Nybobornetoj reviews

Nybobornetoj reviews

7.9

super tøj til gode penge

Har bestilt jakkesæt til min søn super hurtig levering og virkeligt fint tøj og sko, kan befale dette firma uden tvivl :-)

Super butik, HØJ service, personlig engageret betjening

En helt igennem god butik med flot festtøj til virkelig gode priser. Kvaliteten er i top og priserne er væsentlig lavere end andre i branchen, og det gør vi har kunnet handle der flere gange. De gange vi har handlet tøj hos Nybobørnetøj har vi fået en høj service, meget personlig betjening og indehaveren har virkelig lagt tid og energi i at vejlede godt. Man kan mærke hun brænder for det og ønsker at man som kunde kommer hjem med det rigtige, både hvad festtøj angår og samme med det hverdagstøj. Pigen der skal til fest føler sig "som noget særligt" når hun bliver vejledt.

Så alt i alt en supergod butik med høj service, engageret betjening og lynhurtig feedback på mail korrespondance. Har jeg givet udtryk for vi søger en anden stil oplever man hurtigt, at indehaveren tager det med i betragtning når der søges nyt tøj. Følger butikken på facebook også - og kan se det ad den vej. Jeg kan klart anbefale denne butik og har ofte videresendt venner til den. Jeg vender helt klart tilbage, da hun også forhandler modeller til pigerne når de vokser ud af børnestørrelserne... det er super.

Super butik

Super butik som altid står klar til at hjælpe og give gode råd . Samt til billig priser . Super butik

Dejligt butik - god service

Dårlig service, dyr porto

Da det ene par babysko var udsolgt, skrev de ikke engang en mail og jeg stadig var interesseret i at fastholde min ordre om det andet par sko. Jeg fik dem bare - hvilket blev en lidt kedelig oplevelse ved at have betalt 62kr i porto for en par minisko til 80kr. Men hurtig forsendelse.

Super handel

Hurtig ekspedition, hurtige svar på emails. Gode til at finde alternative varer da en af tingene jeg havde bestilt var udsolgt.
Tip top!

Stor og flot udvalg af festtøj til børen til super priser

En super god side , med en stor udvalg af festøj til børen til små penge
Kan kun anbefale denne side
service helt i top , pakke kom hurtig, med noget super flot tøj
Købe helt sikker tøj her igen

Hurtigt, billigt og rigtig god service

Med tanke om at små børn kun kommer i festtøj en eller to gange, inden de har vokset ud af det, så er Nybo Børnetøj, det helt rigtige sted at handle - har søgt meget og de er helt klart de billigste.

Ringede først og talte med ejeren, og fik i denne forbindelse en god vejledning vedrørende størrelser og kvalitet, som sikrede os at tøjet sidder perfekt.

Den manglende stjerne skyldes en lidt rodet webshop, men det skal bestemt ikke holde folk væk.

Hurtig levering, og rigtigt gode priser på festtøj

Vil gerne anbefale Nybo Børnetøj ved køb af festtøj til børn. Prisen er meget farvorabel og kvaliteten fin. Jeg har benyttet dem 2 gange nu og har begge gange haft en rigtigt god oplevelse ved at handle her.

Is Nybobornetoj your company?

NyBo Børnetøj Details

Festtøj til Børn-Hos Nybo børnetøj finder du et stor udvalg festtøj til børn,festkjoler, brudepigekjoler, dåbstøj, jakkesæt- køb dit festtøj til børn hos nybo børnetøj

Visit Nybobornetoj

We live here: Støvringvej 2