Novabook reviews

Novabook reviews

6.1

Lyver overfor kunden, og deres produkter kommer med fejl

--- ej opdateret hjemmeside
--- lyver overfor sine kunder
--- man får ikke det produkt, man betaler for

Lige siden jeg købte en Raptor bærbar hos NovaBook/Nova Gaming/Nova Data (kært barn har mange navne) 03.Okt.2008, har der ikke været andet end problemer frem til returnering af maskinen 20.Dec.2008, hvor jeg i mellemtiden har skullet igennem et hav af telefonsamtaler og mails og adskillige af deres (mislykkede) reperationer, fordi computeren fra start led af et problem med overophedning og blev 104 grader celsius varm.

Jeg har aldrig hørt så mange søforklaringer, som folkene hos Novabook gav mig (her hovedsageligt Kenan Hansen). Bægeret flød over, da de ikke kunne skaffe "komponenter" til at reparere computeren og den seneste undskyldning jeg fik var: "Fordi det er nat i Kina".

Konklusion:
De lyver overfor deres kunder, og man får ikke, hvad man betaler for.
Jeg kan kun anbefale at undgå dem!

Desuden skulle der have fulgt en Targus Rygsæk med i købet, men den så jeg selvfølgelig aldrig noget til.

Læs mere:
Fandt for nyligt denne artikel fra CRN 2005, der blot bekræfter firmaets useriøsitet: http://crn.dk/nyheder/Nova-data-flytter-aktiviteter-over-i-andet-selskab-1.13493.html

Is Novabook your company?

Visit Novabook