Novafm reviews

Novafm reviews

6.2

Spiller det samme musik for ofte

Generelt en udmærket radio, men det er irriterende at de spiller de samme kunstnere nærmest hele tiden, der tænker jeg på Medina, Rasmus Seebach og Shaka Loveless, det er overdrevet meget man hører dem, Benedickte Balling er i særdeleshed god til at kører i samme rille hele tiden.

Den kanal jeg vender tilbage til.

Kan godt lide de spiller godt og varieret musik som gør en glad, især GO´nova med bla. Maj-britt W. giver mig en rigtig god start på en god morgen. Det er det program jeg lytter allermest til.

umoralske reklamer

Var indtil for kort tid siden min daglige radio kanal.
Lige indtil jeg hørte den smagløse reklame for Victoria Milan.
Sorry men det er sku at sælge sig selv for billigt. Det næste bliver vel reklamer for diverse massagebureauer med detalieret specifikation af diverse serviceydelser. Min radio er ihvert fald indstillet på en anden kanal og jeg er sikkert ikke den enste (hørt det samme fra flere kollegaer, familier og venner)

God radio, lidt for ensformet musik

Fin radio, god musik, men måske lidt i overkanten for meget af det samme musik. 3 timers lytning og du kan riskere at høre den samme sang igen, inden for disse 3 timer. Ikke helt så godt. Dog dejligt med mere dansk musik og noget godt hitmusik, og så er jeres værter også fine nok. Også fine idéer, med Tæv Thomas og Lilledennis.

Rigtig god radio

Rigtig god underholdning, høre ikke andet :-)

Tjoeh...

Nova FM er den radio vi primært hører på mit arbejde. De spiller mainstream musik, og de spiller ALT for tit de samme sange, igen og igen. Musikken er ikke just min smag, det spiller jo ingen rolle. De spiller alt for tit de samme sange, hvilket i mine øjne trækker ned.

De skal have 1 stjerne for at gøre et forsøg på at lave underholdende radio og 1 for deres indslag med Lille Dennis. Det er genialt!

2 stjerner herfra.

GODT MUSIK OG LANDDÆKKENE

Nova FM Spiller Godt Musik og hvor jeg bor er der ik så mange kanaler at vægle imellem så er det godt at nova fm er landsdækkene

Mainstream musik og dårlig netradio

Nova FM spiller udelukkende mainstream hitmusik. Der er ikke meget variation i genren, og det virker som om, at playlisten er meget snæver.

Netradio en ikke god, idet den ofte hakker i lyden.

KANON Music, flot website, Dårlig Net-Radio!

Hey, jeg giver Nova FM 4/5 stjerner pga. deres kanon musik og deres flotte website, men deres Net-Radio er IKKE god, ofte hvor den ikke virker optimalt, desværre. :)

Is Novafm your company?

www.novafm.dk Details