Norton reviews

Norton reviews

5.7

Er det virkelig lovligt

Op til udløb af min licens har norton været rimelig aggressive om at jeg skal huske at forny. Ca 14 dage før udløb kunne jeg pludselig ikke komme på nettet. Prøvede alt selv uden held. Ringede til en ven der til dagligt arbejder med It. Efter en time gav han fortabt og spurgte hvilket antivirus program vi havde for han kunne simpelthen ikke greje hvad der var skyld i det. Da han hørte det var Norton og licensen snart udløb, lyste han op og sagde problemet måske lå der. Han af installerede programmet og vupti så duede computeren og har virket ubeklageligt siden. Kan ikke bevise noget, men det er et rimelig pudsigt sammenfald!?

God beskyttelse og kundeservice - kræver dog opmærksomhed mht. pris

Ja, som brugeren forinden mig har skrevet - vær opmærksom på deres priser - det kan fås langt billigere på anden vis en automatisk fornyelse, derfor kun 4 stjerner.

Ellers en fin beskyttelse og en venlig kundeservice!

automatisk gentegning kan være en dyr fornøjelse

Denne anmeldelse har kun noget med pris og gentegning af Norton Internet Security 2013 ,1 år (3 PC) produkt at gøre.
Vær opmærksom på at checke din Norton konto og min anbefaling er at slå den automatiske gentegning (fornyelse) fra.
Hvorfor ? fordi jeg oplever at gentegnings prisen er langt højere end den pris man kan købe pakken for på Internettet i eksempel England. Her har jeg fundet det eksakt samme produkt og til en pris på omtrent det halve af gentegnings prisen. Og her bliver varen leveret i din postkasse, cd og ny nøgle. (dette er inkl. 25% moms og porto)
Jeg oplyser gerne hvor jeg har købt det. :-)

Is Norton your company?

Norton Details