Nybolig reviews

Nybolig reviews

5.0

Nybolig, Kim Toftdahl, Odense

Ingen respekt for 'Nej tak'.
En virksomhed som ikke respekterer et 'Nej tak' og alligevel presser sig på, kan jeg kun give 1 stjerne.

Tak til Nybolig!

Vi solgte igennem Nybolig en 2v lejlighed på 63 kvm og købte en bolig på 123 kvm på Bispebjerg (Charlotte Muncks Vej). Vores bolig blev solgt i løbet af 30 dage til en meget tilfredsstillende pris, og til en rimelig god pris købte vi den nye bolig. Vi takker Nybolig (Specielt afdelingen på Frederikssundsvej på Nørrebro) for en super god service og formidling og for alle de praktiske løsninger de fandt i forbindelse med salget og købet af lejlighederne!

Idzet & Safije

Utroværdig mægler i Hedensted

Jeg har solgt mit hus via Nybolig i Hedensted ved mægler Preben Jensen. Jeg er ikke tilfreds med hans indsats. Jeg føler ikke han overhovedet har varetaget mine interesser men kun været fokuseret på at få handlen presset igennem. Da alt var aftalt med pris osv. med køber og møde for underskift var fastlagt tillod han køber få timer før at komme med et underbud på kr. 50.000 som han bakkede op om selv om alle betingelser for længst var aftalt. Jeg har efterfølgende efter at der er skrevet under heller ikke hørt det mindste fra mægler i forbindelse med overtagelsen, selvom jeg inden underskrivelsen af selve salgsaftalen blev lovet at mægleren stort set ordnede alt. Summa summarum - hold jer fra Nybolig i Hedensted.

Elendig hjemmeside

Utroligt at Nybolig kan drive forretning med sådan en elendig hjemmeside. Jeg taler kun om deres hjemmeside og ikke deres forretning da jeg ikke har nogen erfaring med denne. Siden er ikke tablet venlig og når man indtaster postnumre eller adresser så får man følgende svar " Adressen er ikke kendt" eller "Din søgning indeholder ingen boliger".

Nybolig - Thomas Boye Jensen - Østerbro

Vi har kun ros og toppoint til Nybolig v. Thomas Boye Jensen på Østerbro. Vores andelslejlighed blev solgt på under en uge og til prisen. Vi har fået en god og professionel rådgivning og høj service.

nyboig vandrup

super oplevelse og købe hus ved nybolig vandrup super ærlig mælger og det hele vi har fået super behandling , vi kunne ikke ønske os mere , sammen tidtid når vi havede brug for hjælp til noget så ringede vi bare og de var super dejlige til at hjælpe :)

stor tak til både søren og mie ved nybolig vandrup ffor super servis og det hele

Nybolig Amager: Utroværdig og ubehagelig

Vi har prøvet at købe et hus gennem Nybolig Amager. Ikke nogen god oplevelse.

For det første virkede det som om mægler prøvede at kæde vores husKØB og vores lejlighedsSALG sammen ('vi mangler sager'). Da vi valgte en anden mægler til salg af lejligheden, blev han vred og hvæsede i telefonen: 'Jeg vil INTET godt gøre for jer!'.
For det andet: Da vi så endelig skrev under på huskøbet (med forbehold), forhalede han dén information i hele 6 dage (sælger SKAL have information inden 7 dage). Hvorfor? Når han nu 'ville have den handel i hus inden jul'.
For det tredje: De datoer, han havde skrevet i vores købsaftale hang ikke sammen, hvilket fik både advokat og kreditforening til at løfte øjenbryn og bruge ord som 'underligt' og 'meget særpræget'.
Vi valgte at gøre brug af vores advokatforbehold og huset blev solgt til anden side i ærlig handel - fair nok - men mægler fandt det ikke besværet værd at informere os. Sært. Og dertil fandt vi mægler gennemgående ubehagelig og utroværdig.

