Ny Form reviews

Ny Form reviews

9.7

Super god service

Hurtig levering og god service

hurtig levering

Super levering, og det er nemt at handle hos Ny Form.. vil helt sikkert handle der igen

Lynhurtig levering

Gode priser og super tilbud. Skulle bytte regnsæt til større størrelse til min datter, og kunne passende køre til Nykøbing sj. og bytte i butik. Det endte med jeg fik købt en jakke til mig selv og sparede 50%. Ganske tilfreds :)

Gode priser og god kvalitet

Fandt dem ved en tilfældighed og det gik hurtigt. Tøjet var som beskrevet. Glæder mig til vinter så ungerne kan teste det:)

Nem og god handel med hurtig levering

Bestilte en lækker frakke til halv pris, og to dage senere ringede posten på. Sådan! Rigtig godt køb, jeg uden tvivl ikke kommer til at fortryde.

Nemt, hurtigt, billigt og god kvalitet

Det eneste jeg er ærgerlig over, er at de ikke havde børnejakken og nogle gummistøvler i de 'rigtige' størrelser ;)

rigtig pris og levering til tiden.

De ydede den forventede service til en rigtig god pris.

Perfekt service, fedt tøj!

Varerne blev bestilt om eftermiddagen og modtaget næste dag ved døren. Rigtig fede jakker - det er ikke første gang vi har bestilt vinter-/skijakker på denne side og det bliver heller ikke sidste. Bedre kvalitet fåes ikke til de priser :-)

Over forventning

Jeg er oven ud tilfreds over, at jeg dagen efter jeg har bestilt, modtager mine varer. Jeg kan kun anbefale NY-FORM, prima varer og prima service.

Jeg vil helt klart handle der igen

Ny form er de bedste!

Dejlig softshell jakke, kan varmt anbefales at handle hos ny form, hurtig levering og god service

Over alt forventning

Hurtig levering og nem at overskue

God kvalitet og hurtig service

Det er bare super kvalitet, et fund til de penge.

Nemt, hurtigt og billigt

Gode priser og lækkert tøj. Desuden er det nemt at bestille og leveringstid er hurtig:-)

The shopping was fast and easy.

The shopping was easy to handle, follow on the site, to see the choices (size, so on), was fast, the same with the credit card data. It could be around 5 minutes all together with writing in my personal data.

Super god handel.

Lyn hurtigt forsendelse. Vil helst sikkert handle der igen.

Hurtig levering og som vanligt perfekte varer.

Supersælger

Dette kan siges meget enkelt. Ingen fejl, ingen problemer. Ganske enkel hurtig problemfri handel, som kun kan frembringe smil på læben. Og jeg har prøvet mange forskellige net butikker. Mange fungere, mange gør ikke, Ny form er en af dem, der ved hvad det drejer sig om

Super godt

Meget hurtig levering - kan klart anbefales

Hurtigt og effektivt!

Bestilte varerne en sen aften. De ankom halvandet døgn efter. Fine varer!

NY Form Details

Shop døgnet rundt

På vores webshop har vi altid åbent, så du kommer aldrig til at gå forgæves i din jagt på billigt sportstøj.

Fri fragt

Alle køb på vores webshop bliver leveret fragtfrit med Post Danmark, hvis det samlede ordrebeløb overstiger 499 kr..

Byt i vores butikker

Med over 25 Ny Form butikker i hele landet, så har du rig mulighed for at ombytte eller returnere dine varer.

Udvidet returret

Ifølge loven om e-handel er online butikker forpligtet til at yde en 14 dages returret, dog har vi hos Ny Form valgt at forlænge denne helt op til 30 dage.

Sikker betaling

Alle betalinger foretaget på vores webshop bliver ført igennem en SSL kryptering, hvilket gør at ingen udover dig selv og NETS (tidl. PBS) kan se dine personlige oplysninger.

Altid billigt sportsudstyr

På Ny Forms webshop finder du altid top kvalitets sportsudstyr til yderst konkurrencedygtige priser. Vi producerer mange af vores egne varer, som gør at vi kan holde priserne nede, hvilket kommer dig til gode i sidste ende.

Formidabel service

Hos Ny Form er alle i vores kundeservice uddannet indenfor sportsbranchen, hvilket giver dig muligheden for at få den bedst mulige service og vejledning.

Kort om Ny Form

Ny Form er en lang række af passionerede sportsentusiaster, som hver dag yder deres bedste for at kunderne bliver tilfredse.

Tilbage i 1986 åbnede den første Ny Form butik på Rømø, og siden da er der kommet ca. 30 ekstra butikker til i Ny Form regi.
Visionen har dog altid været, at kunderne skal kunne få mest muligt for mindst muligt.

Det sidste skud på stammen er vores webshop med altid billigt sportsudstyr fra alle de kendte sportsmærker.
Du kan blandt andet finde smarte skijakker, billigt regntøj, fede sneakers og meget mere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Visit Ny Form

Kontakt information