NV-Autodele.dk reviews

NV-Autodele.dk reviews

8.3

Super Service

Havde en del spørgsmål som de svarede uden at tale ned til en.. Det er desværre sket andre steder hvor jeg har handlet.. Bestildte torsdag og fredag da jeg kom hjem fra arbejde stod det til mig..

Hurtig levering, fin service.

Varen ser ud til at holde hvad det lover.

Fornuftig pris

Jeg havde bestilt 2 nye fjedre til min Touran og alt var som det skulle være. Varen blev bestilt fredag eftermiddag og ankom til mig tirsdag, hvilket må siges at være i orden. Dog syntes jeg at man bør overveje at sende fragtfrit ved f.eks køb af mere end 500.

Super god service priser og levering

Kvalitet dele og profesional kundeservice. Tak fo dene gang.
Vil handle igen !!

manglende opdatering.

Har desværre fået et dårligt førstehånds indtryk af Nv- Autodele. Skulle bestille et sæt plasmaskiver til min vw polo fra 96'. Inde på hjemmesiden fanden jeg dem der passede og bestile dem. Dagen efter fik jeg en besked dem jeg havde bestilt var ik på lager" selvom det stod inde på hjemmesiden " da jeg svarede gik der en dag før jeg fik svar -.- senere viste det sig at de kun havde plasmaskiver til polo fra 98' selvom de viste dem til en fra 96'. Mener bare det er dårlig opdatering til kundetilfredshed.
NV-Autodele.dk

Reply from NV-Autodele.dk

Hej Patrick
Ja desværre er de plasmaskiver til din model udgået fra vores leverandør, og billedet var ikke opdateret til ny model, det er nu rettet. Kan se du sendet en sms til os Tirsdag eftermiddag og vi svaret dig Onsdag morgen ca kl. 09:00 det kunne desværre ikke gå hurtiger, da vi afventede et svar fra vores leverandør om vi kunne hjælpe dig med de plasmaskiver, men jeg håber da du en anden gang gør brug af vores net-shop,
Mvh, NV-Autodele.dk

Knapt så god service på tlf.

Jeg har købt:

1 Stk 5079-2606 - Vectra C. Chrom Angel eyes H1-H1 04.2002-Frem
1 Stk H1-8000K - H1 Xenon Kit. 8000K Farve: Hvid med blåt skær. komplet.

Og har tjekket med hensyn med pære til lygterne. DETTE passer så ikke fordi da opeldanmark også kender til disse lygter har de sagt at lygterne skal have H7-pære og ikke H1.

Det mener jeg jo så at det burde man have tjekket her hos NV-Autodele.dk
Da det endte med at jeg fik købt et xenon-kit H1 istedet for H7.

Men da det er sagt. Syntes jeg ellers at servicen og levering af tingene er uden kritik. Men vil nu kun give tre stjener for det hele.
NV-Autodele.dk

Reply from NV-Autodele.dk

Hej Allan
Vi talte sammen angående de design lygter. De er lavet om fra H1 til H7 pære, vi ombytte derfor gerne det Xenon kit for dig uden beregning til H7.
Mvh, NV-Autodele.dk.

Gode priser og god levering

Købte et sidespejl og fik det efter to hverdage. God og hurtig service med løbende info om ordren.

Perfekt :-)

Nåede nærmest ikke at trykke "køb" før varene ankom. Og det var de rigtige og i fin kvalitet til billige penge. !

God service!

god service!! Blev kontaktet af en medarbejde fra nv-autodele.dk da jeg havde skrevet at jeg var lidt utilfreds herinde. Han forsøgte at sætte sig ind i min sag og forsøgte at hjælpe mig! Det er sku iorden!

Super dejlig service !

Har altid fået mine ting til tiden, og bestilte engang en gevindundervogn, hvor der manglede noget, så jeg ringede til dem og fik sendt den manglende ting helt gratis og hurtigt afsted og har også lige bestilt en forbro til min golf 2...Rigtige gode priser.. Mnn kan trygt handle med nv-Autodele.dk

god behandling, hurtig afsendelse/ levering

varen er afsendt hurtigt efter bestilling, kvalitets varer.

Fantastisk hurtig service.

Bestilte et sidespejl. Hurtig levering og ingen problemer.

Kvalitet...

Jeg kontakter sælger via Tlf. for at købe en gevindundervogn som dækker mine behov og får svar på alle mine spørgsmål kort og præcist så valget af den undervogn som jeg gerne ville have, hvor han så oplyser mig om dele jeg skal bruge til undervogen og endda med et lille afslag i pris. Leveringen sker som lovet indenfor 24 timer.

Han er fair med priserne..

har du nogle sinde handlet på nv autodele

hey hvis du skal ha noget til billen så gå ind på nv autodele de har sku alt tin næsten ingen penge hurtig servics og deres side er lige til prøv det

OK, men mere info om forventet levering ville være super.

Når der på hjemmesiden står dag til dag levering af 80% af varerne, så forventede jeg også at få at vide, hvis min vare ikke var en af de 80%. Men det fik jeg ingen oplysninger om, så har ventet for længe inden varen kom - Ellers ok.

Super service til specielle bestillinger

Jeg syntes jeg har fået en god service, også selvom det har været specielle vare jeg har skulle bruge.
Bare fortsæt det gode arbejde

Super service!

Jeg har handlet der før og jeg stoler på dem, de ved hvad de har med at gøre og er gode til at give en go snak om hvad man skal vælge og derefter sende tingene hurtigt!

God rådgivning og hurtig levering

Kontakter sælger via Tlf. for at købe et anhængertræk som dækker mine behov og får svar på alle mine spørgsmål kort og præcist så valget af korrekt træk er nemt og endda med et lille afslag i pris. Leveringen sker som lovet indenfor 24 timer.

Kan på baggrund af denne gode oplevelse anbefale andre at handle på dette sted...

Super kvalitet

jeg købte et aftageligt anhængertræk af lux. modellen til min peugeot st.car.
Jeg monterede det selv uden problemer og fik det synet straks. sættet er helt usynligt og fungerer rigtig godt. leveringen gik hurtigere end jeg havde regnet med så alt i alt er jeg yderst tilfreds.

Ualmindelig god butik

Hurtig levering og fejlfrit produkt

www.NV-Autodele.dk Support

Om virksomheden

NV Autodele.dk er et firma, der udelukkende beskæftiger sig med salg af kvalitets autodele og tilbehør over internettet. Familien Nielsen Viborg har i mere end 30 år beskæftiget sig med international import og distribution af autodele. NV Autodele Er i dag Danmarks suverænt billigste og største rene Online Shop med kvalitets autodele. Hos os Ingen omkostningskrævende butikker spredt ud over landet m.m. - alt dette kommer dig til gode. Venligst B. Nielsen Viborg / G. Andersen Viborg

Visit NV-Autodele.dk

We live here: Erhvervsvej 3