Nuecph reviews

Nuecph reviews

5.9

Lækre varer og god service

Jeg har kun handlet der to gange, men det har været rigtig gode oplevelser, og glæder mig til at handle der igen. Lækre udsalgspriser, og hurtigt besvarelse på henvendelser.

Defekt sko og ingen tager sig af det

Jeg har købt sko til 2800 kr og det er defekte, og nu har jeg ringet 10 gange, og hver gang er personen ikke på arbejde, arbejder hjemmefra, på ferie og you name it.

Jeg har stadig ikke fået lavet mine sko eller fået mine penge retur.

KØB ALDRIG HOS EN UKENDT WANNABE BULLSHIT BUTIK

SUPER butik - TOTALT dårlig webshop...

Jeg har nu to gange købt en vare på webshoppen som både er betalt osv, men hvor jeg efterfølgende får en mail om, at varen desværre alligevel er udsolgt.... Den ene gang var jeg endda nød til selv at kontakte dem, fordi jeg ikke kunne forstå hvor varen blev af. Derudover har jeg engang handlet på shoppen hvor den meldte fejl hver gang jeg tastede min adresse ind, hvilket pigen der bestyrede webshoppen kendte alt til, tilsyneladende uden at gøre noget ved det. Afslutningsvis har jeg engang modtaget en trøje uden hverken størrrelsesmærke, vaskemærke eller mærke i nakken - virkede lidt som en fejlmodel de havde sendt afsted. Super ærgeligt, for de har SÅ mange fede ting!

Forkert vare..

Prøvede at bestille en kasket og i den vare jeg var inde og kigge på var der 2 forskellige farver, en rød og en hvid og der var godt nok også 2 billeder af 2 forskellige kasketter en rød og en sort/hvid, så jeg regnede da stærkt med at da jeg valgt "hvid" som den jeg ville købe at det var den som var afbilledet. Men nej. Da jeg fik pakken var det en helt anden model som der ikke engang var billede af nogen steder på hjemmesiden, men den var hvid. Måske i lige burde sikre jer at det er de rigtige billeder der ligge under de rigtige vare og farvekoder, så man ikke ved en fejl køber det forkerte.

Forkerte lynlåse i Yvonne Konè Bumbag........

Jeg bestilte en Yvonne Koné Bumbag i sort skind og med metallynlåse - den er bare så lækker med de lynlåse. Stor var skuffelsen da den ankom og var med nogle stor grove plastikligende lynlåse. Jeg sendte den retur og håbede på at jeg ikke skulle betale returportoen men det kom jeg til.
Det gode ved det var at de var hurtige til at overføre mine pengen igen.
Samtidig skrev de at de var ved at lægge de rigtige billeder på men endnu er det de forkerte billeder.

Eeeelsker denne webshop!

Super lækre mærker og god service. leveringstiden er 1-3 dage...har købt en del gange herfra og bliver ved med det!

Is Nuecph your company?

Visit Nuecph