Nordjyllandstrafikselskab reviewed by

Helt igennem horribel og vanvittig "kundeservice!!"

Ja hvor skal jeg starte...! Når busserne er forsinkede, så er NT fuldstændig ligeglade og de svarer ikke på ens henvendelser! Så er jeg tilknyttet uddannelseskortet, som jeg har haft ufattelig mange problemer med! De første 3 måneder måtte jeg på SU, betale fuld pris fra Arden til Aalborg, for at komme til min uddannelse, det har kostet mig rigtig meget! De gav mig simpelthen et uddannelseskort med ruten Sæby-Hjørring og den har jeg IKKE kørt på i over 6 år! Desuden må de da kunne se at jeg intet har at gøre deroppe når jeg bor i Arden?! I Jeg klagede samtlige gange til kundeservice og det eneste de kunne sige, var at det var mig der havde fejlet og det HELE var min skyld! Jeg havde gjort præcist som de sagde, jeg havde tilmeldt mig i GOD tid og jeg tjekkede flere gange på hjemmesiden om alt var som det skulle være, men det rigtige periodekort kom bare aldrig med posten! Jeg blev og bliver stadig konstant påduttet nummeret på en eller anden Jette Skyt, som ALDRIG er til at få fat i, og når man endelig får fat i hende, så er hun ligeså inkompetent som alle de andre medarbejdere! Lige nu, skulle jeg brokke mig over at de har trukket dobbelt på min betalingsservice, men om de er til at få fat i, DET er en umulighed! Havde jeg et alternativ til NT, så havde jeg uden at tøve, benyttet mig af det!
Dennis Kristiansen found this review useful