Norwegian reviewed by

KĂžbenhavn, DK

UPROFESSIONELT

Ekstrem lang kø ved check-In (for lidt personale)
Som forårsagede stor forsinkelse.
Da der også var lang kø ved Security check, blev man ýderligt forsinkede.
Min far går ikke så godt pga spinal stenose, så da han svedig nåede ud til gaten
(længst væk selvfølgelig - sådan er det med Norwegian :-)) 10 min før afgang, ville de ikke boarde ham.

Ved check-In kunne de havde bedt en om at finde "hurtiglinien" i security - fortælle kunden, at han var forsinkede (pga deres eget manglende personale)
Evt fortalt boarding personalet, at man var på vej.

Da min far var frustreret og brokkede sig, og bad om at komme med på flyet, reagerede Norwegian-boarderen noget overraskende.
Selvfølgelig skal mnan sætte grænser osv - men han ville tilkalde Security pga min fars "opførsel".

Naturligvis kunne man kommet i endnu bedre tid.
Men deres egen tidsangivelses-forslag blev fulgt, og nåede ikke gaten pga deres lange check-in.
Nye billetter blev købt.
Mest af alt var det håndteringen af problemet, som umiddelbart virkede blottet for forståelse og bare en anelse empati.

Pudsigt nok var kufferten heller ikke kommet med flyet.

BILLEJE
Derudover forsøgte vi at leje bil gennem selskabet, .
Hjemmesiden crashede to gange - 2 gange under bestilling, så vi fik betalt den samme bestilling flere gange. Vi valgte at leje et andet sted
Billejen kunne ikke refunderes.
Efter lang klage-halløj frem og tilbage, blev det refunderet.
Selskabet er ikke registreret nogen stæder, så det var ret svært overhovedet at få kontakt med dem.

Det er jo et lavprisselskab, så selvfølgelig skal man ikke forvente en masse.
Men det var horribelt - og jeg kender mange, der har haft samme oplevelse.
ØV - det er ærgerligt. De oplever måske mange brokkehoveder - men der skal så lidt til, man føler sig OK behandlet a la " Det var dog utroligt ærgerligt, men vores politik er....".

Norwegian: skriv på jeres hjemmeside, AT MAN SKAL KOMME 3 TIMER FØR AFGANG FOR AT NÅ FLYET - PGA MANGLENDE PERSONALE
Reem Dina Jarjis found this review useful