alt det skidt vi har skullet og stadigvæk går i gennem. Vi har prøvet efter bedste beskub at overleve og få tingene til at glide. Jeg hævder ikke at vores beslutninger har været de rigtige eller de smarteste, men de kan nu engang ikke laves om og vi står ved dem. Det er ikke nødvendigt at prygle os som Nordea gør.

Vores hus er ikke (her i 2013) det værd det blev købt for i 2010. Der "mangler" et par hundredetusinde mellem købsbeløbet og en teoretisk salgsværdi idag. Jeg anser det ikke for at være noget problem da huset ikke skal sælges, det har end ikke været overvejet. Dermed er vi teknisk insolvente, som en del andre husejere også er det. Jeg kan, som sagt, ikke se problemet når man nu engang ikke skal sælge. Men i Nordea betyder det at man "forfremmes" til "høj-risiko kunde". Der er jo et potentielt underskud og selvfølgelig skal du betale for bankens risikovillighed. Så renterne på dine lån stiger. Hvis ikke det så skidt ud før, så hjælper et rente- og gebyrhop da på det.

"Du er velkommen til at tage dit engagement et andet sted hen", sagde filialchefen til mig da jeg gav udtryk for min utilfredshed. Det er da et godt tilbud og det ville jeg også gerne. Jeg kan bare ikke. Som teknisk insolvent er der ikke en bank der vil røre dig med en ildtang. Historisk set er stavnsbåndet ophævet for flere hundrede år siden, men det er blevet genindført med begrebet "teknisk insolvens". Jeg er fluen der sidder uhjælpeligt fast på fluepapiret. Den eneste udvej er at vælge fuldstændig økonomisk ruin, miste alt og alligevel stå med kæmpegæld de næste mange år. Det er egentligt ikke et valg, er det?

Nordea sælger forsikringer på Tryg's vegne. Det er de så heller ikke særligt gode til. I forbindelse med huskøb blev vi anbefalet en ejerskifteforsikring af Nordea som de så også formidlede på vegne af Tryg. Enhver der nogensinde har købt bolig ved hvor meget papir der flyver om ørene på dig i købssituationen og ja, det er mit ansvar hvad jeg skriver under på. I købssituationen forlod jeg mig på rådgivningen fra Nordea i forbindelse med ejerskifteforsikringen og skrev under uden at gennemlæse betingelserne. Det var en fejl for Nordea handlede ikke i min interesse.

En af de ovennævnte "livsbegivenheder" (hvis det da kan kaldes det) nævnt ovenfor var opdagelsen af, at vores bryggers dybest set er fyldt med ulovlige el- og vandinstallationer. Det blev først opdaget efter en tørretumbler brændte sammen og der kom fagfolk til at se på sagen. I den forbindelse er det tilladt at undre sig over hvad de byggesagkyndige i forbindelse med salget foretog sig, men det er en anden snak.

"Gud ske tak og lov for ejerskifteforsikringen", tænkte jeg mens billeder af skyhøje håndværkerregninger flagrede for øjnene af mig. Men jeg tog fejl, for ejerskifteforsikringen fra Tryg, anbefalet og solgt af Nordea, dækker ikke ulovlige el-, vvs- og kloakinstallationer. Hvad den konkret dækker har jeg ikke kunnet afgøre til trods for ihærdig gennemlæsning af betingelserne.

"Så skulle du have tegnet Extra Sikring", som Tryg meddelte. Ja, det skulle jeg jo nok. Måske skulle formidleren af forsikring (Nordea) også lige have gjort mig opmærksom på ved indgåelsen af aftalen, at forsikringen IKKE dækkede nogen af de områder der hyppigst fuskes med i de danske husstande. Det ville da have været god rådgivning.

Men pengene er betalt, forsikringen er uopsigelig og jeg må så finde en anden måde at få bugt med den brandfælde som bryggerset er. Nordea er stensikkert ikke til nogen hjælp på den front eller nogen anden front for den sags skyld.

Jeg ved ikke om Nordea er værre eller bedre end andre danske finanskoncerner. For mig er Nordea noget i stil med *slettet af selvcensur*. Med mindre jeg vil ende i en grøft har jeg brug for dem. Hvis så bare de ville behandle mig som et menneske, kunne jeg tilgive meget. Men bare at være et tal i statistikken, et kontonummer, en ligegyldighed, en "dårlig, høj-risiko kunde"... det er utilgiveligt.

intet svar

nordea er den værste bank, der nogensinde har har haft. nordea lover guld og grønne skove, bare for at blive kunde, når så er blevet kunde fås ingen svar ved henvendelse. det er kun et at gøre luk nordea for evigt, det er ikke en bank der er for kunder, nordea tænker kun og kun på sig selv.

