NyCigaret.dk reviews

NyCigaret.dk reviews

8.6

Hvor blir det av pakken???

Det er 20 dager siden jeg bestilte varene til ålesund i norge, men jeg har ennå ikke fått dem. Hvor lenge må man vente??? Det skulle ikke ta mer enn 4-5dager i følge nycigarett! Dette er frustrerende.

Hilsen en oppgitt nordmann.

Reply from NyCigaret.dk/ Ide Fabrikken

Kære Danile vi har undersøgt sagen nærmere, og det viser sig at varerne er tilbageholdt i UK da vi ikke har kunne hæve beløbet på dit betalingskort før igår
22 april , så naturligvis har vi ikke sendt dine varer før idag.

Tusind tak for hjælpen

Kære Camilla
Jeg vil gerne sige tak for din store hjælp, da jeg ville stoppe med at ryge .I 2 år brugte jeg jeres Fifty one, som var de bedste på marked, selv med de fejl der var.
første trin lykkes, selv om jeg har røget mellem 15-20 cigaretter om dagen i 45år.
Dette var ikke lykkes uden jeres E cigaretter, for jeg havde forsøgt med andre mærker, hvor det ikke lykkes.Tak for din altid gode service og din altid glade snak, udanset set om du bar på sorg, var du altid glad.
Håber du vil hjælpe flere til at stoppe.
Nu er jeg også klar til at slippe mine E cigaretter.
Tusind Tak
Mona Olafsson

Super god behandling

Super god behandling og en masse hjælp og service ud over det normale. Kan kun anbefalede at handle her

næsten for hurtigt :)

bestilte ved 19 tiden og fik retur svar om afhentning tidligt næste morgen. desværre fik jeg 2 mint og ikke 4 mentol !!!!!!!!!!! men sikkert ikke sidste gang jeg bruger jer...

ForRYGENDE GOD SERVICE!!

Jeg kan anbefale Nycigaret.dk for absolut super god service, yderst venlige betjening via telefon (Camilla) og kvik forsendelse - hurtig, nemt, yderst forrygende

20456

Super service!!

Jeg fik den bestilling jeg glemte at bestille! Kontaktpersonen har overblik og er nærværende. Hun følger op på de aftaler hun indgår og tager således ansvar for at sende mig det jeg ønskede, selvom jeg var kommet til at bestille noget andet. Super service!! Cigaretten er god og ligger godt i hånden, næsten som en rigtig cigaret, bare bedre. Den her dør jeg nemlig ikke af :-)

Fin service

helt ok :- ingen problemer her :-)

GOD :-)

Produktet liv op til det som hj. side lovet .
Det tog bare 4 dage for at å min pakke og havde givet næsten 50 kr for at få den sendt :-( så ... men ellers er det ok ..

Effektiv og hurtig ekspedition

Det var som at få en "gave" fra en ven.
Godt nok var det en almindelig bestilling , men pga af den hurtige respons og levering inkl. en ekstra cigaret med personlig hilsen pga. fragtprisen oplevede jeg det som om det var en ven der gav mig noget;-)
Rar oplevelse og lidt sjælden i denne digitale verden.

Noget af det værste jeg har været ude for

Nu kan jeg ikke klare mere, i over en Måned har i lovet at i ville komme og installere dørspionen, men der sker aldrig noget,
Jeg sendte den Dørspion retur der ikke duede, fik endelig kontakt med Camilla der lovede at sende mig en ny dørspion.
Jeg modtog et der ikke dur sikkert det samme jeg havde returneret,
Camilla lovede at de skulle nok komme og sætte et nyt op.
Men der sker aldrig noget.
Så nu har jeg opgivet at få en dørtelefon

ære Erik,
Jeg er ked af din oplevelse og din ene stjerne er helt fortjent.
Jeg kom til at love dig, at jeg ville komme hjem og hjælpe dig, og det kunne jeg så ikke alligevel grundet pludseligt dødsfald.
Her er en beskrivelse af forløbet,

Jeg har afsendt din order 2 stk dørspioner rettidig den 5 dec. Du kontaktede mig senere og fortalte at det var en fejl at du havde bestilt 2 stk og du også
havde problemer med at installerer dørspionen. Du valgte at returnere begge dørspioner. Herefter skiftede du mening og jeg sendte den ene dørspion retur til dig.

Vi har haft rigtig mange telefonsamtaler, hvor du fortalte at du var 80 år og ikke kunne sætte dørspionen i "klik" på din dør.
(vores dørspion passer som oplyst på Sikkerdør dk model #12 døre 35~57 mm & model #14 døre 40~60 mm.)

