Nummerplade.net reviews

Nummerplade.net reviews

7.5

Ganske enkelt fremragende

Den bedste sikkerhed for bilkøber jeg har oplevet, uanset om det er gennem en forhandler eller privat.

den bedste hjemmeside

Har haft så stor gavn af denne service de tilbyder.
Det er hurtigt og nemt at slå informationerne op på den bil man er interesseret i at købe og så ser man alt det man behøver at vide i løbet af no time :-)

godt koncept men pas lige på med informationerne

jeg prøvede for sjov at slå min egen bil op for at se hvad der stod...
der stod jeg har gæld i bilen hvilket også er rigtigt og som burde være til alles information... MEN ydermere står der mit fulde navn, min kones fulde navn, de første 6 cifre af vores personnumre, hvor pengene er finansieret henne hvor mange penge der er lånt i den...

det er på ingen måde en information jeg vil have at folk skal vide.. hvad skal folk med mit navn og næsten hele mit personnummer..?

jeg har tænkt mig at gå videre med sagen og undersøge om nummerplade.net har ret til at offentliggøre den slags personfølsomme data.

der skulle bare laves en enkelt rubrik
gæld: JA / NEJ

nummerplade.net vil høre fra mig

nummerplade.net Details

Visit Nummerplade.net