Nordvestnyt reviews

Nordvestnyt reviews

6.1

Den værste beslutning Kalundborg Folkeblad nogensinde har truffet.

Før i tiden hed denne avis Kalundborg Folkeblad, og der var mange der købte abonnement hos dem, fordi det var lokalt nyt, med gode facts hvad der skete rundt omkring. En avis man kunne hygge sig med.

Så skete det, avisen blev lagt ned, og blev lavet om til "nordvestnyt" som handlede om et større område, end blot Høng, Kalundborg og Gørlev.

Avisen er kedelig, der står massere af irelevante ting. Og deres jokes bagpå er så dårlige, at ikke engang jeg gider at vende avisen om mere.

Både hjemme hos mig, og hos mine bedste forældre har vi afmeldt avisen. Øv.

Is Nordvestnyt your company?

Nordvestnyt Details

Nordvestnyt - det lokale internetportal for hele Nordvestsjælland. Nyheder herfra til verdens ende

Visit Nordvestnyt