Norsminde Kro reviews

Norsminde Kro reviews

6.1

herligt!

Flotte omgivelser, glad og hjælpsom personale, fantastisk mad og dejlige værelser. Bare et herligt sted!

Ikke et sted vi kommer igen

Vi var 4 hold venner som havde booket et lørdag til søndagsophold med 5 retters menu. Værelserne var af meget varierende kvalitet. Vi tilkøbte vinmenu - 3 ud af 8 fik til en ret serveret grums i rødvinen der gjorde at kun halvdelen af glasset kunne drikkes, et glas vin kostede ca. 120 kr, tjeneren trak bare på skulderen da han blev gjort opmærksom på dette. Morgenmad fra kl. 8.00 stod der, vi skulle køre tidligt så vi mødte op kl. 8.00. Desværre havde personalet sovet over sig, så vi kunne sidde og vente til kl. 9.00 hvor hele morgenmaden var færdig. Ikke en oplevelse man ønsker at gentage til de priser.

Pinligt for kroejer!

Meget smuk gammel kro, fantastisk værelse og super sød betjening:-) MEN gourmeophold i samarbejde med Jysk Vin var en skuffelse uden sammenligning. Virkede som kammerateri og udfordring for smagssanserne helt ud over kanten. Bedste beskrivelse af arrangementet: Kejserens nye klæder!! ....og som ikke narrede en nordjyde:-( Pinligt for en kro med så flotte anmeldelser.

Kejserens Nye Klæder !

Vi ringede for at høre om vi måtte have vores rolige hund med, og de måtte vi meget gerne, ude på terassen.
Da vi ankom, blev vores hund afvist med begrundelsen, at det ikke er tilladt at have hund med på en restaurant iht loven, hvilket er noget sludder ! Hunden blev så bundet uden for "mandens lov".
Vi, 4 voksne, bestilte hver sin pariserbøf og kold fadøl.
Norsminde Kros Pariserbøf har ikke noget med Pariserbøf at gøre.
Ud over, at den var tør og kedelig, manglede æggeblomme og kapers, hvilket er en vigtig bestanddel af benævnte.
Betjeningen er ikke noget at skrive hjem om.
Vejret var i det mindste godt.
Kan ikke anbefales.

Overpriser!!!

Min mand og jeg købte en spotdeal til norsminde kro, som kostede 998 kr. Weekend tillæg kostede os 150 kr pr person, og et standard værelse med udsigt (udsigten var til en parkeringsplads!) som var det eneste der var tilbage, kostede 100 kr ekstra. Det endte med at vi betalte over 1.700 kr (udover de 998) for et middelmådigt måltid, to vinmenuer, kaffe og en overnatning. Generelt var priserne i den meget høje ende, hvilket ikke gør stedet anbefalelsesværdig i vores øjne. For 2700 kr kunne vi få en aften på en fantastisk gourmet restaurant tættere på end i Odder. Vi har været på andre kroophold, hvor vi følte vi virkelig fik noget for pengene. Det var en ærgerlig oplevelse, især fordi kroen har et godt ry.

fantastisk mad.

5 retter-menu med den ene mere lækre ret end den anden. Virkelig fantastisk mad og skønne vine de anbefalede hertil. Kan klart anbefales.

der var noget fodkoldt på værelset, men så tager vi bare sutsko med næste gang.

Fantastisk ophold på Norsminde Kro

Det bedste kro ophold vi har haft i Danmark. Alt var var i orden; service minded personale, værelse, frokost, superb aftensmåltid og den mest lækre morgenmadsbuffet hvor alt var hjemmelavet..skønt.

Sublim!

Min kone og jeg havde vores bryllup her d.1 sep 2012, hvor vi havde valgt den store bryllupspakke. Det betød at kroen stod for rammerne, mad og drikke ad libitum inkl reception - vi skulle ikke bekymre os om noget som helst. Dagen forløb perfekt, maden var i top og smukt anrettet, vinen velvalgt og det velfungerende personale tog hele dagen med et smil - der var bare ikke noget at sætte en finger på - alt var som det skulle være hele vejen igennem.

Vi holder os ikke tilbage med at anbefale Norsminde Kro til alle - det er en oplevelse som er i trygge hænder lige fra planlægning til udførelse. Perfekt!

Norsminde Kro Logi & Gastronomi Details

Norsminde Kro - Logi & Gastronomi, ligger smukt placeret midt på Norsminde Havn, syd for Århus. Vi tilbyder en langt række luxus oplevelser for både små og store selskaber.

Visit Norsminde Kro

We live here: Gl. Krovej 2