NyCigaret.dk reviews

NyCigaret.dk reviews

8.8

Dejlig og hurtig service

Hurtig levering!

Hurtig levering fra et firma der kan tænke selv. Er varen udsolgt, vælger firmaet det bedste alternativ.

fantastisk serviceniveau

Skal du ikke ryge almindelige cigaretter mere så kig på Ny Cigarets hjemmeside

Smoke Fifty-one Tobacco vs Mentol

Jeg bestilte Smoke Fifty One med tobacco refiller og mentol refiller. begge med styrke "høy" det som overrasker meg veldig er at mentol refiller virker mye bedre enn tobacco. For det første føles dampen mye sterkere og mektigere, det river litt i halsen hvis man tar et dypt trekk. Mentol refiller har også lufting (utskjering) ved sammenføyning mot batteri, dette gir perfekt trekk. Tobacco refiller har ikke det og kan derfor ikke skrues helt til mot batteri for å få god trekk, dette er for dårlig. Man får liksom aldri den rette trekken i cigaretten. Dette er veldig synd da jeg har bestilt flest tobacco refiller. Skulle ønske jeg fikk samme opplevelse med tobacco, men jeg tror nok jeg legger tobacco refillerene på hyllen. Di funker for dårlig.

Reply from NyCigaret.dk/ Ide Fabrikken

Hei Takk for mail, jeg beklager å høre at du ikke var fornøyd med tobakk refills jeg umiddelbart sender deg en erstatning refills i den versjonen som har vent med tobakk Smak

Du trenger ikke sende de andre tilbake, :-)
Vennligst Camilla

Lever fuldt op til forventninger om god kundeservice og pålidelighed

Jeg kan varmt anbefale at handle med nycigaret.dk, altid sød og rar, er de i tvivl bliver man ringet op og tingene bliver afklaret. Aldrig problemer

God service.

Fint. Hurtig levering.

god og hurtig servise.

Jeg synes at god sober foretning.
Også når du i din weekend har et
behov. Så er varen der mandag
morgen.
Tak for det.

ikke god service.

dårligt at jeg aldrig har fået mine vare. hjemmesiden er så dårligt opbygget at det er umuligt at finde ud af hvor man skal klage og hvilke af alle de fimaer, der åbenbart er det samme i sidste ende, man skal klage til.

Hej Pia
Vores EMAIL adresse H@ppy.dk samt TELEFON nummer 40602010 står meget tydeligt på forsiden af vores shop. Vore 3 andre webshops HAR ALLE SAMME telf nummer, så det er ikke så svært, som du får det til at lyde :)
Vi har kun et telefonnummer 40602010 og det svares 10 timer om dagen, alle mail besvares indenfor få timer.
Din ordre er afgivet for over 3 måneder siden og du har aldrig KONTAKTET os?
så det svært for os at vide, at du ikke har fået dine varer?
men nu når du har kontaktet os sender vi naturligvis straks varerne igen, da den første sending, åbenbart er gået tabt?
Det er den første kuvert sendt med Post-Danmark fra NyCigaret til Grønland der nogen sinde, ( på 6 år)er gået tabt, og så er det jo ærgeligt at det lige skulle ske for dig :) beklager gerne på Post Danmarks vegne.:)

elcigareter skal bruges som erstatning for alm. cigareter.

hej jeg er glad for elcigareter for de har fået mig til stryge alm cigareter , så synes du skulle prøve elcigareter

fantastisk service

Jeg kan kun anbefale nycigaret.Skulle der opstå et problem, så ringer man bare til søde camilla, så bliver det ordnet med det samme. Lene ordrenr 17947

Hurtig levering men hjemmesdien halter

Dagen efter bestilling har man sin vare og pengene er trukket på kontoen - fint!.
Min eneste anke er hjemmesiden som jeg syntes er svær. Det er ikke nemt at gennemskue hvilket produkt man skal vælge, hvis man som jeg skal starte forfra. Jeg forstår ikke hvad forskellen er på "Smoke 51" og "krave".

