NV-Autodele.dk reviews

NV-Autodele.dk reviews

8.3

God faglig kompetence og hurtig konstruktiv tilbagemelding.

Har fået en god og kompetent service fra NV-Autodeles medarbejder, med konstruktiv sparring omkring løsning og godt købmandskab omkring priser på de rigtige reservedele. Hurtig levering og god tilbagemelding på leverancen.
Jeg vil helt sikkert bruge NV-Autodele igen og kan varmt anbefale deres kompetente service.

Hurtig og god service

Hurtig respons på mails til kundeservice, varerne blev leveret hurtigt og var som de skulle være. Alt ok!

kanon service og hurtig levering. klart et sted jeg vil handle igen

hej....
blev vildt overrasket ovre jeres hurtige respons og hurtige levering af den bestilte varer
jeres hjemme side er helt sikkert et sted jeg vil handle igen.. uden tvivl
det sjældent man oplever sådan en god service så man bestiller ting på nettet

så mange tak for denne gang
håber jeg bliver lige så glad næste gang jeg besøger og køber noget på jeres hjemme side

mange tak for handlen

Super service - hurtig levering

Mangler du dele til din bil, så find og bestil dem her. Super kompetent service og hurtig levering nærmest fra dag til dag

Nemt, hurtigt, og billigt

Samlet kvalitet bedømmes ud fra. Nemt at bestille, hurtig levering, rigtige pris, gode vare, og var godt informeret undervejs om min pakke. Kvaliteten er i top.

Ingen dag til dag levering til mig :(

Bestilte vare onsdag d. 14-11-2012 11:07:42, men kunne se at det først var blevet sendt af sted om fredagen!
Så måtte jeg vendte på GLS som ikke lever om lørdagen!!

Men fik det i dag mandag d. 19.11.2012
5 dage efter!

Det er noget skidt når man køber i den tro at det er dag til dag levering, og det så ikke er det

Men nu ved jeg det jo til næste gang, så handler der igen

fantastisk godt produkt og hurtig betjening

har kun haft positiv oplevelse med jer og vil helt klart anbefale jer til andre

super service - alt som lovet.

Jeg kontakte inden købet Nv-autodele og fik en virkelig god vejledning,
varen kom til tiden, og jeg kan kun anbefale firmaet til andre.

Gennemført

Jeg ringede forud for bestilling på nettet, til kundeservice, for at sikre mig at anhængertrækket passede på min bil. Telefonen blev taget inden for få sekunder, og jeg fik kvalificeret svar, og jeg afgav min bestilling. 20 timer senere stod fragtmanden i min indkørsel.
Det kan ikke være bedre...

Kanon service, og de bedste priser

Har købt en komplet undervogn hos NV, og de har ikke bare de bedste priser, men også en kanon service.
Ringede til dem kl. 12.30 og kl. 13.00 kunne jeg hente delene fra deres lager i Varde.
Handler der helt sikkert igen!

"En kanon oplevelse!"

Rigtig god oplevelse - hurtig levering - super service.
I har mig som fast kunde fremover. :-)

Mvh. Jørgen

Jeg Har kun 5 Stjerner i posen

Fin hanel bestil i weenden og fik varen om tirdag.... med en E-Hanel.... så det er sku hurdig..... og varen var pakke ind så GLG kunne spille bold med min NY forlyter ... og der ville aldig havde sked noget med dem......

Jeg takke for hanel

Elektriker fra Falster

Bestilte komplet undervogn til en golf 3 variant mandag kl 11.40 Tirsdag havde jeg pakken, så hurtig og god service må man sige :)

Lynhurtig service og holder hvad man bliver lovet ..

NV - Autodele holder hvad de lover på deres hjemmeside , og det er helt sikkert et sted jeg vil handle igen ...

Keep up the good work ..

Venligst ¨

Martin

perfekt,korrekt og hutig service

Super venlig.. og dygtig tlf service..havde de korrekte varer dagen efter ;-)

Perfekt og ekspedit betjening !!

Ordren afgivet telefonisk - herunder en god og konstruktiv samtale. Leverancen fremme dagen efter - som lovet - !
Kan kun anbefale NV-Autodele. Fremragende sortiment præsenteret på en god og overskuelig WEB.

nv-Autodele

bare fin service kom til tiden nv -Autodele kan anbefales

Rigtig god service

Mine lygter var ikke på lager så de ringede med det samme og spurgte om de skulle sende det der var på lager med det samme og så sende lygterne senere, selvfølgelig skal du kun betale for en gang fragt sagde han :) det da god service :) har handlet der før og det vil jeg blive ved med :) tak for hjælpen til NV-Autodele :D

I Trygge Hænder...

Jeg har handlet mange forskellige steder online og tit ikke fået ting der passede eller så ud som på det billedet da jeg bestilte varen..
Hos NV Autodele er hjemmesiden nem og overskuelig, jeg fandt hurtigt noget som fruen og jeg godt kunne tænke os, og lidt mere enda fordi det så lækkert ud.. og mindsanten,, der kom de rigtige ting, og de passede som syet til bilen..
Mvh Mark & Mia
Arden

Jublende glad, det passer sgu.

Super hurtig og altid i orden. Og så er det billigt, og kvaliteten i top.
Så fra mig er der fem stjerner.
MVH. Aksel Thomsen

www.NV-Autodele.dk Support

Om virksomheden

NV Autodele.dk er et firma, der udelukkende beskæftiger sig med salg af kvalitets autodele og tilbehør over internettet. Familien Nielsen Viborg har i mere end 30 år beskæftiget sig med international import og distribution af autodele. NV Autodele Er i dag Danmarks suverænt billigste og største rene Online Shop med kvalitets autodele. Hos os Ingen omkostningskrævende butikker spredt ud over landet m.m. - alt dette kommer dig til gode. Venligst B. Nielsen Viborg / G. Andersen Viborg

Visit NV-Autodele.dk

We live here: Erhvervsvej 3