Nordjyllandstrafikselskab reviewed by

Aalborg, DK

aaaargh den går ikke helt...

Min far er buschafør hos City-trafik og han er en virkelig god chaffør (har kørt med ham mange gange) og der er kun smil og god kunderservice over linjen. Mange af hans unge kolleger er også utroligt søde og er gode til at genkende 'stamkunder' hvilket er en fin lille detalje :)
Dog har jeg gentagne gange oplevet bussen aldrig er kommet. Buslinje 25 i Aalborg, som kun kører tidligt om morgenen og sent om aftenen (for det meste den sidste bus der går) er specielt gode til at dukke op ti min for tidlogt og bare køre fordi chafføren vil hjem i seng og mange gange har han åbenbart kørt direkte i garagen? Man ringer så efter en taxa på deres regning når bussen ikke kommer. Problemet er bare at det IKKE er på deres regning, da man skal dokumentere ALT ved den bustur man aldrig kom med, samt man venter i flere uger på at få penge tilbage og det får man bare aldrig. Hold op hvor er det sket mange gange for både mig selv og min kæreste!
Derudover har jeg oplevet en fuld chaffør på linje 25?!? Han kunne hverken standse ordentligt, lugtede langt væk af sprit og kørte som sindssyg for at komme hjem, samt glemte at stoppe ved stoppestederne.
En anden gang har chafføren ikke informeret om at han kører ind til Kennedyarkaden og så bagefter direkte i garage og vælger så bare at køre i garagen. Da jeg ikke ved dette bliver jeg siddende og da jeg finder ud af det, beder jeg ham pænt om at sætte mig af ved nærmeste stoppested, men det vil han ikek. Og derved har jeg betalt 18 kr for at køre hen til nøjagtig den adresse som jeg lige var kørt væk fra????
Min trofaste rute, linje 16 kører altid to-tre min forsinket hvilket er fair nok, for det er næsten umuligt med chafførenes ruteplaner at nå det til tiden... Men men alligevel virker det som om den KUN kommer mere end ti min for sent når jeg skal noget vigtigt?
Alt i alt, der findes mange uhøflige chaffører inde hos CityTrafik, men også mange søde og rare chaffører, dog må I gerne stramme lidt op og også gerne lære ALLE Jeres chaffører dansk, så de i det mindste ved hvad "Nytorv" og Vejgaard er....