Nuex reviews

Nuex reviews

5.2

Gode produkter. Forfærdelig dårligt drevet virksomhed

Nuex har nogle gode produkter. Derfor er det synd, at virksomheden fungerer så ringe. Jeg bestilte nogle barer, og der gik en evighed. Efter nogle mails fik jeg at vide, at de ikke havde barerne på lager, og ordren blev annulleret. Så gik der en uges tid, og så blev pengene pludselig trukket på min konto. Det var nærmest umuligt at få fat i Nuex og få pengene retur, men efter en måneds tid lykkedes det. Jeg er sådan set sikker på, at Nuex ikke handler ud fra et ønske om at snyde folk. Der er simpelthen bare ikke er styr på tingene, og det er som sagt synd, for det er nogle lovende produkter de har

Hurtig levering. Elendig service

Havde bestilt nogle varer, men fik tilsendt noget forkert. Kontaktede firmaet og fik at vide at de ikke havde de rigtige barer hjemme.
Fik tilbudt at få mit ekspeditionsgebyr tilbage.
Efter en måned har jeg stadig ikke modtaget pengene.
Så det er ikke et sted jeg vil anbefale andre.

Super hurtig levering!

Bestilte fredag morgen, modtog mandag formiddag, selvom der stod 1-3 hverdages levering. Kan kun anbefales!

Is Nuex your company?

Visit Nuex