God dialog med Nybolig Gentofte

Vi havde som købere en rigtig god dialog med Nybolig Gentofte til aftalen var skrevet under. Derfra gik kommunikationen lidt i kludder, både fra deres og fra vores egen side. Det viste sig at tilstandsrapporten, energimærket og ikke mindst sælgers oplysninger var urigtige! Svært for mægleren at vide.

Men vi føler os snydt, godt og grundigt, og kommer nu til at bruge en masse penge på at udbedre ting som sælger burde betale for. Det kommer nok til at smitte af på opfattelsen af Nybolig og det er forkert, det har ikke noget med dem at gøre.

Så skal I købe bolig så sørg for at have en rigtig byggesagkyndig med ud på ejendommen. Og en advokat, og en elektriker, og en vvs'er. Man kan ikke forvente at mægleren ved alt.

God kundeservice

Yderst venlig og god kundeservice, der imødekommer ens ønsker.

Alt forløb perfekt!

Da jeg skulle sælge min lejlighed på indre nørrebro henvendte jeg mig til Nybolig på Fælledvej hvor jeg blev henvist til sælger Mette Grove Rasmussen. Hun var oppe at se lejligheden hvor hun gav en pris der var 500.000,- over hvad jeg selv ville have sat den til hvis jeg skulle gå udenom en mægler, efter en måned blev den solgt til prisen. Hun klarede alt i forbindelse med salget og alt i alt var det en super god oplevelse. Kan varmt anbefale.

Ubehagelig oplevelse-Per Faurholt, Risskov

Min mand og jeg skulle sælge vores elskede sommerhus. For det første endte vi med at gå flere hundrede tusinder ned i pris før der var interesserede. Da der langt om længe (dvs efter 6 måneder som vi havde en formidlingsaftale på) endelig var en køber der var klar til at skrive under, fortalte vi vores ejfndomsmægler, Per Faurholt i Risskov afdelingen, at vi havde brug for tid til at flytte de sidste ting og derfor ikke kunne være ude før 1. December. Vi skrev under og blev så efterfølgende presset af Nybolig for hvornår vi nu var ude. Vi kunne ikke forstå problemet for vi havde jo masser af gange gjort opmærksom på at vi havde brug for tid. Så fik jeg en mail fra ejendomsmægleren at nu skulle det være ellers ville køber komme dagen efter med en låsesmed. Vi flyttede det sidste igår og køber har fået nøglen. Det endte med trusler og en ejendomsmægler der lige pludselig ikke kunne 'huske' vores samtaler og som han så smukt sagde. 'I har jo selv skrevet under'. Og det har han ret i. Men hvad så med at han skal varetage vores interesse som sælger samt rådgive og sørge for at man ikke står i en træls situation. Jeg har aldrig mødt en ejendomsmægler der har været så ubehagelig og løgnagtig som ham hos Per Faurholt i Risskov.

Tak til Nybolig Borgergade i Esbjerg

Tak til Carsten og de andre for et fantastisk forløb med vores hussalg og hushandel.

Kan varmt anbefale Nybolig til andre.

Solgt på under tre uger til prisen.

Jeg solgte for nyligt min lejlighed igennem Nybolig på Nørrebro. Min mægler, Louise Bjerregaard, stod for prissætning, annoncering, fremvisning osv, og gjorde et rigtigt godt stykke arbejde. Al kontakt forløb nemt og uproblematisk, og lejligheden blev solgt på under tre uger til prisen.. Bestemt salæret værd.

Brug ikke Nybolig Holstebro hvis du vil have et trygt salg af boligen

Vi har nu haft vores hus til salg i mere end 500 dage. Det er der jo ikke så meget at sige til med det boligmarked der har været i de sidste par år. MEN

Vi satte boligen til salg med det klare ønske at prisen skulle være realistisk, at vi skulle have en rimelig chance for at huset var solgt indenfor 6 mdr. 2 lokale ejendomsmæglere bød samme pris, og da Mægleren fra Nybolig virkede mest "tændt" valgte vi dem.
Det skulle vi ikke have gjort. Fra kontrakten om salg var underskrevet har vi ikke haft andet end problemer. Mægleren ringer ikke tilbage, når der har været fremvisning får vi ingen tilbagemeldinger osv. osv.
I fredags kontaktede vi ham så fordi han endnu engang ikke var vendt tilbage som lovet. Nybolig Holstebros reaktion på spørgsmålet om hvorfor vi ikke høre noget var at hvis vi var så utilfredse kunne Mægleren tage vores hus af nettet. men han ville ikke dokumentere at vi var løst fra kontrakten. Først da vi skriver til Indehaveren af Nybolig Holstebro får vi bekræftiget at vi nu er løst...

