NRK reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Podcast nedlastinger er like trege som dab-utbyggingen "dinosauren eksponerer oss for i store fonter..

Har hatt mange hendvendelser til nrk om dette men møter ingen løsning.
Hvis du laster ned en fil i mp3format 128 bit, så byr ikke dette på noen problem. #Men ... mot nrk sine servere sitter nok vedheng til pakkene + visse portalbehandlinger
ved distribuering til oss licensbetalere fra denne monopol-dinosauren...
Jobber i fylke utdanning innen ikt-systemer. "Jeg blir veldig provosert, -tid er penger.. "også for oss. -Så litt skryt! - vi er nesten fri for reklame men det betaler vi forsåvidt for.. men god og seriøs nyhetsdekning. Lite plastikk og gjentagende serier
Stopper here

Dysfunksjonelle tekniske løsninger

Jeg har ofte tenkt å bruke nett-radio eller nett-tv fra denne leverandøren, for så å ende opp med youtube istedet. Får kun melding om at enten mangler jeg ditt eller så mangler jeg datt, Og mangler jeg ikke noen av delene, virker ikke løsningene av andre årsaker.

TV med null reklame...

og gode programmer. Godt å kunne se andre programmer enn de masseproduserte mainstream-seriene...
trustpilot stars

Værdens Beste og Dyreste på Produksjon ?

Opplever NRK som Gammel God og ikke minst Traust.

+++++ Produksjon
+++++ Kvalitet

- - - Bredde på programmer
- - - Kanal utvalg

mafia virksomhet

jeg må betale for drifte ca 20 nrk kanaler pluss radio men bruker ingen av dem

Aldri meg

For dårlig i forhold til hva det koster i lisenspenger. altfor mange programledere som går igjen.

www.nrk.no/urort

5 stjerner for deres nrk urørt side og alle de dejlige Norske band derude

Is NRK your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Nrksport Details

About this company

Alt om sport. Alltid oppdatert resultatservice. Nyheter, videoer og resultater fra fotball, alpint, langrenn, skiskyting, sykkel og mange flere idretter.

Visit NRK

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.