Reply from NyCigaret.dk/ Ide Fabrikken

Hej og Tak :) for anmeldelsen , Ja det kan være svært at finde rundt i de mange modeller. Her er linket hvor vi beskriver Krave / Smoke 51
Det er under fanebladet "Spørgsmål og svar" som findes på forsiden i venstre side.
venlig hilsen Camilla :)

5 stjerner taler for sig selv

Nem og overskuelig annoncering, og fint at kan ringe hvis man ikke selv kan finde ud af det og få vejledning om de mange forskellige ting.
Inge

Helt Fantastisk!

Etter å ha forsøkt i mange år på å slutte å røyke har jeg endelig funnet svaret. eGo e sigarett har virkelig fungert. Har hatt min eGo e sirarett i bare 2 uker og har ikke det minste lyst på en vanlig sigarett lenger. Du får raskt svar på kundeservicen deres og får god hjelp om det er noe du lurer på. Helt Fantastisk!

Fornøyd tross lang leveringstid.

Har gitt 3 stjerner nå fordi det var veldig lang leveringstid. jeg mottok mine varer 20 juli, så at de var sendt fra dere 14 juni, så dett skyldes nok posten.
Har nå prøvd sigarettene, de svarer til mine forventninger. er fornøyd nå.

Hilsen Oddny

Reply from NyCigaret.dk/ Ide Fabrikken

Kjære Oddny Hei Vi tjekker mails daglig og vi har telefonen open 10 timer hver dag,
Hvis vi er optaget kan man legge besked på telefon svareren og vi ringer altid tilbage, hvis man ligger
telefonnummeret, så du har været meget uheldig og ej heller lagt besked.
Anyway det er megt sjeldent at breve er så lang tid om at nå frem, det sker dog tid til anden at de blir forsinket i tollen.
Desværre er vi lige nu på semester , jeg kontakter dig igen på mandag , når jeg er tilbage på kontoret.
Du skal ikke være bange for det ikke kommer, men det er for da helt klart for dårligt af posten og vi forstår din frustration, men det er uten for vort ansvar, vi har sendt brevet 14 juni.Det er meget uheldigt og vi håber det kommer snarest, ellers sender vi ordren dig igjen på mandag

Man må spesifisere MEGET konkret hvilke smaker man ønsker!

Har desverre dårlig erfaring av at om en smak er tom sendes det noe annet som ikke nødvendigvis smaker noe i nærheten av det man ønsket. Foreslår at butikken i så fall sender en gratis vareprøve. Når man først har fått i hus 10 flasker av feil type er det for sent å returnere dem, med alt det rotet man da vill få med toll og avgifter.

Usikker - men omsider fornøyd

På min første ordre var jeg godt fornøyd, men med min andre ordre oppstod problemer. Kundeservice var ikke tilgjengelig, hverken på e-post eller telefon, og besvarte ikke mine henvendelser. Etter en dårlig omtale her på TrustPilot, ordnet de derimot raskt opp, og jeg vil vurdere å vende tilbake. Kan være jeg har vært uheldig, og tilfeldighetene avgjør min opplevelse, men pr. i dag kan jeg kalle meg en fornøyd kunde. Skeptisk, men fornøyd.

Reply from NyCigaret.dk/ Ide Fabrikken

Kjære Torbjørn, vi har sendt din ordre 28-4-2013 og da vi aldrig har modtaget mail fra dig? vedrørende at du ikke har mottaget brevpakken, har vi naturligvis hævet dine 188,96 Kr
Som bevis på at du må have sendt dine mail til en feil adresse :) ? vedlegger jeg link til et screendump af en søgning på mail fra Torbjørn Bergen i vort mail system, her er link du kan copy klistre ind i browseren www.ppy.dk/torbjoern
På linket kan du kan se, at vi kun fået dine to ordrer på mail, samt en mail den 27 feb 2013 fra dig med emnet: "Takk for god service, og rask levering"

