Nyah Beauty reviews

Nyah Beauty reviews

6.0

Hurtig levering!

De kludre sommetider med at sende de varer ud, men ellers har de en rigtig sød medarbejder, som tager jeg sig tid til at besvarer de spørgsmål man nu har osv. Bestiller man mandag, har man som regel varen hjemme onsdag - så super levering! ;-)

Rigtig dårlig service

Jeg havde bestilt 2 produkter fra Nyah Beauty, men modtog kun det ene. De har hævet det fulde beløb for begge produkter. Jeg valgte i første omgang at kontakte dem via deres mail system på deres hjemmeside, og afventede i mere end de 48 timer som de lover. Jeg har nu i en uge kontaktet dem via mail, telefon og SMS, men der er intet respons.
Jeg synes det er rigtig uprofessionelt og rigtig dårlig service og ikke nok med det. De har simpelthen snydt mig for et produkt.

Service ud over alle grænser !!

Jeg har kun gode erfaringer med Nyah-Beauty..
Har bestilt derfra 2-3 gange og været inde og købe personligt 2 gange - begge gange har der været god service og de gange jeg bestilte har jeg fået håret allerede 1-2 dage efter. Selv når man kommer ned i butikken og ejeren står med kunder der skal have ekstensions, har hun stadig tid til at ekspedere og yde en god service med et smil på læben, uden at man føler at man er i vejen eller bare skal hurtigt ud så hun kan komme videre..
Og håret har tilmed en god kvalitet, selv det syntetiske..
Sidste gang jeg bestilte derinde fra var der intet farvevalg på det hår jeg havde valgt, jeg gik ud fra det var farven på billedet jeg skulle gå ud fra, men nej - jeg blev ringet op dagen efter min bestilling (bestilte klokken 9 om aftenen) og blev spurgt hvilken farve jeg ville have eftersom der ikke var noget farvekort eller noget da jeg bestilte den..
Dèt kalder jeg god service ud over det man ville forvente.. Jeg kan varmt anbefale nyah-beauty til alle ...

Super hurtig levering.

Nu har jeg købt clip on/off extensions tre gange hos nyah-beauty. Håret er helt fint, leveringen er hurtig. De kom mellem 1-2 dage og prisen er også fin.
Kan anbefales!(:

Havde glædet mig...

til at modtage min ordre som er noget clip-on hår til ca. 650 kr.
Det er nu næsten en måned siden jeg afgav ordre, og endnu intet modtaget. Efter den første uge sendte jeg en mail til dem, men fik intet svar. Nogle dage senere forsøgte jeg igen, og modtog mail fra dem at der havde været ferie.. Ahhh ok tænkte jeg, men indtil videre er det bare blevet udskudt og udskudt igen & igen...
Nu har de lovet mig 10% rabat på det, hvilket jo er en flot service,,,
Jeg håber virkelig at produktet lever op til forventningerne når det kommer, for jeg syns godt nok at leveringstiden er MEGET lang. Samtidig virker det ikke som om de har særlig meget styr på hvem der gør hvad, da ham jeg har snakket med på mail "troede" en anden havde skrevet til mig, uden at dette var tilfældet. Så en blandet fornøjelse, dog syntes jeg dog de viser goodwill, ved at skære af prisen. (har aldrig modtaget rabatten?)

Håber at mit tilfælde har været enestående, da jeg kan se mange andre har gode erfaringer med firmaet :-)

Nu er håret ca. 1 måned + 1 uge efter bestilling leveret, dog ikke en farve der matcher mit eget hår (min fejl). Jeg tog kontakt til dem igen, og sendte håret retur, heldigvis sendte de en efter at have modtaget et billede af mig, hvor de kunne se min hårfarve, en matchende farve.

Det er udemærket hår til prisen.

Kunne sagens finde på at benytte Nyah-beauty igen :-)

Nyah-Beauty Details

Nyah-beauty sælger skønhedsprodukter såsom syntetisk og naturligt hår til hårforlængelse samt hårpleje, hudpleje og kosmetik. Tlf.: 35 12 97 23

Visit Nyah Beauty

Call us on: +45 50 788 580
We live here: Rantzausgade 8b, kld.
2200 København S
United States