Nrsbank reviews

Nrsbank reviews

8.3

en forstående bank..

Vil ikke beskrive hvilke " dårlige" oplevelser jeg har haft med mine 2 tidligere banker gennem 35 år.. men blot fremhæve Nørresundby Bank som en nærværende og forstående bank. Har gennem det sidste år, nok ikke været den bedste kunde hvad ang. indlån, men har betalt mine regninger og " kæmpet" mig gennem dagene...
Min bankrådgiver har været forstående overfor min situation ( sygdom I familien ) og ALDRIG !!! " truet" med at lukke for kassen, hvis der kom MINUS på kontoen. tværtimod.. Er utrolig glad og tryg ved at have Nørresundby Bank og kan KLART anbefale dem...

God bank i starten

Da vi startede i Nørresundby bank og de første mange år med den samme rådgiver gik rigtig godt, hvor alt spillede efter kunstens regler.
Men fik så en ny rådgiver som jeg absolut ikke kunne samarbejde med, han var konstant nedladen og arrogant uden at han havde noget at have det i.!
Han kunne dog ikke gøre en skid, da vi havde en god indkomst og kun et enkelt lån som vi betalte af på. Vi er så heldige og vinder en god gevinst i joker, som vi bruger til et nyt hus osv. så alt kørte for os.
Men pga. af en tidligere udsendelse som soldat fik jeg som mange ptsd som betød at jeg mistede mit arbejde, hvilket straks fik konsekvenser fra "rådgiverens" side. Vi kunne hverken det ene eller det andet, vores kassekredit blev fjernet uden at den var i max, vi kunne på intet tidspunkt på et bevilliget overtræk på vores kontoer, vi blev hammeret med et gebyr med det samme hvis vores budget konto gik i overtræk, selvom den stemte hen over et år.
Vi havde tidligere ikke haft det problem, netop på grund af vores kassekredit, så vi måtte indbetale 8000 ekstra om året for at den ikke gik i overtræk i den måned hvor der var forsikringer og termin.!

Så hos Nørresundby bank kan de ikke få tungen langt nok op i røven af en når man har penge, men går det galt så kommer straffen promte også selvom du har været kunde i mange år.!!

Vi skiftede den gang til Spar Nord og her har vi været siden, uden der har været nogen form for problemer og i hatten sparede vi flere 1000 kr. ved skiftet.!!

Da vi skiftede prøvede den nye rådgiver at lukke en forsikring jeg havde via dem, forsøget han lavede var at han ikke sendte girokort, trak pengene fra den konto som var oplyst(da de først skulle sættes ind på en konto i Nrsbank) men sendte et brev om at forsikringen var opsagt da jeg ikke havde betalt.

Opsigelse blev først stoppet efter min nye rådgiver)afd. chefen) i Spar Nord havde haft i hans chef fik jeg min forsikring tilbage under truslen om at de var kommet til at betale den tabte erstatning da det var ham og ikke mig som opsagde forsikringen.!

Så tak for lort!!

Dejlig bank

Så længe jeg selv har haft med en bankkonto at gøre, har jeg, sammen med min mor, været kunde i nørresundby bank. Der har aldrig været problemer, vi har en super bankrådgiver, og hvis der er noget, vi er i tvivl om eller der ikke fungerer, så ringer vi eller går over i banken, som meget bekvemt ligger lige på den anden side af gaden, og får straks venlig betjening.

Bredgade en god afdeling

Jeg har nu Været kunde i Nørresundby bank siden jeg var 5 år ca er nu 34. Har aldrig haft de mindste problemer med dem. Har kunne låne omlægge lån osv. Det eneste der er minus er at jeg har souschefen som rådgiver og han er der aldrig mere end 2 3 år og så er der ny rådgiver jeg skal kende.det er meget belastende når nu man så godt kunne lide de gamle.

Venlig bankpersonale

Har altid været kunde ved Nørresundby Bank og har aldrig oplevet problemer. De utilfredshedder der nævnes længere nede kan jeg absolut ikke genkende.

Kan klart anbefale Nørresundby Bank

Nrsbank Nibe

Kanon service. Jeg har tidligere været kunde i Nordea og før det i Danske bank. Begge steder følte man sig som et nummer de egentlig ikke havde tid til. Nrsbank adskiller sig markant. Man føler sig som en kunde, som betyder noget for dem.

Hvor er det fedt, at man får et direkte nummer til sin bankrådgiver - inegn irriterende telefonbank med 5 valgmuligheder før man kommer igennem til den forkerte...

