Nordic Ink reviews

Nordic Ink reviews

9.6

Eminent service

Michael står altid klar med gode råd og vejledninger dag, aften og i weekenden, også selvom du har købt andre steder. Er der bøvl med noget er nyt på vej næsten før du har opdaget fejlen. Har handlet der rigtig mange gange, og det forbliver sådan, for her er prisen i bund og kvaliteten i top.

Jeg har flere gange købt patroner hos Nordic-ink, og har hver gang været fuldt ud tilfreds med deres priser og produkter.
Dette firma kan klart anbefales.

Den bedste service man kan få

Har købt mange forskellige ting hos Nordic ink og får altid en super service.
Har sparet mange penge ved at handle her.
Michael er altid klar med en løsning selv om det er weekend.
Helt klart et sted jeg vil anbefale.

Mvh Frank Henriksen

Kvalitetspatroner til en meget rimelig pris

TOP SERVICE

Har handlet her flere gange - altid super nemt og effektivt, varerne er af god kvalitet til gode priser og servicen i top! Bruger ikke andre..! Kan varmt anbefales - han er ekspert!

Fantastisk hurtig og god service

Jeg handler ALTID hos Nordic-ink, bedre service findes ikke andre steder.

Super billig og hurtig

Bruger nordic-ink.dk hver gang jeg bestiller blæk, de er rigtige billige og lever hurtig...

Super pro.

Jed bruger kun Nordic-ink. Både privat og på arbejdet, da man her for en perfekt behandling, og super produkter, der bare dur, og ikke som mange andre " billige " sælgere hvor kun 1 ud af 10 dur, Alle bør handle her, så for man noget der dur. Og han skaffer alt.
Henrik Rud Petersen

5 stjernet virksomhed..!

Jeg har selv og kender flere der køber printer blæk til printere hos Nordic-ink.
Uoriginale Epson Stylus SX410 blæk har været iorden hver gang jeg har købt derfra.
De ville få den sidste stjene hvis prisen kom med ned.
Men pris og kvalitet passer normalt sammen.

Sådan skal nethandel være

Super service - hver gang..
Handler ikke andre steder mere...

Har handlet her nogle gange og bliver ved med det.
Super service.

Intet at klage over

Jeg har handlet der flere gange (blæk til Canon printer) - alt er forløbet som det skulle, sluttet af med hurtig levering.

Afhentede de bestilte varer på adressen, hvor jeg fik gode råd og vejledning. Desværre var der et defekt produkt, som jeg sendte retur, og 2 dage efter, kom et nyt ind af døren.
Bedre bliver det bare ikke.

Helt i top !!

Har bestilt flere gange hos nordic-ink, både privat og via min arbejdsplads og hver gang har servicen og leveringstiden været lige i skabet.
Kan varmt anbefales :-)

Et godt firma

Jeg har handlet der flere gange. Et godt sted at handle, billig blæk.
Hurtig levering,mangler man en oplysning, eller fejl på patroner, bliver der svaret omgående.
Kan varmt anbefales. Kvalitet,Sevice helt i top.

Ernst Lemming

et fremragende firma

Et firma at handle med som er hurtig i levering - og har en fremragende kundeservice.

Alt i alt kun mange roser fra min side, og et fast tilbagevendelse af indkøb til min printer.

Bedste blæk-shop.

Har handlet der flere gange og altid hurtig levering. Billige priser og godt blæk til alm. opgaver. Der har én gang været en fejl på en patron, som blev byttet med det samme. Det hele fungerer bare 100%.

rigtig høj service

En af de patroner jeg modtog virkede af en eller anden grund ikke. Jeg skrev en mail til nordic-inc om mit problem, og dagen efter modtog jeg en ny patron, der virkede perfekt. Det kalder jeg rigtig god service. Helt sikkert et sted jeg vil købe igen

Privat lille virksomhed med stor omsætning og høj kundeserviceniveau - også i week-enden. Blevet anbefalet. Den billigste udbyder af HP blæk gør det ikke ringere.

Is Nordic Ink your company?

Nordic Ink Details

Hos Nordic-Ink finder du en perfekt kvalitet på kompatibel blæk og printerpatroner til Canon,Epson,brother og HP.Hvad vi ikke har skaffer vi.

Visit Nordic Ink