Nordealivogpension reviews

Nordealivogpension reviews

3.6

En ærgelig oplevelse...

Som så mange andres oplevelser som jeg kan læse her på Trustpilot, kan jeg ikke anbefale Nordea Liv og Pension, og jeg havde heller intet valg da pensionsordningen blev oprettet igennem et arbejde jeg engang havde.
Jeg har 6000 kr. på min ordning og har nu igennem flere uger prøvet at få hjælp til hvad jeg har af muligheder og evt. få dem udbetalt og jeg har fået en række forskellige tidshorisonter og svar. Det seneste svar jeg har fået fortæller, at jeg får 1900 kr. udbetalt da staten tager en del og deres gebyr tager en del.
Altså 1900 kr. ud af 6000 kr. får jeg udbetalt, uden at have fået at vide på noget tidspunkt at så stor en del af opsparingen ville forsvinde hvis jeg valgte at få dem udbetalt.
Jeg synes bare at det er rigtig ærgeligt, da jeg på intet tidspunkt selv valgte at oprette pensionsopsparingen og skrev til Nordea Liv og Pension for at blive hjulpet og guidet.

Fuldstændig latterlig rådgivning.

Havde fået udbetalt 2200 af en tidligere arbejdsgiver. til nordea liv og pension. da jeg ikke har min pension der. Ville jeg gerne have dem udbetalt. og det kunne jeg så også saktens. efter 3 måneder kommer pengene. 400kr får jeg udbetalt, fordi en tager et gebyr på 1800kr som jeg ikke bliver informeret om. Mega ringe service.

Flabet og provokerende LANGSOMME

Jeg kan ikke anbefale NOGEN nogensinde at bruge dette selskab til noget som helst!!!

Jeg blev tvunget ind i dette foretagende af en arbejdsgiver, det er det værste der nogensinde er sket i mit arbejdsliv!!!

Jeg har bedt om at få mine penge udbetalt så jeg SELV kan bestemme hvor og hordan mine penge skal opspares og investeres!!!

Det tager man et flabet gebyr på 1800 kr for og man skal vente en evighed på sine penge, mine er ikke kommet endnu!!! Hvor lang tid kan det tage at overføre mine penge til MIN konto???

Deres flabede sælger/konsulent sidder og presser en til at gamble med, og investere sine optjente penge i forskellige "pakker"...

Hvis du NOGENSINDE sidder til en jobsamtale hvor de siger de har aftale med Nordea Liv og Pension! Tak nej til jobbet og bliv gadefejer UDEN pensionsopsparing!!!!

De behandler ikke en som et menneske, og handler KUN i egne interesser!!!

Jeg har en laaannngggg historie om dem, men den er for kompleks at beskrive.

Dog er deres firma noget af det værste jeg nogensinde har oplevet!

De er både inkompetente og løgnagtige.

Føj er det er nok det ord som beskriver det bedst!

langsommelig sagsbehandling

jeg er så skuffet over Nordea har været kunde hos NORDEA i ca 30 år og er fordel + kunde men er så uheldig at blive syg så jeg har mistet min erhvervsevne. derfor har jeg naturligvis søgt om dækning fra min fursikring tab erhvervsevne men til trods for at karensperioden for længst er udløbet for man hver gang man kontakter NORDEA bliver man spist af med at lægekonsulenterne kigger på sagen i næste uge det er simpelthen for dårligt. udover det bliver man kastet rundt i systemet det er f..... frustrerende når man er syg og man så skal kæmpe for at få sine dækninger udbetalt. jeg overvejer nu kraftigt at finde en anden bank og flytte alle mine pensioner forsikringer og alle andre ting for sådan en dårlig behandling kan man ikke være bekendt overfor sine gamle kunder... føj siger jeg bare

Vejet og fundet for let.......

Efter at have haft firmapension hos Nordea i gennem flere år, har vi taget beslutningen om at skifte til et andet selskab. Vi mener Nordea handler for meget i egen interesse, og vi har i en enkelt sag (vil tage for lang tid at komme ind på her), været lodret uenige med Nordea. I den forbindelse lykkedes det ikke på noget tidspunkt at komme i en fornuftig dialog med dem, for det er MEGET svært at få fat i den man skal tale med, medmindre man vil købe et produkt - så er der ingen grænser.
Vi har også oplevet, at administrationsgebyret efterhånden har nået et urimeligt højt niveau. Gennemsnitsrenten har ligget meget lavt, og kun sjældent har Nordea toppet listen af selskaber der forrenter pengene godt.
I starten var vi godt tilfredse, men gennem årene, har det udviklet sig i den forkerte retning.
Efter at have opsagt aftalen med Nordea, er vi flere gange blevet bekræftet i, at det var den rigtige beslutning. De bliver ved med at kontakte vores medarbejdere, for at påvirke dem (jeg tænker narre). Senest har de informeret om, at de igen vil kontakte dem, for at give dem 3 muligheder. Der er en 4, nemlig at flytte ordningen til det nye selskab, men det undlader Nordea at oplyse om - for som de siger, det er ikke deres problem at oplyse om den mulighed. De forsøger ganske enkelt at få vores medarbejdere til at træffe en beslutning på forkert grundlag - Nordea, i handler og agerer ganske usmageligt.

Derfor: Jeg kan kun anbefale at man går udenom Nordea, når der skal vælges firmapension.

VM Elektro A/S - www.reservedele.nu

Michael Veng Valentin
indehaver

Meeget lang ekspeditionstid!

Jeg skal vente 2-4 uger på et udbetalingsskema, som de ikke magter at fremsende på mail! Når det er sendt retur, så skal jeg vente 2-4 uger igen, før jeg får mine egne penge. Jeg kan altså forvente at skulle vente op til 8 uger i alt, på mine egne penge. DET er bare ikke godt nok og ligner en bevist forhaling. Det stemmer slet ikke overens med alt det de skriver på deres hjemmeside. Iøvrig ventede jeg næsten 20 stive minutter i telefonen og først da jeg ringede anden gang (hvor jeg ventede lige så længe) for at rykke for udbetalingsskemaet, fik jeg besked på deres ekspeditionstid.

Beviseligt TYVERI

NLP har beviseligt stjålet fra min ratepension. Har de også stjålet fra din ?
Ved min forsikring trådte arbejdsudygtighedsparagraffen i kraft grundet sygdom, herved udbetales der en månedlig ydelse, der stiger stille og roligt hvert år.

På et tidspunkt overtager NLP policen fra et andet selskab og i denne anledning falder den årlige stigning fra ca. 250 kr. til ca. 50 kr

Jeg spørger til dette forhold 6 - 8 gange, enten svarer man slet ikke eller man svarer med goddag-mand-økseskaft svar
Politi og finanstilsyn kan ikke råbes op.

Har du forresten nogensinde modtaget den lovpligtige årsopgørelse ? Jeg har ikke.
Desto mere du holdes uvidende, desto nemmere er det at stjæle fra dig.

OBS !!
Læs bogen RETIREMENT HEIST ( pensions tyveri ).af forfatteren Ellen E. Schultz og du vil opdage hvordan pensionsordninger i USA gøres til genstand for milliardtyverier.

Deres ekspeditions tider er uacceptabelt lange

Deres ekspeditions tider er uacceptabelt lange. Er år efter år bundproppen i forrentningen af din pension…..

Is Nordealivogpension your company?

Nordea Pension Danmark, Livsforsikringsselskab Iii A/S Details

Visit Nordealivogpension