Nortlander Skitours A/S reviews

Nortlander Skitours A/S reviews

9.2

Vi valgte Nortlander igen… succes

vi er lige kommet hjem efter en super fed påske-ski-ferie.
Nortlander havde været ærlige og vi følte os i sikre hænder og hver gang vi stødte ind i den svenske guide var hun sød og leverede over vores forventninger,…
hotellet var meget bedre end 2 stjerner og maden virkelig i top
- tak Nortlander… vil til hver en tid anbefale jer

Solidt, nemt og UDEN problemer!

Nortlander er meget solide! Det er anden gang jeg tager på skitur med Nortlander, og begge gange har det været forrygende. Der er absolut ingen problemer, hverken med afrejse, selve turen, eller hjemrejsen. Der er simpelthen bare styr på sagerne, ned til hver detalje! Det er nærmest uhyggeligt. Næste års skiferie, skal da også arrangeres med Nortlander, og deres super fede guides!!

Freeride DM, Øl og solskin!

Freeride DM, øl og solskin, hvad mere kan man forlange af en skitur? Når jo en god og personlig kontakt med Nortlander, som rejseselskab.

Jeg er netop hjemvendt fra en fantastisk skitur til Tignes. Da vi ankom til vores busskifte inde Tignes blev vi modtaget af venlige Nortlander guider. De var gode til at fortælle os omkring områdets ski områder, men også omkring nattelivet. Nortlander guiderne var også gode til at oplyse os omkring freeride DM og DM i pukkelpist.

Tak for en fantastisk ski tur Nortlander. Ses næste år! ;)

Ikke bedre kan findes! Perfekt.

Er Idag kommet hjem fra en helt igennem perfekt skitur arrangeret af NORTLANDER i Val Thorens. Både guider, arrangementer/ events og aftaler har været til ug! Bare fuldendt. TAK!
Så rejser jeg med NORTLANDER næste år? Bestemt!

Professionel firma

Man kunne altid få fat i personale.
De var forstående overfor vores problemer.
Var meget imødekommende.

God mad og fantastisk skiløb i Alpe d´Huez

I uge 14 deltog jeg sammen med en kammerat i Nortlanders "Gourmettur" til Hotel Herimitage i Alpe d´Huez. Turen var en special tur, hvor Nortlander havde lagt særlig vægt på maden og det fælles skiløb. Således var der arrangeret fælles skiløb alle dage samt vin-, oste- og champagnesmagning udover de 4 til 6 retters menuer, der havde givet navn til turen. Arrangementet, der var yderst vellykket, henvendte sig vel mest til seniore og singler, men yngre mennesker vil ganske givet også være tiltrukket af byens livlige afterski og natteliv og man behøver jo ikke at deltage i fællesskiløbet, hvis man hellere vil løbe for sig selv. De langvarige middage vil dog næppe være atraktive for børnefamilier. Det kan lige nævnes, at liftkortet også giver adgang til en tur i byens svømmebassin, sportscenter og skøjtebane. De 250 km. pist ( den længste på 16 km.) giver muligheder og udfordringer til alle, og så er Alpe d´Huez kendt for at have mange solskinstimer ("Hvis solen ikke skinner, er det nat."). Så alt i alt kan det anbefales at kikke efter et sådant tilbud, hvis Nortlander skulle udbyde det igen.

Sven

En helt igennem fantastisk oplevelse, som Nortlanders ansatte gav os i Alpe d'huez

Vi elskede vores ophold i Alpe d'huez, som er et klart anbefalelsesværdigt rejsemål med Nortlander som arrangør. Vi fik lækker mad hver dag og en masse oplevelser og mødte derudover kun venligt og smilende personale!

Skikonge for 1 uge

Hos Nortlander føler du dig som en ren skikonge. Tænk dig at få serveret dejlig morgenmad og sublim 4-5 retters middag hver dag. Ingen indkøb, ingen madlavning, ingen opvask eller sengeredning i en hel uge. Lige hvad en konge har brug for efter en hård og udfordrende dag på pisten. Jeg har boet på Nortlanders egne skihoteller de seneste 3 sæsoner og det har været en succes fra enden til anden. Høj værdi for pengene - kan varmt anbefales!

Altid god skitur med Nortlander

Nortlander har mange fine tilbud. Salgsorganisationen virker perfekt.
Når du beder om et tilbud, får du det straks sendt via mail. Hvis du har spørgsmål til et tilbud, svarer salgsagenten med det samme.
Hvis du har problemer eller spørgsmål på destinationen, kan du altid få fat i en guide, som vil forsøge at hjælpe dig.