SNYD OG BEDRAGERI!!!

for ca. 1 år siden ringer jeg til min bank NORDEA og får aftalt et møde ang. et lån. til mig og min kones nye lejlighed. jeg får dermed får et lån på 80.000kr og alt går som det skal. jeg bliver tilbudt et livs forsikring, altså hvis jeg eller min kone dør vil lånet gå i 0.
det skulle vi betale 122kr i kvartalet pr. person. vi får at vide det bare er et TILBUD og vil altid kan sige luk det ned igen. 2 måneder efter beslutter jeg og min kone at vi ikke vil have den forsikring og ringer så til banken og får det lukket ned igen og smutter så forbi banken og får underskrevet opsigelsen.

8-9 måneder efter jeg ang. en kassekredit på 10.000 pga. vi lige havde en stram måned og var kommet i minus med et par tusind kr. jeg går ned og får afleveret løn sedler, årsopgørelser og vores budget. nå ja vil lige sige at jeg er fuldtidsarbejder og har en fastløn + provision. som er højere en gennemsnittet. har en kone som studere og får elev løn. jeg får afvist min anmodning om kassekreditten og få dage efter bliver vores dankort spærret pga. misbrug.. hvis jeg havde en tanke om at misbruge mit dankort ville jeg ikke ringe og søge en kassekredit. og nå jo jeg kan jo bare forhøje mit lån med de 10.000kr og betale 2-3 % højere i rente og et gebyr på 500kr for jeg at vide.

jeg får at vide at grunden til mit kassekredit bliver afvist er at jeg har for et højt lån ??
80.000kr ????? bare lidt sjov at tænke på at jeg havde en kassekredit på 35.000kr da jeg stiftede lånet. og fik det lukket.

Nå tilbage til forsikringen. d.1 kan jeg se i min netbank at der er blevet hævet 122kr. pr. person og ringer så til Nordea idag. og fortæller at jeg har opsagt den forsikring. kvinden som har mig i røret siger så at det er løgn og det har jeg aldrig gjort og at sidst da jeg havde ringet fik jeg at vide at jeg skal have den forsikring for at have mit lån og hvis jeg skal have lukket den forsikring skal jeg betale mit lån ud. ligemeget hvor meget jeg prøver at forklare hende min sidste samtale med dem og fortæller hende at jeg har været nede og underskrive opsigelsen bliver hun ved med at hentyde til at jeg lyver og det er sådan som det er. hun vil ikke diskutere med mig mere,

HVAD DULEN SKER DER MED TILLID OG ÆRE.
jeg har altid betalt mine regninger til tiden til banken, har haft flere lån hvor jeg har betalt til tiden endda en af mine lån betalte jeg før tiden for blev træt af det.

hvergang jeg har et lille problem eller en ting der ikke bliver gjort rigtig og jeg ringer til banken er med det samme stemplet. de tager jo notater hver gang de snakker med mig så hver gang de slår mig op kan de se at jeg har været vred i nogen af vores samtaler pga. jeg føler mig røvrendt. så hvergang jeg får fat i en er de enorm søde og flinke i starten men ligeså snart de slår mig vender det hele. jeg har sendt alle mine oplysninger til en anden bank og venter på et godt tilbud. så jeg væk for evig fra dig Nordea.

App dårlig

Super ringe netbank app, tag et kig på danske Banks app, så ved i hvordan det skal gøres, kom nu kom nu, følg nu med!

Ubehageligt og personligt afslag.

Har været sygemeldt i en årrække efter en arbejdsskade, skriver så til Nordea om at få bevilliget et overtræk, får en mail hvor der står " du søgte om et overtræk på samme tid sidste år hvor du fik afslag, det samme gælder denne gang og vi kan heller ikke hjælpe dig fremover". Gad vide hvordan de så behandler mig når jeg får udbetalt min erstatning og mon jeg bliver ved med at være kunde i Nordea.

Is Nordea your company?

Agro Finans Danmark Details

Nordea - Få hjælp til lån, opsparing, betalingskort, bankkonto, pension, forsikring, ny bank, etc. Bliv Nordea kunde.

Visit Nordea

We live here: Bjørnholms Alle 20