Nordiskfilm reviews

Nordiskfilm reviews

3.6

Utrolig dårlig kendeservice det er post danmark tilstande

købte 4 biletter til en film. dagen før blev vi syge og for at flytte ellers få sine penge tilbage SKAL man ned til biografen. Det er ufattelig at dette ikke kan gøres over telefon. TAK for det nordisk film. skodfirma

Større fokus på gamle danske film!

Nordisk Film har den største del af danske film – foruden at de har overtaget rettighederne fra andre selskaber, så forstår jeg ikke, at de yder en større indsats for at udbrede så mange ældre filmtitler som muligt?!

Samtidig bør de kunne yde den bedste kvalitet, så de gamle danske film distribueres på den bedste mediemæssige platform!

Og så er det mig ubegribeligt, at de ikke tilbyder en ekstra service til svagthørende og døve, så danske undertekster er en fast del til ALLE danske film! – Det er en diskriminering overfor den voksende del af svagthørende og døve!

Hvorfor skal tekstning, der p.t. KUN eksisterer minimalt på f.eks. DVD, ikke tilbydes streamingselskaber, så de kan levere danske undertekster til samtlige danske film?!

Med den største andel af ejerskab af gamle danske film, så må Nordisk Film være i stand til at lave en god aftale, så dansk undertekstning til danske film udbredes i større grad.

Lortefirma

Føler jeg er nødt til at komme med denne sønderlemmende og larmende kritik af nordisk film og kino.dk
De er så totalt latterligt uprofessionelle og uambitiøse at de ikke burde eksistere som firma i DK.
Jeg bestilte to billetter til en forestilling i biocity Aalborg fredag den 25 oktober via kino.dk om torsdagen den 24 oktober.
Da jeg havde gennemført betalingen og på den efterfølgende side fik beskeden om at den var gennemført, så troede jeg at alt var i skønneste orden.
Normalt får jeg en mail med at bestillingen er gennemført, men den udeblev. Jeg troede blot at der var forsinkelse i systemet. Mig og min kone tager afsted til biocity Aalborg fredag aften. Første problem var så at de automater som man kan afhente sin forudbetalte billetter ikke virkede. Så måtte vi stå i kø i 15 min. Mega nederen. Næste problem var så at man bliver mødt af den mest ubehøvlede person ved kassen som overhovedet ikke troede på vores forklaring. Hun havde den frækhed at spørge om det telefon nummer som bestillingen er lavet i, og som i øvrigt er på min profil på biozonen, overhovedet var rigtigt. Ja der røg så min troværdighed med både systemet bag kino.dk og nordisk film. En troværdighed der er ikke eksisterende. Hvis de overhovedet har nogen værdighed tilbage, ja så fik jeg to fribilletter+gufbilletter tile film efter eget valg! men jeg tvivler. De er simpelthen så totalt latterlige hvis lige ikke findes i universet.

Music Unlimited sender forkerte ordrebekræftelser ud.

Har haft endeløst samtaler med Nordisk Film, som håndtere Sony Entertainment Network i Danmark og forsøgt at forklare deres ordrebekræftelser er forkert, men bliver bare mødt af en mur af ignorance..

Da Forbrugerombudsmanden så gav mig medhold i sagen, valgte Nordisk Film at ignorer mine henvendelser, så bliver nu nød til at forsøge at få fat i Sony direkte for at informere dem om sagen, inden den eventuelt bliver sendt til Ekstra Bladet.

Det hele startede blot med en information om at deres bekræftelser var forkerte, ikke noget piveri om at jeg ville have penge tilbage eller noget, men grundet ukompetente medarbejdere har det desværre udviklet sig til noget meget uheldigt...

Gavekort til biobilletter holdt alligevel ikke 1 år efter udløbsdatoen

Ifølge Nordisk Films kundeservice er dit gavekort til biografbilletter gældende 1 år efter udløbsdatoen på gavekortet. Når rent faktisk forsøger at indløse gavekortet er der utroligt forskellige holdninger til det i de forskellige Nordisk Film biografer.

I Palads i København, mente billetsælgeren først at der vist kun var 3 måneders forlænget frist, da jeg protesterede spurgte han sin kollega, som mente at det vist var 6 måneder. Da jeg igen protesterede, når Nordisk Film kundeservice siger 1 år, så kaldte han via sin walkie talkie han til sin biografchef og her kunne jeg tydeligt høre biografchefen sige at han var helt sikker på at det var et år. Jeg forventede jo så en undskyldning fra ekspedienten, men næh nej, det eneste han kunne var at kommentere at det ikke var den sædvanlige biografchef der var til stede den dag...! jeg fik dig til sidst (allernådigst) lov til at bruge gavekortet, men det havde vist mere at gøre med at ekspedienten ville slippe af med den besværlige kunden som ikke finder sig i Nordisk Films løgne.

Klaphatte.dk

Min søn køber et ps spil online, logoet er så mikroskopisk, at han fejllæser det som ps3, men det var fejlagtigt til psp. Men nææhh nej, det kan selvfølgelig ikke refunderes, så vi kan købe det rigtige pgra af deres "særregler". Hvad er det for noget fis, og hvad mon forbrugerstyrelsen siger til det? 300kr. lige ud af vinduet! :-(((((
Nul stjerner herfra!!

Playstation support rystende inkompetent....

Så fik min PS3 den frygtede YLOD.

Support er rystende inkompetent, man bliver til boksebold mellem support og forhandler, ingen vil tage ansvar, ingen vil reparere, absolut ingen adgang til tabte data...

Slutsvar fra Sony/Nordisk Film: "Vi anbefaler altid at man jævnligt foretager back-up. Desværre er der ikke, i din situation, yderligere du kan gøre"

Måske skulle Sony og deres partnere måske tænke mere i hvad de kunne gøre, fremfor hvad jeg ikke kan gøre. Holy s... for en dårlig service og support.

Hvis jeg kunne give nul stjerne havde jeg gjort det.

Det var mit sidste Sony produkt. Aldrig mere og kan kun advare alle mod at købe Sony produkter.

Dårlig support af Playstation produkter

Købte PSP Go men fik ingen 10 spil inden 30 dage ifølge deres kampagne.
Jeg købte 2 PSP Go til mine piger. Der var lovet koder til 10 gratis spil. Og man ville modtage disse koder inden 30 dage. Men har intet fået endnu efter 32 dage. Har skrevet til support og ringet men ingen repons.

Nordisk film er ligeglade med dig

Når du først har købt et produkt hos nordisk film, i dette tilfælde en PS3, så er de total ligeglade med dig.

Jeg havde en PS3 som desværre var DOA. Indleverede den straks forhandler nordisk film. Der skulle gå 3 måneder før jeg blev tilbudt en ny refurbished PS3. Nej tak!!!

Der skulle sure mails til, før der skete noget. Suk!

nye projektorer tak !

Var i biffen igår sammen med kæresten - og billedet var ikke særlig tydeligt.
Utroligt at deres biografer ikke har det nyeste udstyr når man skal betale kr. 120 for en billet

Is Nordiskfilm your company?

Nordisk Film A/S Details

Nordisk Film - Film, Spil, Biografer, Musik