www.noscomed.com reviews

www.noscomed.com reviews

8.3

god og hurtig service:)

Bestilte en bh i sort men fik en hvid HM!!! Men ingen problemer i ombytning uden beregning.

Jeg skulle bruge en pose til at trække ud over min forbinding i forbindelse med en operation. Jeg var i tvivl om jeg skulle vælge lille eller stor til underbenet, men valgte lille.. Den er ikke stor nok. Så måske der skal laves en kombi pakke man kan købe med en lille og stor til underbenet, og en til hele benet??

Gitte Kokholm

Hurtig bekræftelse og levering

Fik bekræftelse pr mail allerede dagen efter handel på webshop - og var så heldig at ramme dagen for ordreafsendelse, så to dage senere var de bestilte varer ankommet :) Skønt sted at handle - og ligeledes stor tilfredshed med produktkvaliteten!

God service -

Ved bestilling straks svar om leverance. Produkt kom indenfor aftalt tid, fint emballageret.

go service og hurtig levering

varen kom super hurtigt og noscomed.com har en nem og overskuelig hjemmeside.

Hurtig service

Nem hjemmeside og bestiling. Meget hurtigt og problemfri levering

Hurtigt svar fra kundeservice, hurtig levering, fornuftige priser

Noscomed's støttestrømper holder elasticiteten godt og de er slidstærke. Har købt flere gange og flere forskellige af deres designer. Noscomed virker professionel og troværdig.

super kundeservice - kan anbefales

Hurtigt svar, hurtig levering og fornuftig pris.

Ordren helt ok, dog langsom levering.

Varen levede fint op til min forventning, dog gik der 10 dage før jeg modtog den !

Hurtig levering med lille mangel

Fik de bestilte varer efter 3 dage - så det var meget tilfredsstillende.
Desværre var jeg nødt til at returnere 2 ud af tre varer på grund af forkert størrelse - så håber nu at returneringen går lige så smertefrit og at jeg få mine penge retur.

Eneste "men" var, at er rent faktisk manglede knapper i et af de par strømper jeg fik. Da jeg alligevel ikke kunne passe dem, var det mindre vigtigt, men havde jeg beholdt varen ville det have være irriterenden.
Noscomed Medical Supply A/S

Reply from Noscomed Medical Supply A/S

Vi er kede af at strømperne ikke levede op til kundens forventning og især hvis produktet har været mangelfuldt.
Returstrømper er modtaget og krediteret d. 21. september og pengene burde nu være indgået på kundens konto.
Mvh Noscomed Kundeservice

På trods en besked at leveringen ville ske først 4-5 arbejdsdage efter bestillingen, modtog jeg varen allerede næste dag. Alt var i orden, varen - den rigtige, ordrebekræftelsen modtaget med det samme, hjemmesiden overskuelig - alt i alt en rigtig god oplevelse.

Ringe service og manglende overholdelse af levering

Jeg bestilte 2 ordre med forventet leveringstid på 5-6 dage. Efter 14 dage havde jeg hverken modtaget varer eller mail om problemer med ordren. Ved kontakt til firmaet er den ene ordre nu endelig leveret men der mangler stadig svar på den anden ordre.
Noscomed Medical Supply A/S

Reply from Noscomed Medical Supply A/S

Det er med stor beklagelse at der er sket en registrerings fejl i kundeservice, så Julie ikke har fået besked, hverken telefonisk eller via mail.
Julie har fået tilbudt alternative strømper, pga restordre, uden meromkostning og alle strømper er nu leveret, iflg. aftale.
Mvh Noscomed Kundeservice

Hurtig og god service

Det er et dejligt produkt, jeg har købt en støtte BH sport sort

God og hurtig opfølgning

Fik fin besked pr mail omkring restordre og viden om hvornår varen forventet leveret. Ingen beklagelser eller mangel på servise

God personlig vejledning og god service.

God telefonisk vejledning i produkter. Gode produkter. Jeg har haft en reklamation. Da jeg tog telefonisk kontakt vedrørende denne reklamation, oplevede jeg kun imødekommenhed og god service.

Super hurtig ekspedition...det "funker" bare!

Kan varmt anbefales...det er nent og hurtigt...og du har dine varer på rekord tid!!

Har bestilt en Is Clinical solcreme. Jeg modtog få dage efter bestillingen og havde på ingen måde besvær med bestillingen.

Returregler ifølge købeloven ignoreres!

JEg købte støttestrømper via webshoppen og modtog et par med 8-10 oliepletter på og et par jeg valgte ike at pakke ud. Efter urimelig behandling i telefonen hvor jeg blev anklaget for at have taget dem på sendte jeg dem retur men noscomed ville ikke betale for retur porto, ej heller give mig penge tilbage (heller ikke delvis) for deres fragt og ekspeditionsgebyr. De henviste til deres handelsbetingelser hvor der intet stod om retur porto.
Efter Telefon opkald, brev og 2 emails fik jeg min retur porto refunderet og ikke andet.
Siden har de ændret betingelserne på deres hjemmeside men det får jegikke noget ud af.

Noscomed Medical Supply A/S Details

Visit www.noscomed.com