Nupo A/S reviews

Nupo A/S reviews

8.2

Super god service!! :D

Bestilt i mandags produkter på nupo's hjemmeside og har hertil morgen onsdag allerede fået min pakke! :D

Godt overblik

Hurtigt levering med post Danmark, man kan købe alle nupo's produkter på deres hjemmeside. Man kan få rabat og gode tilbud. De er debatforum og hjælp hvis man har spørgsmål om deres produkter eller om vægttab :)

hurtigt

helt uden problemer - at jeg så bare ikke kan lide smagen det er noget helt andet

God service, hurtig levering

Overskuelig hjemmeside, hurtig levering og god service.

God service!

Alt gik som det skulle - har endda tabt 5,5 kilo.

Langsom!

Bestilte en startpakke den 27. december 11. Ifølge hjemmesiden ville der være leveringstid på max 5 arbejdsdage. Jeg modtog først pakken den 10. januar 12.
Jeg skrev til dem 9. januar ang. hvor mit produkt blev af, men fik først svar den 11. januar. Ikke ligefrem tilfredsstillende.

Hurtigt og effektivt

Købte en prøve/startpakke for at smage de forskellige typer af pulver. Pakken kom så hurtigt det var muligt og der var ingen typer af fejl i kommunikation eller betaling.

Intet produkt, trods betaling er gennemført!

Bestilte vare d. 3 december, men modtog intet.
D. 9 december trak de pengene, stadig intet produkt er modtaget, nu er der ringet 2 gange, hvor der kom en lovning på at produktet ville blive sendt med det samme, det er 3 dage siden nu, og der er stadig intet kommet - ikke engang en kvittering for at varen er sendt, som de også skriver at de vil sende til ens email.

Jeg bestiller ALDRIG hos NUPO igen, og jeg håber jeg kan få mine penge igen!

Kassen med mine bestilte varer kom dagen efter, hjemmesiden er overskuelig og nem at bruge, de har ofte gode til bud og ekstra rabat for medlemmer.

www.nupo.dk Details

Nupo er verdens ældste og mest veldokumenterede Very Low Calorie Diet!

Navnet Nupo er en sammentrækning af ordene ”Nutritional Powder” = NuPo

Nupo blev udviklet på Hvidovre hospital i Danmark, af den ledende fedmeforsker Dr. Flemming Quaade i samarbejde med Oluf Mørch A/S der primært stod for at kommercialisere navnet.

Siden da er Nupo-produkterne blevet testet og godkendt i over 50 kliniske dokumentationer og er samtidigt kontinuerligt under løbende udvikling og test hos forskningsteams på hospitaler i hele landet.

Visit Nupo A/S

Write to: info@nupo.dk