www.nordfjeld.dk reviews

www.nordfjeld.dk reviews

9.4

Super service!

Sød, venlig og hurtig betjening og levering.

Stort udvalg - hurtig levering

Dejligt stort udvalg - især når man har en seng i "skæve" mål - mange flotte farver.

Hurtig og omhyggelig ekspeditio

Jeg havde brug for nogle topmadrasser i et gammelt mål. Efter jeg havde bestilt varerne, blev jeg ringet af en medarbejder, som ville sikre sig, at jeg ikke var kommet til at skrive et forkert mål i bestillingen. Super service.

Fint og uden problemer

Overskueligt, hurtig og troværdig betjening.

Fuld tilfredshed - 5 stjerner

Professionelt - hurtigt (bestilte søndag sidst på dagen og fik varen tirsdag...... det kan vist ikke gøres bedre) og helt som ønsket. Plejer altid at kunne finde en lille ting - men ikke denne gang.
Ikke sidste gang jeg benytter Nordfjeld.

Intet at klage over!

Alt gik som forventet - kort leveringstid, selvom jeg bestilte lige op til jul .. fik endda slik og kuglepen med! :-)

Er det Jer der solgte mig lagner?

Der var intet i vejen med servicen, men lagnerne er tynde, dvs. for tynde!

Fejllevering og en vare der ikke fungerer perfekt

Jeg havde bestilt 2 varer fra Nordfjeld. Først kom den ene som jeg hentede i den forretning, der var leveret til. Herefter måtte jeg rykke for den anden og så igen have ulejlighed med at hente den også.

Beskyttelseslagenet sidder ikke godt på min madras og forskubber sig hele tiden. Jeg bliver nok nødt til selv at flytte hjørneelastikkerne, så de kommer til at fungerer bedre.

Super sød betjening, personlig service og hurtig levering!

En sød herre ringede mig op ifm. en lækker dyne, som jeg havde spørgsmål til. Vi havde en snak om varen, som jeg efterfølgende købte og modtog dagen efter, netop som den flinke herre havde sagt - sjældent har jeg oplevet så fin service!

Vældig god service.

Vældig god service, flink personale, der ringede mig op, da jeg havde klumret i bestillingen.

Perfekt handel og super service !! Tak!

Det hele er bare tip top!!!!

super oplevelse

Hurtig og perfekt levering.
Produktet (lagner) er i en super kvalitet.

lille håndskrevet visitkort vedlagt, gjorde oplevelsen endnu bedre.

Kære Ib

Tusind tak for din anmeldelse og tid. Tak, vi er også meget stolte af vores lagenprogram. En personlig hilsen er altid skøn at få og dem husker man måske lidt bedre fremover ;)

Kære Jannie

Tusind tak for din anmeldelse og din tid. Vi håber at du kigger forbi Nordfjeld.dk en anden gang.

Personligt, pålideligt, punkligt

Jeg bestilte en sort plaid og ringede et par dage efter med et afklarende spørgsmål. Manden, der svarede telefonen, kunne med det samme referere til min bestilling "den har jeg lige stået med, - den sorte uldplaid, ikke sandt?". En tilfældig netbestilling endte med en oplevelse af en nærværende og personlig betjening. Plaiden ankom tidsmæssigt som lovet og i en fantastisk kvalitet. Både plaid og Nordfjeld kan varmt anbefales!

Kære Rikke

Tusind tak for den meget detaljeret anmeldelse og din tid. Vi er glade for at vores kunder synes at vores betjening er nærværende. Vi prøver at gør tingene så personligt som muligt, så vores kunder føler sig værdsat og endelig har lyst til at komme igen :)

Trang Jensen

Varerne OK, men levering ikke som aftalt.

På Telefon blev der lovet max. 4 dages levering. Pakken kom på 6. dagen - bare lidt surt, da det var en gave. Men flinke folk og OK-varer.

Allan

Kære Allan

Tak for din anmeldelse og tid. Vi beklager at varen ikke kom som lovet. Alt hvad der kunne gå galt, gik galt. Leverandøren sendte ikke varerne som aftalt. Mangel på personale pga. sygdom og ferie. Men det værste var, at GLS glemte at hente pakken hos os. Vi er virkelig kede af, at det gik så galt med din bestilling. Men det har selvfølgelig givet os input til at gøre tingene bedre. Tak endnu en gang.

Vi håber at du alligevel har mod på, at handle hos os igen en anden gang.

Lækker Luksus dyne

Lynhurtig levering af luksus dyne med moskusdun, som jeg er meget glad for.

Kære Vivi

Tusind tak for din anmeldelse. Dejligt at høre hvor glad du er, for din nye luksus dyne.

God personlig service.

Jeg afgav en ordre via hjemmesiden og blev straks ringet op for at blive informeret om afsendelse og om at der ville komme en mindre ventetid på varen. Jeg modtog varen som aftalt. Hurtigt.

Kære Elsebeth

Tusind tak for din anmeldelse og tid. Vi synes at det er godt at informere vores kunder om evt. ventetid, da det kan være svært at vente på sin pakke :)

Perfekt og hurtig service

Fuldstændig tilfredshed herfra.

Kære Jannie

Tusind tak for din anmeldelse og tid. Det er dejligt at blive bekræftet i, at vi gøre tingene perfekt.

Fin og hurtig ekspedition

Jeg havde bestilt en vare, som ikke var på lager. Blev straks ringet op, og fik et tilbud på en bedre vare, men til samme pris, som den jeg havde bestilt.
Pakken kom hurtigt frem og alt var, som det skulle være. I pakken med sengetøj lå en lille pose med et par karameller, og et kort med teksten "sov godt" - det var da sødt.

Kære Lise

Tusind tak for din anmeldelse og din tid. Vi prøver altid at gøre vores kunder glade og tilfredse.

Trang Jensen

Fornem, lynhurtig betjening !!

Min regnjakke kom i smuk gave-indpakning. Tak !!

Kære Ole

Tusind tak for din anmeldelse og tid. Vi håber at du er glad for din gave, selvom det ikke var en regnjakke ;)

Support

Kundesupport

Vi hjælper gerne før, under og efter bestillingen. Skal du bruge hjælp til monteringen, vejledningen eller har du andre spørgsmål, så klarer vi også det. Vores telefon 6615 2500 er åben i hverdage kl. 10.00-17.30 samt lørdage kl. 10.00-14.00. Eller send os en mail på info@nordfjeld.dk

Tilfredshed eller pengene tilbage

Har du fortrudt dit køb, så send det retur. Du har 14 dages fortrydelsesret.

Betaling

Vi hæver først pengene, når varerne er sendt!

Om virksomheden

Nordfjeld A/S er grundlagt i 1956. Vores butik i Odense SØ åbnede i 2005. Vi er specialister i senge, madrasser, dyner, puder og sengetøj til børn, unge og voksne. Vi har masser af lækkert sengelinned og sidst men ikke mindst flotte pyntepuder, plaider, viskestykker og meget meget mere. Kom og bliv inspireret.

GAVEIDEER
For børn