Nordform reviews

Nordform reviews

7.4

Fremragende service!

De har et flot udvalg, specielt hvis man har mere end én hobby, og til rimelige priser.
Og så jeg lige fået en enestående service. Jeg har handlet der flere gange uden problemer, men denne gang var en puncher i stykker. Og de sender mig bare en ny og afprøver den, uden at jeg skal bøvle med at returnere den anden.
Fremragende service!

Super hurtig levering!

Jeg bestilte en pakke med cernit ler. sendt om eftermiddagen den bliv sendt afsted sammen aften!! super lækkert.

Ringe kvalitet, intet respons

Jeg må ændre min bedømmelse af Nordform. Da jeg skulle ramme billeder ind i de nyligt indkøbte svæverammer, gik det sølvfarvede af, da rammen fik et lille stød, og det er simpelthen for dårlig kvalitet!!
Efterfølgende har jeg kontaktet firmaet, så vi kunne finde en løsning. Jeg kan jo ikke bruge en defekt ramme. Desværre svarer Nordform ikke på min henvendelse.
Så dér har jeg handlet for første, eneste og sidste gang! Det er jo netop i sådan en situation, at et firma skal bevise sit værd. Alle kan jo sende hurtigt og være søde og rare i bestillingsprocessen. Men hvis et firma ikke er til noget, når det går lidt skævt, så er det ikke et sted, jeg vil foretage køb.

Hurtigt levering

Jeg bestilte mine varer og allerede dagen efter var det sendt afsted. Fik en mail på min ordre og det blev leveret allerede dagen efter...

Handler der helt sikkert igen ;)

Ultra hurtig levering!

Jeg bestilte tape fredag eftermiddag og rullerne kom med posten lørdag formiddag. Det er total i orden!

hurtig levering og billigt sortiment

dejlig hurtig levering og nemt at finde hobbyting til billige penge
ok sortiment og jeg elsker at shoppe her

Jeg er yderst tilfreds med handlen. Venligt personale, som overholder aftaler.

OK handel

Jeg havde bestilt en blænd ramme til et lærred, og da jeg havde bestilt, forventede jeg at modtage en ordrebekræftelse. Men den kom aldrig.
Jeg blev i tvivl om min ordre var gået igennem, da jeg som sagt ikke havde modtaget nogen form for bekræftelse. Jeg valgte så at prøve at bestille varen igen efter nogen dage, eftersom jeg stadig ingen ordrebekræftelse havde modtaget og pengene ikke var trukket min konto.
Dagen efter blev jeg så ringet op af ejeren af firmaet, som havde lagt en besked på svareren, om det var en fejl, at jeg havde bestilt to rammer?
Dagen efter fik jeg så en anden mail fra samme person, som spurgte, om jeg ønskede at få begge rammer sendt i samme pakke?
Lidt forvirrende.
Skrev tilbage at jeg kun ønskede den ene ramme og modtog så dagen efter en ramme i en fin indpakket pakke. Lidt forvirrende forløb, med ellers ok handel

super godt sted at købe hos da de er super hurtige til at levere vare

jeg bestilte nogle filia farvekridt i onsdags (d. 4-1-12) og fik farverne i dag fredag (d. 6-1-12) farverne var ansvarligt emballeret og de var intakte:) så jeg synes det er et rigtig godt sted at købe ting da de levere varerne super hurtigt:) så det er helt sikkert et sted jeg gerne vil bestille fra igen og et sted jeg vil anbefale andre at bestille varer fra:)

God butik. Men der mangler lidt.

Jeg bestilte nogle papirblokke og diverse skriveredskaber fra hjemmesiden og fik det leveret et par uger efter. Grunden til den lange ventetid, var at der var sommerferie, hvilket de også oplyser om på deres hjemmeside.

Alle produkterne var i god stand og klar til at bruge, så intet at klage over der. Men selvom selve handlen i sig selv var god, kan jeg ikke give topkarakter, da siden mangler for meget af hvad jeg som kunde "er vant til" fra andre netbutikker.

- Først og fremmest holdte de sommerferie, således butikken "går i stå" i 3 uger.
- Derudover fik jeg intet at vide da de sendte mit produkt. Det måtte jeg selv regne ud, da de trak pengene fra netbank.
- Track&Trace ville heller ikke være dårligt, så jeg kan følge med i hvornår jeg kan forvente min pakke.
- Jeg ville derudover gerne kunne se status på min bestilling på hjemmesiden.
- Mine varer blev leveret i en kasse fra Samsung, hvor der så vidt jeg kunne se havde været printerpatroner i tidligere. Ikke noget stort problem for mig, så længe jeg får mine varer. Syntes bare det er lidt underligt, og det fortjener at blive nævnt i en anmeldelse.

Disse ting tilsammen gør at jeg ikke kan give over 3 stjerner. Dog kan jeg godt anbefale hjemmesiden, da selve bestillingen gik smertefrit og produkterne er i orden.

Super udvalg og super service

Har købt perler og kunst-ler hos Nordform og kunne iøvrigt købe meget meget mere, hvis pengepungen tillod det ;o)
De har et forrygende udvalg og en rigtig sød og tjekket service, og så leverer de lynende hurtigt.

God netbutik til hobbyartikler

Jeg bestilte to dåser magnetmaling til omtrent halv pris i forhold til f.eks. Paludan Hobby og modtog malingen et par dage efter.
Godt tilfreds.

Alletiders butik

Sød og rar betjening, og god vejledning. Anbefales til alle der skal købe hobbyartikler. 5 stjerner herfra.

Is Nordform your company?

Nordform Details

Nordform hobbyartikler