Mayrhofen, Østrig: Forvirring om 1/2-pension og forkerte oplysninger om afstand til lift

1) Rejsebeviset sagde 1/2-pension, men alligevel blev vi den sidste aften vi spiste af Hotel Robert/Restaurant Perauer bedt om at betale for 7x aftensmad (280 EUR), da Nortlander havde ringet til hotellet og sagt, at det var en fejl, at vi havde 1/2-pension. Og uden at vi på forhånd var blever adviseret. Vi blev således "taget" som gidsel af restauranten. Det blev dog løst via guide efter 1/2 times forløb. Vi spildte vores tid, fik unødvendige ekstraudgifter til the og telefon på næsten 100 kr.
2) Hotel Robert var reklameret med at ligge 50m fra lift, hvilket bestemt ikke er rigtigt. Ligger mindst 1 km fra lift.
3) 1/2-pensions restauranten Perauer lå i den diamentralt modsatte ende af Mayrhofen med 15-20 minutters gang til følge både ud og hjem.

Hej Hans Henrik

Jeg vil gerne starte med at takke for din anmeldelse og beklage de problemer, du har mødt undervejs på din ferie.

Du har fuldkommen ret. Vores system har udstedt dig et rejsebevis, hvor det fremgik, at din rejse var inklusiv halvpension. Det er denne rejse dog ikke, hvilket også fremgår meget tydeligt at vores hjemmeside, hvor du købte rejsen - det er dog stadig vores fejl, hvilket også var derfor, at jeg betalte regningnen for jeres halvpension. Jeg har desuden rettet fejlen i systemet.

Jeg må indrømme, at jeg ikke ved, hvorfor hotellet er beskrevet således, da det, som du helt rigtigt pointerer, ikke ligger 50 meter fra liften. Det er selvfølgelig dybt beklageligt, og det sørger jeg for at få ændret med det samme.

Forklaringen på hvorfor restauranten lå så langt fra jeres hotel ligger lidt i min ovenstående besvarelse - rejsen var aldrig tiltænkt at være med halvpension.

Alt i alt, så har vi her klokket i det, og det beklager jeg. Du skal have en stor tak for at rette min opmærksomhed på disse mangler/fejl, så vi ikke gentager dem i fremtiden.

Jeg håber, at du, trods alt, havde en god skiferie.

Nortlander // Kim

Fantastiske Sølden med Nortlander

Booket turen gjennom Nortlander og kjør selv siden vi fikset fly selv!
Ble oppringt av kontakt person i sølden om det va noe vi lurte på eller trengte dager før avreise. Meget bra
Vi ringte til kontakt person ein time før vi ankom sølden , og vi ble møtt av ein hyggelig person på hotel tyrol (oki standar, hyggelig personale og meget bra mat) som hadde nødvendig info om sølden samt levering av ski kort . Meget bra!

Så det blei en fantastisk tur til sølden , og Nortlander leverte varne og vill absolutt brukes igjen

Bjarte

Hej Bjarte

Velkommen hjem fra Østrig, det lyder godt nok godt!
Håber I havde en masse gode dage på ski, med masser af sol og gode minder!

Tak for din feedback.

Perfekt service - søde guider

Skøn ferie i Alped'Huez med fantastisk indkartering i nybygget lejlighedskompleks, hvor der var rigtig meget for pengene. Søde (svenske) guider, der lavede en perfekt picnic.

Hej Hanne

Velkommen hjem fra Frankrig. Håber I alle 5 havde en rigtigt god tur, med masser af sol og gode oplevelser.

Mange tak for anmeldelsen.

Super destination - Nortlander leverer varen

Velorganiseret rejse fra start til slut. Guiderne er sprudlende og søde, skidestinationen er fantastisk, hotellet hyggeligt. Små værelser men velfungerende med gode faciliteter, stemning og fin mad.

Kort og godt!

Det lyder slet ikke tosset Eva, er glad for at I havde en god tur.

Tak for roserne og din feedback.

Aldeles fremragende!!!!

Vi havde en absolut fantastisk tur. Vi var en gruppe på 18 personer, og fik fra (før) start til slut, den mest venlige, og professionelle behandling man kan ønske sig. Guiderne fik os til at føle os meget velkomne og gav lige dét ekstra, der gjorde, at vi følte os ekstraordinært godt behandlet, selv om det jo nok er alle, der ydes den service. Nortlanders professionalisme gjorde, at mit "arbejde" som primus motor på den praktiske del af turen, blev meget nemt, og at også jeg kunne få max ud af turen. Som arrangør af firmaskituren vil Nortlander uden tvivl være mit bedste bud på det selskab jeg vil benytte når næste års tur skal arrangeres...også til turen med familien.

Hej Cecilie

Velkommen hjem igen. Godt at høre, at dig og firmaet havde en god tur til Frankrig. Hotellet er ret god til store grupper, så godt valg!

Der glæder mig meget at høre, at guiderne har gjort turen til noget specielt. Jeg sender dem et skulderklap for godt arbejde.

Tak for din feedback.

Nortlander // Tobias

Luksus-skitur til ingen penge!

