Nordicink reviews

Nordicink reviews

7.9

Fantastisk og hurtig service

Jeg handler altid med NordicInk, når min printer mangler blæk. Servicen er uovertruffen og priserne konkurrencedygtige. Helt klart anbefalelsesværdigt!

fremragende seriøst firma

Et firma som jeg handler med, når jeg skal have blæk til min printer, det er super hurtig levering og prisen er helt konkurrancedygtigt. Kan kun give mine varmeste anbefalinger til andre brugere.
mange mange +++++++++++++++++++++++++++

5 *

Har købt blæk til min printer her mange gange. Og fået meget hjælp med et printer hovede her. Altid leveret dagen efter og altid i orden. 5 stjerner herfra.

Is Nordicink your company?

Nordicink Details

Sveriges billigaste leverantör av bläckpatroner, lasertoner och fotopapper. Originalprodukter och kompatibla produker för HP, Canon, Brother, OKI, Samsung, Epson, Lexmark, Xerox, Dell, Minolta med flera. Snabb leverans

Visit Nordicink