Nordic Ink reviews

Nordic Ink reviews

9.6

Har handlet en del hos Nordic-ink og det er en sand fornøjelse.

God kvalitet, billigeste priser og hurtig levering

Jeg har handlet flere gange på denne side de sidste 4 år. Fremragende patroner, til de billigste priser i Danmark (har undersøgt hele markedet!). Har kun gode anbefalinger!

Godt og hurtigt

Har bestilt blækpatroner fra Nordic-Ink rigtig mange gange, det er altid god service og hurtig levering - og nogle rigtig gode priser!!! :-)
- Kan varmt anbefales og jeg anbefaler dem gerne til venner og familie når der skal købes blækpatroner.

Super Service

Jeg kan KUN anbefale Nordic Ink.
Har handlet med dem gennem mange år, altid hurtigt email svar og forsendelse, let at komme igennem også pr telefon - venlig betjening!
Lilian /Essens-kurser.dk

Levering til tiden, gode produkter og ikke mindst lave priser på blækpatroner :-)

Nordic-ink duer!

Har handlet med dem i årevis,. Priserne er konkurrencedygtige, servicen på toppen og leveringen ligeså.

Kan varmt anbefales!

En fornøjelse!

Altid en fornøjelse at handle med Michael fra Nordic-Ink meget konkurrencedygtige priser, super support og ikke mindst hurtig ekspedition og levering.

Frank Rasmussen
Northregion.dk

Fortræffeligt

Det er meget nemt og overskueligt at købe patroner til printeren på Nordic-Ink, meget nemmere end at skulle finde en butik.

Har handlet der flere gange og det er perfekt service + gode varer

Kunde gennem flere år

Det er gode varer til utroligt billige penge. Og de leverer altid hurtigt :D

Hurtig levering, god service

Alt over forventning. Kan varmt anbefales.

Hurtig levering gode varer og priser...og så får man en kuglepen med.
Har altid oplevet god service.

The best!!!

I was blow away by price and quality!!!
Absolutely perfect
Fast delivery, nice support and great products...
I will come back to shop some more ...

Hurtig levering og super priser

Kan klart anbefale nordic-ink.dk, har efterhånden handlet der en del gange og altid godt tilfreds med varene og leveringen og ser ingen grund til at prøve andre hjemmesider/butikker

Billig priser, hurtig levering.

Har købt mange patroner derinde og altid i god kvalitet.

Super service og hurtig levering...

Jeg har nu gentagne gange købt blækpatroner og printerhoved hos Nordic Ink, og hver eneste gange har de udmærket sig ved meget hurtig levering og der er aldrig fejl i leveringerne. Har derudover oplevet en hel
utrolig service fra dem i forbindelse med et printerhoved som var gået død i en af farvene. Derudover har de nogle rigtigt gode priser på deres produkter. Så det er bestemt et firma jeg bliver ved med at bruge, og det kan kun anbefales varmt til andre kunder. ;-)

troværdigt firma

kan stærkt anbefale dette firma. Hurtig levering. Der var godt nok fejl på den ene farvepatron, men der lå en ny i min postkasse dagen efter at jeg havde skrevet en mail til dem. Skulle ikke sende den defekte farvepatron retur! det syndes jeg er rigtig god servic.

Hurtig levering..

Har købt patroner hos Nordic-ink en enkelt gang, men det bliver bestemt ikke sidste..
Der gik kun få dage fra bestilling til levering, og så var det tilmed billigere end mange andre steder :)

altid god service og hurtig levering

Har købt hos nordic-ink.dk en hel del gange og det er det samme hver gang: Super service, lave priser og dag til dag levering. kan varmt anbefales!

Intet mindre end fantastisk service

Køber alle mine blækpatroner hos Nordic Ink. Der er service hvis jeg er i tvivl om noget og hvis de patroner jeg modtager, ikke duer så ringer jeg bare og forklarer sagen og straks er der nye varer på vej uden at der bliver stillet spørgsmål eller krav om tilbagesendelse af den vare der ikke duer. Det er fantastisk service og en kæmpe tillid. Det kan jeg godt lide. Anbefaler gerne denne side til andre.

Is Nordic Ink your company?

Nordic Ink Details

Hos Nordic-Ink finder du en perfekt kvalitet på kompatibel blæk og printerpatroner til Canon,Epson,brother og HP.Hvad vi ikke har skaffer vi.

Visit Nordic Ink