Vi er lige kommet hjem fra en 4-dages tur til Bad Gastein, købt gennem Nortlander. Og turen overgik simpelthen alle forventninger! Hvad Nortlander kunne pakke ned i en 3.000 kr's pakke var ikke småting: hotellejlighed med stor terasse, mageløs morgenmadsbuffet, liftkort, lækker-lækker middagsservering og østrigsk charme. Det bliver ikke sidste gang, vi suser af sted med Nortlander!
5 stjerner herfra/Charlotte Bjerregaard

Hej Charlotte

Det lyder godt nok ikke dårligt med sådan en tur til Østrig.
Det er rigtigt godt, at høre at turen har været så god!

Håber sneen og solen var god ved jer, og at I fik en masse skiløb.

Nortlander // Tobias

Nortlander er bare ski' gode!

Alle tiders behandling efter en sønderlemmende kritik af indkvarteringen på skiferien sidste år. Så god behandling at vi kom tilbage og vil gøre det igen. Professionelt hele vejen igennem!

Hej Kirsten

Velkommen hjem fra Italien.
Godt at høre, at behandlingen i år har været i orden! Det er sådan det skal være.

Tak for roserne og for din feedback.

Nortlander // Tobias

Ski rejser med god plads til alle drømme, ønsker og forventninger.

Nortlander leverede en helt igennem perfekt ferieoplevelse, fra min kæreste og jeg tog hjemmefra, og til vi igen var hjemme. Glædeligt udmattede efter en uge med alt hvad man kunne have ønsket sig af en skiferie.

Der er ingen tvivl om hvem vi rejser med på næste års skiferier. :-)

Hej Brian

Godt at høre, at I havde en god tur til Frankrig. Alpe d'Huez er et fantastisk område, så kan godt forstå I har været udmattede.

Tak for roserne og din anmeldelse. Vi ses næste år!

Nortlander // Tobias

Sådan føler jeg mig velkommen

Jeg har flere gange rejst med Nortlander. Dels fordi det er et selskab med styr på deres shit og ikke mindst pga personalet.
Uanset hvilke tåbelige spørgsmål jeg får stillet, så er personalet altid venlig og svare på en behagelig måde - oftest med en ganske god sort humor lagt ind. Sådan føler jeg mig velkommen, når jeg rejser på skiferie.
Denne tur til Alpe d'Huez var ingen undtagelse, Nortlander gjorde det igen!
Ferien blev blot endnu bedre af de mange dage med sol, sne og vin chaud.
Nååååh ja, og så fik jeg en god vaskebjørn med hjem.

Reply from Nortlander Skitours A/S

Velkommen hjem fra Frankrig og Alpe d'Huez!

Det lyder virkelig også som en god tur, med højt humør og masser af sol. Måske også meget naturligt med den vaskebjørn, når vejret er som det er dernede.

Tak for din anmeldelse. Sender lidt roser ned til guiderne.

Plads til forbedring

Alt i alt er vi fint tilfredse med Nortlander. Der blev ringet til os inden afrejse af en lokal guide for at svare på evt. spørgsmål. God service.
Vi blev fulgt helt til dørs i lufthavnen ved hjemrejse, da vores bus var forsinket. God service.
Vi havde inden bestilling spurgt på muligheden for, at få tilbudt glutenfri mad på hotellet og det blev bekræftet at Nortlander ville kontakte hotellet. Det var enten ikke sket eller også var forespørgslen ikke nået de rette personer. Så der gik 2 dage med at få en aftale i stand med hotellet. Knap så god service.
Der var besøg af en guide på hotellet 2 gange i løbet af ugen, men ingen af gangene blev vi kontaktet selv om guiden gik lige forbi os. Dårlig service.

Hej Flemming

Først og fremmest tak for din anmeldelse.

Er selvfølgelig glad for at høre, at I alt i alt har haft en god ferie.
Er selvfølgelig mindre glad for at høre, at ikke alt lige spillede.

Jeg tager kritikken med til evaluering, så vi i fremtiden kan få styr på det. Så ferien kan gøres helt perfekt.

Tak for din feedback Flemming.

Nortlander // Tobias

Nortlander sørgede for sol og fantastisk skiføre

Var med Nortlander i Serre Chevalier, Frankrig hvilket var helt fantastisk.
Serre Chevalier skulle have god garanti for sol og sne-sikkerhed - hvilket absolut blev indfriet.
God service før og under rejsen. Kan godt anbefale selskabet til andre på baggrund af denne erfaring.

Hej Theis

Mange tak for roserne og anmeldelsen. Er glad for at høre, at I havde en god ferie.

Nortlander Skitours

Om Nortlander Skitours

Nortlander Skitours har siden 1990 arrangeret skirejser til Alperne og har forankret sig som et af de største skirejsebureauer i Danmark. Vi har valgt at fokusere på de store, højtbeliggende skisportssteder, som vi mener i sidste ende giver de fleste den bedste oplevelse. Vi har både lejligheder og hoteller i alle kategorier, ligesom vi driver egne hoteller og chaletter med eget personale. På alle vores rejser indgår guideservice under opholdet. Vi håber vores erfaring og ekspertise må komme dig til gode på din næste skirejse.

Visit Nortlander Skitours A/S

We live here: Østergade 1.1