Nærværende og rettidig

Kommer efter 25 år i Danske Bank hvor man blot var et kunde nr. over til Nørresundby Bank. Virkelig god og nærværende service man får. Man kan altid kommer i kontakt med banken og de prøver ikke at sælge produkter som man ikke har brug for. De er det jeg vil kalde en ordentlig bank med styr på sagerne.

Absolut tilfreds studerende..

giver Nørresundby Bank 5 stjerner. Trods skiftende rådgiver grundet barsel mv., er jeg fuldt tilfreds med den imødekommenhed og fleksibilitet jeg er blevet mødt med i banken.

Jeg er især tilfreds med, at de forstår, at studerende ikke har en stærk økonomi og at de udviser stor fleksibilitet ift. kredit/lån, så længe aftaler overholdes og økonomien kan holde til det

Jeg har udelukkende anvendt banken til mindre forbrugslån, kredit og netbank på nuværende tidspunkt.

Super godt tilfreds.

Har haft nørresundby-bank i nogle år efterhånden, og har kun godt at sige om dem, søde og hjælpsomme, og det uanset hvilken afdeling man går ind i, ringer man til dem får man også en venlig og god betjening.

Bruger deres netbank næsten dagligt, overføre af og til penge fra en konto til en anden, indtil videre har alt fungeret til UG.

kan klart anbefales.

Ingen problemer

Hej har ikke haft nogen problemer med med Nørresundby Bank i de år jeg har haft dem. Desuden udover den dejlige app jeg har fået til min mobiltelefon møder man altid venlige og forstående medarbejdere.

Lyver og stjæler

Har været kunde hos nrs bank i 5 år, og må sige at jeg er så utilfreds som man overhovedet kan være. Jeg går og tjekker banker ud lige for tiden for at finde en anden bank, gider ikke finde mig i deres **** mere!

1. Jeg har fået ny rådgiver 5 gange, uacceptabelt.

2. Spurgte om jeg kunne få gjort sådan at alle mine betalinger faldte til den 1 hver måned. Det fik jeg ja til, men det var en løgn.

3. Har haft problemer med at mit kort ikke kunne gå i automaterne, og så får jeg af vide at jeg lyver fordi det har de aldrig hørt om før. Men min kæreste oplever det sammen, så det kan umuligt være mig der lyver. Og jo, jeg blev kaldt en løgner flere gange!

4. Har haft problemer med at min netbank ikke overfører imellem konti som jeg beder den om. Og det er altså trods det at jeg har brugt netbanken i 5 år. Så får jeg af vide at jeg kan komme ind og de kan vise mig hvordan man gør (følte mig som en idiot), men har siddet og lavet trin for trin overfor min kæreste så han kunne tjekke om jeg gjorde det rigtig, og han var enig med mig. Men banken blev ved med at sige at jeg skulle komme ind og så ville de vise mig hvordan man brugte deres netbank, og det var selvom at jeg sagde at jeg havde brugt netbanken 1000 gange før.

5. Har sagt at de ikke skal godkende overtræk. F.eks hvis jeg vil overfører penge imellem mine konti og det ikke går igennem, så prøver jeg nogle gange nogle ekstra gange - men det godkender de så jeg får minus, så hvis jeg har prøvet at overfører 3 gange uden held med f.eks 500 kr, ja så har jeg pludselig 1000 kr i minus.

Jeg er træt af nye rådgivere, jeg er træt af inkompetente rådgivere, og jeg er dybt utilfreds med at blive kaldt en løgner...

Jeg vil ikke anbefale dem!

Super god service og fine fordele

Har Nørresundby bank, og har haft dem det meste af mit liv. Jeg har stort set aldrig været utilfredse med dem.

På et tidspunkt overvejede min kæreste og jeg hvilken af vores banker vi skulle fortsætte med, og det blev Nørresundby bank, da de kunne overgå konkurenten med bedre tilbud.. Sådan skal det være!

nrsbank.dk Details

Vi har altid bestræbt os på at drive en ordentlig bank. Vi lytter respektfuldt til vores kunder og tilbyder kun de bankprodukter, kunderne har brug for. Du vil derfor altid opleve en kompetent helhedsrådgivning, der tager udgangspunkt i dine behov. Vi værdsætter de positive, langvarige, tætte og betydningsfulde relationer, som banken har til aktionærer, kunder og medarbejdere. Det vidner om et godt samarbejde.

Visit Nrsbank