Vi sidder tilbage med følelsen af at have spilt alt for lang tid på en total mangel på service. derfor kan vi under ingen omstændigheder anbefale Nybolig Holstebro.

Nybolig Fælledvej: Hurtig og professionel behandling

Har netop solgt min ejerlejlighed og købt en villalejlighed gennem Nybolig i København (Fælledvej og Brønshøj). Købet forløb helt uproblematisk, og jeg fik grundig rådgivning undervejs. Endvidere fik jeg salærrabat i forbindelse med salget af min ejerlejlighed, der i øvrigt blev solgt på blot 5 dage og 10% over udbudsprisen. Eneste anke er, at udbudsprisen set i bakspejlet var sat en anelse for lavt.

Nej tak i fremtiden...NYBOLIG RANDERS

Havde glemt at anmelde Nybolig.dk....efter man har sat underskriften så er man et nummer og en ubetydelighed....har handle via dem 2 gange...vil undgå dem i fremtiden. meget kluntet sagsbehandling i 2 sager :) puha det var fuldtidsjob at følge op på dem og så glemte de lige at overfører 10.000 DKK til os efter handel 2......dem måtte vi rykke efter og cc'ere andre afdelinger hvor vi boede før vi fik respons :) man ringede skiftevis min kone og jeg når vi havde stillet sprøgsmål...dvs spurgte jeg om noget så ringede man min kone...........................og omvendt....! Flot Nybolig. tak men nej tak.

Nybolig Hvidovre

Vi havde vores andelslejlighed til salg i 6 mdr hos andelsbutikken, 3 fremvisninger uden salg, vi har blevet stillet et salg i udsigt på ganske kort tid, der skete ingenting. Dog havde vi nogle bud ca. 25% under prisen.
Så blev vi anbefalet igennem vores venner at ringe til Lars fra Nybolig i Hvidovre. 1½ måned efter var den solgt og til prisen. Super skarp opfølgning, vi fik status for hver fremvisning. Vi kan ikke sætte en finger på noget.

Nybolig Hvidovre

Lars Holten Lützhøft fra forretningen i Hvidovre, solgte vores villa i Valby. Meget tilfreds og vi fik en super god pris for huset. Vi vil til enhver tid vælge Lars og Nybolig igen.

God handel :)

Min kæreste og jeg har netop købt hus hos nybolig og alt er gået som smurt og efter bogen. Der er ikke noget at komme efter :)

Nybolig Brønshøj - Svært kedelig oplevelse !

Hver forbedret på at du bliver lovet guld og grønne skove hvis du overvejer at købe et hus af dem ! Men fakta er at det drejer sig om hvor meget de kan presse prisen op på en ejendom hvis de mærker at der er interesse. Drop alt hvis du tror at du ved at byde mere end udbudt pris og samtidigt være den første der underskriver en købsaftale, får huset ! Her vælger de at lægge flere fremvisnings dage på så man kan hive flere købere i nettet og herefter spille den største brugtvogns forhandler plade på skingrende jysk. Alt bliver trukket i langdrag og ingen klare meldinger .... løgn på løgn med at deres IT/tlf osv er nede. Overvejer du at købe hos Nybolig/Brønshøj skal du være klar til at skære til benet med det samme og bede om præcise og klare meldinger , ellers bliver du kørt rundt i manegen samtidigt med at du når hele følelsesregistret igennem .....er det vores eller hvad osv.

Nybolig Vrå Details

Visit Nybolig