Så du må have sendt din mail til feil adresse?
Men du har åbentbart ikke fået varen,? Vi har aldrig mistet en sending til Norge så din må være den første på 5 år, men vi vil naturligvis, nu når vi er blevet gjort opmærksom på varens forsvinden, straks sende din ordre på ny, eller sende penge tilbage til dig. Kontakt os på mail info@nycigaret.dk
Du skal vide at vi selvklart altid besvarer vores mail, og vi "lurer" ingen prøv at Google mig "Camilla af Rosenborg"
Så venligst ikke kom med den slags beskyldninger, hvis vi gav vore kunder dårlig service? ville der være andre anmeldere med 1 STJERNE.
So trust me og tjek din mail records, vi har intet hørt fra dig vi tager også telefonen 10 timer hver dag,på +4540602010 og svarer kunder på helgen som idag.
Ha en riktig god forsat helg! Camilla af Rosenborg

Lynhortig Betjening og god servise

Jeg bestiller varen den ene dag og dagen efter Kl 8,30 kommer posten med den super servise
Hilsen jørgen

SUPER GOD OG HURTIG SERVICE

jeg kan kun sige at jeg har fået en super god service og takker mange gange Camilla for hendes måde at være og er glad for at jeg købte min E- smøg hos NyCigaret og atter tusin tak

MEGA god service. Det virker bare

Camilla fra nycigaret.dk har virkelig styr på god kundeservice.
Du kan få det nøjagtig som du vil have det. Til tiden.

kankun anbefale at handle hos nycigaret

har modtaget mine vare og det var hurtigt jeg handler der igen fin betjening .

henry

Nycigaret.DK / Ide Fabrikken Support

Kunden har altid ret

Vi springer bøvl og unødig venten over, du kan altid få et hurtigt svar ved henvendelse på mail eller telefon 40602010. Hvis vi er optaget, ringer vi hurtigt tilbage. Opstår der fejl på din dampcigaret? er vi der straks, og vi sender nye varer prompte. Hvis defekte varer skal returneres fremsender vi dig en retur kuvert hvor der allerede sidder porto på, så du skal bare dumpe kuverten i posten. Vi knokler for at yde optimal kunde tilfredshed og vi samler på glade damprygende kunder.

Om virksomheden

Endelig kan du ryge hvor og når du vil. Elektronisk cigaretter uden tobak men med nikotin damp, uden de mange skadelige stoffer. Det er nemt at finde e-cigaretter billigere end her, men du får svært ved at finde en model der giver mere damp og rygeglæde end e-cigaretterbe fra Ny Cigaret, ikke billigst; men bedst i test. Ønsker du at handle med et firma der yder god & personlig kunde betjening? Camilla af Rosenborg tager altid telefonen & svarer mails i løbet af få timer, her ombytter vi uden bøvl? Så hvis du vil have en kvalitets E-Cigaret samt et højt service niveau er kommet til rette sted Vi sender normalt dine varer med Post Danmarks track & trace samme dag, vi modtager din ordre.

Visit NyCigaret.dk

Write to: info@NyCigaret.dk
Call us on: 40602010
We live here: Bistrupvej 135
3460 Birkerød

Nye kunder får altid gratis fragt på første ordre i velkomst bonus

Vore kunder er meget tilfredse, se vores trust score

Her tager vi kundernes ønsker og behov alvorligt; og altid med et smil ! Vi ringer således altid hurtigt tilbage hvis vi er optaget. Vi sender din ordre samme dag , så du er altid i trygge hænder hos Camilla af Rosenborg på telefon 40602010. Vi tilbyder kvalitets engangs ecigaretter, om er bedre end du tror, stor udvikling indenfor damp smags og holdbarhed samt pris. DET ER NU SÅ BILLIGT AT SLIPPE FOR AT OPLADE OG PÅFYLDE, at flere og flere skifter fra Dryp selv til det nemmeste alternativ til rygning EngangsEcigaretten