Jeg tilbød at komme forbi og hjælpe med problemet, da du bor i nærheden af hvor jeg kommer forbi på vej til arbejde. Jeg kom til at love dig noget jeg ikke kunne holde.
Jeg fortalte dig at det ikke var noget vi normalt gjorde, da det udelukkende er en webshop og jeg passer 3 shops, og det var julemåneden. Tænkte så at hvis det ikke hastede....
skulle jeg nok kunne klemme "et besøg" ind og komme forbi en aften og hjælpe dig, da jeg formoder at det blot her er at tale om en brugerfejl.
Du blev utålmodig over jeg ikke nåede forbi, og det blev juleaften, og du mailede og ringede rigtigt meget.
I den mellemligende tid, blev det jule helligdage og pludselig den 2 januar afgik min mor ved døden. Jeg sendte dig en mail 4 Januar og fortalte at grundet dødsfald i familien ville jeg ikke være disponibel et stykke tid.
Den 16 januar mente du at hvis jeg sendte dig dørspionen igen, kunne du godt selv installere den. Vi aftalte at hvis du heller ikke kunne få den installeret i din dør, så måtte jeg komme forbi.
Vi havde lukket fredag 17 til mandag 20 januar. I den weekend har du savnet at få din dørspion installeret, så meget, at du har givet mig 1 Stjerne.
Den er hermed taget til efterretning, "Jeg kom til at love for meget", men nu har jeg mere tid, og jeg vil da gerne love dig, endnu engang, at kikke forbi
forudsat at der ikke sker andre tragiske hændelser i mellemtiden
:-) Venlig hilsen Camilla
ps du skriver til sidst at "du opgiver at få en dørtelefon," håber ikke du tror det er en dørtelefon? for det er det jo ikke, den er ikke til at tale igennem.

Super betjening..glemt at sætte kryds i gratis Porto ,fik en ekstra cigaret.fik forkert cigaret,fik straks sendt den rigtige og kunne beholde den jeg havde.

God, har sat mit forbrug af cigaretter meget ned.

Det er dejligt, hurtigt og nemt og bestille og få sine vare.

Altid perfekt

Som altid: Hurtig og korrekt levering :-)

Misfornøyd kunde

sinnsykt dårlig kommunikasjon. hva er vitsen med mail som en av kommunikasjons-mulighetene når en ikke får svar i det heletatt? makan til service
hva om det var en hørselshemmet som prøvde å få tak i dere, skulle personen ikke fått hjelpen han/hun trengte? jeg har prøvd å fått tak i dere med forespørsel om retur av e-juice som jeg ikke var fornøyd med og venter ennå på svar. er litt drøyt å måtte vente i over en uke på ett så enkelt svar. er ikke første gangen jeg har kontaktet dere heller uten å få noe svar. hvis dere vil beholde kunder så bør dere virkelig ta dere sammen og forbedre kommunikasjonen og servicen. vanligvis er jeg en veldig tålmodig person, men nå er jeg virkelig lei av å bli ignorert. enten kontakter dere meg snarest eller så sender jeg bare e-juicen i retur med ett brev uten avtale med dere først. enkelt og greit.

Kære Heidi
Netop den 2 Januar døde min mor, og jeg var klart indisponibel i flere dage efter dette, derfor var vor communication så dårlig jeg beklager naturligvis

Bedste hilsner

Camilla af Rosenborg

Kanon behandling

Utrolig venlig og rar behanling i tlf.

Jeg var i "butikken" og købe min E-cigaret, der fik jeg bare en super service. Camilla er utrolig sød og hjælpsom.

behagelig, hurtig levering

Rar, hyggelig 1. køb. Vi talte sammen, som om vi havde kendt hinanden altid.
Venlig og behagelig handel.
Kan varmt anbefale at handle der.

Altid hurtig levering.

Kan nok ikke gøres bedre hvad angår service nivue, yderst tilreds.

Rygende fantastisk

Super tilfreds med service niveauet, hurtig levering

Nycigaret.DK / Ide Fabrikken Support

Kunden har altid ret

Vi springer bøvl og unødig venten over, du kan altid få et hurtigt svar ved henvendelse på mail eller telefon 40602010. Hvis vi er optaget, ringer vi hurtigt tilbage. Opstår der fejl på din dampcigaret? er vi der straks, og vi sender nye varer prompte. Hvis defekte varer skal returneres fremsender vi dig en retur kuvert hvor der allerede sidder porto på, så du skal bare dumpe kuverten i posten. Vi knokler for at yde optimal kunde tilfredshed og vi samler på glade damprygende kunder.

Om virksomheden

Endelig kan du ryge hvor og når du vil. Elektronisk cigaretter uden tobak men med nikotin damp, uden de mange skadelige stoffer. Det er nemt at finde e-cigaretter billigere end her, men du får svært ved at finde en model der giver mere damp og rygeglæde end e-cigaretterbe fra Ny Cigaret, ikke billigst; men bedst i test. Ønsker du at handle med et firma der yder god & personlig kunde betjening? Camilla af Rosenborg tager altid telefonen & svarer mails i løbet af få timer, her ombytter vi uden bøvl? Så hvis du vil have en kvalitets E-Cigaret samt et højt service niveau er kommet til rette sted Vi sender normalt dine varer med Post Danmarks track & trace samme dag, vi modtager din ordre.

Visit NyCigaret.dk

Write to: info@NyCigaret.dk
Call us on: 40602010
We live here: Bistrupvej 135
3460 Birkerød

Nye kunder får altid gratis fragt på første ordre i velkomst bonus

Vore kunder er meget tilfredse, se vores trust score

Her tager vi kundernes ønsker og behov alvorligt; og altid med et smil ! Vi ringer således altid hurtigt tilbage hvis vi er optaget. Vi sender din ordre samme dag , så du er altid i trygge hænder hos Camilla af Rosenborg på telefon 40602010. Vi tilbyder kvalitets engangs ecigaretter, om er bedre end du tror, stor udvikling indenfor damp smags og holdbarhed samt pris. DET ER NU SÅ BILLIGT AT SLIPPE FOR AT OPLADE OG PÅFYLDE, at flere og flere skifter fra Dryp selv til det nemmeste alternativ til rygning EngangsEcigaretten