Nordiskcampingudstyr.dk reviews

Nordiskcampingudstyr.dk reviews

9.4

lile party gril

endnu en vellykket handel med nordisk camping.

det MÅ være den bedste

Fantastisk service, kvalificeret betjening og rådgivning.

Godt!

Meget hurtig levering!

Det bestilte var lageranmeldt, men ikke på lager ,

En god service men det vi bestilte var ikke på lager som lovet , og kunne ikke leveres inden for 5 dage som lovet, så det er et minus, når man forventer at varen er der kan først modtage det engang efter påske, fuld forståelse for det, men så skal det laves om så det ikke er på lager

Hej Bruno,

Tak for din bedømmelse her på Trustpilot.

Vi beklager, at dit telt ikke har kunnet leveres indenfor den normale leveringstid. årsagen er den, at DWT i Tyskland er kommet bagud i deres produktion, hvilket de tilskriver en meget travlt sæson.

Det kunne vi ikke forudse, de leverer normalt meget punktligt - men desværre ikke denne gang.

Vi sender Jeres telt straks det kommer ind og takker for Jeres tålmodighed.

Kundeservice.

Servicen var fantastisk, flink og rar mand

Det var en rigtig god service.

Vi købte et opbevaringstelt som skulle have målene 240 x 160. Vi laver en træbund efter de mål og ser da vi pakker teltet ud at det ikke er de mål som står på hjemmesiden, der er målene 235 x 160. Det kan godt være det ikke lyder voldsomt, men det var det faktisk når man laver en træbund efter de mål man har fået oplyst da vi køber teltet.

Hej Annie,

Tak for din bedømmelse her på Trustpilot. Vi er meget forundrede over, at Jeres telt ikke har de angivne mål på 240 x 160 cm. Det er disse mål fabrikken opgiver, men vi har oprigtigt talt ikke selv stillet teltet op og foretaget en prøvemåling.

Hvis du har mulighed for, at tage et tydeligt foto og lægge en tommestok ud så vi kan se et billede vil vi meget gerne drøfte situationen med fabrikken.

Alle teltmål er naturligvis udvendige mål, så stængerne, der jo sidder indvendigt, går naturligvis fra og vil muligvis konflikte med et et forhøjet gulv, hvis teltet og stængerne skulle stå "udenfor" gulvet.

Lad os høre om vi kan bidrage med en afhjælpning af problemet hvis I kan hjælpe med ovenstående fotos.

Fortsat god påske,

kundeservice

Dårlig efterservice

Havde købt et cykelstativ til min campingvogn. Synes at det var uoverskueligt fordi tingene var skilt ad i mange dele. Da jeg henvendte mig for hjælp blev jeg mødt med en meget overlegen attitude. Manden havde aldrig hørt om at cykelstativet havde forvoldt problemer for andre. Så jeg var åbenbart den første.

Hej Jacob,

Tak for din bedømmelse her på trustpilot. Vi beklager, hvis du synes du har fået en mangelfuld hjælp.

Du har fået telefonisk vejledning to gange i dagtimerne, og da du ringede tredie gang en aften kl 20.30 svarede vi skam også telefonen, men var måske ikke lige opsat på at hjælpe dig step-by-step på dette tidspunkt af aftenen. Derfor tillod vi os at anbefale dig at ringe næste dag, dels foreslog vi, at du søgte praktisk hjælp hos en god ven eller bekendt.

Vi er kede af, at du opfattede dette råd som arrogance.

kundeservice

super nemt

Det var hurtigt og nent at handle at handle her.

Mangler mere fyldestgørende tekst i webshop

Der var ikke skruer til at samle med( not inkluderet ) det frem gik ikke af teksten.

og nu åbenbart også manglen kendskab til prudukter på market , samt spydig retur mails

Hej Katrine og Martin,

Tak for Jeres feedback her på trustpilot.

Vi kan godt forstå, at det må være ærgerligt at stå med en tagluge klar til montering, for så at opdage, at man mangler/har glemt skruer.

Ganske vist skriver vi heller ikke i webshoppen, at skruer medfølger, og det kan derfor undre lidt, at dette kommer som en overraskelse for Jer.

Vi har taget Jeres venlige tip til os, og derfor har vi nu skrevet på denne vare, at skruer IKKE med følger. Dermed skulle misforståelser/skuffelser af denne art være imødegået fremadrettet.

Tak for tippet - og god påske!

Morten Kaae
Kundeservice

Det var en rigtig god vare jeg fik leveret og det gik rigtig hurtig bestilte onsdag eftermiddag og modtog varen fredag formiddag. Det kalder jeg service.

Super hurtig service

Bestilte en gave 1 dag efter havde jeg pakken...dejligt

hurtig og proff. betjening. Ingen opgave synes umulig!

Dette firma er det første, vi forespørger, når der skal købes campingudstyr!
Anbefaler varmt firmaet!!

Venlig hilsen Niels Pedersen, Solnavej, 2860 Søborg

Effektivt og venligt

Super vejledning om produktet pr. telefon. Hjemmesiden mangler en del oplysninger før man kan bestille, så som vægt, pris for andre typer stænger, etc.

Alt fungerede perfekt

Jeg bestilte min vare søndag eftermiddag - Tirsdag blev den leveret på min arbejdsplads.
Fantastisk.

Gode råd og svar på alle mulige spørgsmål pr telefon lørdag lige inden lukketid, det er fin fin kundeservice.

Det er første gang, jeg handler med firmaet. Har besøgt hjemmesiden mange gange, ringede med en masse spørgsmål. Fik lovning på, at ordren nok skulle være fremme inden påske, og det var den. Ser frem til ferien og til at få monteret markisen.

Super go, hurtigt og perfekt service. Både i telefon og på nettet.

Fik en super behandling , blev ringet op en halv time efter jeg havde sendt min besked, at de havde ikke lige den vare jeg havde bestilt , men kunne tilbyde en en bedre/dyre i stedet for ,uden beregning . 2 dag senere havde jeg mine varer , det kalder jeg super service

Kendte produktet i forvejen, skulle bare finde den som var billigst, det var nordiskcampingudstyr.dk
Bestilte dagen før havde det næste dag, det er hurtig levering :o)

Billigst på nettet

Rigtig kvik expedition. God kundeservice også telefonisk.Leveret dagen efter.

Drømmeseng leveret hurtigt.

Jeg bestilte en drømmeseng, og fik den leveret på den rigtige adresse hurtigt.

Fortræffelig service

Punktlig levering af bestilte varer. Nem betaling på nettet.
Prebrn Just.

Nordiskcampingudstyr.dk

Vi leverer på 1-2 hverdage

Ved alle bestillinger på hverdage inden kl. 13. (varer udbringes kun på hverdage)

Forretningsgrundlag

Vi sælger camping- og fritidsudstyr til Danmarks nok bedste priser! Vi har fokus på mærkevarer som f.eks. CADAC, DWT, FIAMMA, CAMPINGAZ, ALKO, TRUMA og THETFORD.

Visit Nordiskcampingudstyr.dk

Furniture

Electronic Spare Parts & Component

Toys & Games

Nordiskcampingudstyr.dk - bedst på nettet

Vi gør os umage for at give dig den bedste kundeoplevelse

"Vi leverer stort set alle varer på 1-2 dage i Danmark, hvis du bestiller senest kl 13 (på hverdage). Vore fragtpriser i Danmark er kun 69,00 kroner, uanset hvor mange varer du bestiller""