Nyfortuna reviews

Nyfortuna reviews

9.9

rigyig god betjenig

Jeg har fået rigtig god betjening nemt og ligetil begge gange kan bestemt anbefale nyfortuna ..

bedste pris, snorlige og seriøst

Rigtig god aftalepart

5*****

En helt utrolig behagelg oplevelse, som jeg i øvrigt også havde sidste gang, jeg var hos Nyfortuna. Derfor kom jeg igen, og blev sandelig ikke skuffet.

Aftaler som holder 110% - Er i vore dage en mangel vare..!

Jeg havde en fantastisk rar og tryg fornemmelse ved mit besøg hos Nyfortuna, og fik en utrolig professionel velkomst godt krydret med venlighed / imødekommenhed.
Jeg mødte også den forventede kompetence på mit møde, samt har jeg efterfølgende kun fået bekrœftet at de aftaler som blev indgået på mødet lever 100% op til mit meget positive første gangs indtryk.

Jeg medgiver hermed mine bedste anbefalinger til dette firma.
Nyfortuna

Reply from Nyfortuna

Kære Johannes

Tak for din meget fine anmeldelse, det glæder mig at oplevelsen har levet op til dine forventninger.

Tak fordi du tog dig tid til at dele det!

Mia H.
Brand Manager, Nyfortuna

Hurtig og proffecionel behandling

Det gik lyn hurtigt og en sød og venlig betjening, samt en god kurs, har intet dårligt at sige.

Fin oplevelse, fra allerførste kontakt til afsluttet handel.

Jeg var helt tryg, og alt foregik meget proffesionelt hele vejen igennem.
Skal du sælge guld eller sølv, er det her du skal gå hen.

BEHAGELIG

Du skulle prøve Nyfortuna der er så ment og behageligt med et super behandling

Professionelt og super nemt

God, positiv og ikke midst super professionel behandling.

Helt super handel

Anbefales helt sikkert! Meget professionelt.

Super professionelt, god betjening og stor åbenhed omkring afregning/værdi

Kan kun anbefale at andre at bruge stedet hvis man ønsker at sælge smykker/guld

Altid super seriøs betjening

For anden gang var jeg i Nyfortuna med guld - og denne gang også sølv. Alt fungerer super professionelt, og overraskelsen var stor, da også sølv gav en pæn sum penge. Også det ældste - hvor stemplerne er lidt anderledes - viste sig at være ok. Dejligt man altid kan stole på Nyfortuna

Salg af guldsmykker

Vi føler vi har fået en fair behandling og afregning som oplyst.

Enkelt, nemt og pålideligt.

Tip top behandling og hurtig responds på handel. Seriøst behandlet.

Tryghed . . .

Jeg følte mig tryg fra det øjeblik jeg så Nyfortunas side på nettet, og til salg og afregning var afsluttet. Ingen slinger i valsen, alle lovede tidsfrister blev overholdt - jeg kan kende god service når jeg møder den .

Rigtig god behandling, høflig, venlig, informativ, følte mig godt tilpas i en uvant situation.

Jeg kan kun anbefale Nyfortuna til andre og vil helt sikkert anvende dem igen i fremtiden.

Altid en god handel...

Har været hos Ny Fortuna et par gange, og jeg har altid fået en rigtig venlig og kompetent behandling..

Koge service fra start til slut !

Fra email til pengene stod på kontoen, så nemt & verdens klasse service, ikke noget pjat, bare god gammel dags service.

Hurtigt og professionelt - og ikke mindst troværdigt

At få solgt sine smykker er en tillidssag, hvilken firmaet til fulde lever op til...

Smart at de får en til at sige sit navn i højtaleren udenfor døren og derefter siger hej Zandra når man kommer ind.. selvom det sikkert er et businesstrick til at få folk til at føle sig velkomne, så virker det!! :-) :-) De er smilende og professionelle. Jeg anbefaler stedet :-)
Nyfortuna

Reply from Nyfortuna

Hej Zandra

Tak fordi du tog dig tid til at anbefale Nyfortuna!

Det at vi spørger om navn ved døren, er primært for at sikre at vi ved hvem vi lukker ind, samt til at se hvad tid der er booket i kalenderen :) Og naturligvis også for at man føler sig velkommen :)

Jeg er glad for du har haft en god oplevelse!

Mvh. Mia, Nyfortuna

Hurtigt og professionelt

Vi fik også flere penge end forventet, så det bliver topkarakter herfra.

Nyfortuna - Sæt pris på dine værdier

Danmarks professionelle guldopkøber

Nyfortuna er Danmarks professionelle guldopkøber blandt andet kendt fra Go´Morgen Danmark, Femina og Børsen. Vi har mere end 10 års erfaring med handel af guld og andre ædelmetaller, og vores vurderingseksperter er altid klar til kompetent at guide dig gennem din handel. Vi køber alt brugt guld – fra gamle smykker som ringe, kæder, øreringe, brocher, ure og tandguld til guldmønter, guldstøv og guldbarrer.

Priser

Vi afregner ud fra den aktuelle verdensmarkedspris for 1 gram finguld. Det betyder, at vores købspriser varierer fra dag til dag – nøjagtig som verdensmarkedsprisen. På vores hjemmeside kan du beregne din pris. Vi har intet gebyr, honorar eller smeltesvind. Som Danmarks professionelle guldopkøber har vi naturligvis prisgaranti. Vi glæder os til at give dig en professionel og sikker handel.

Bæredygtighed

Hos Nyfortuna har vi en klar holdning til genbrug og bæredygtighed. Ved at omsmelte gammelt guld og bruge det igen, gør vi aktivt en indsat for vores natur og vores medmennesker. Udvinding af guld fra guldminer er en hård og resourcekrævende proces, som har enorme menneskelige og miljømæssige konsekvenser. For hver ton materiale fra mineudgravning er det typisk kun muligt at udvinde mellem 1 til 10 gram guld, og hvert år har guldudvinding mange liv på samvittigheden. Alt guld som Nyfortuna køber vil bliver genbrugt i smykke- og dentalindustrien, så når du sælger dine gamle eller ødelagte guldsmykker til os, gør vi sammen noget godt for miljøet.

Sådan handler du med Nyfortuna

Du kan indlevere dit guld, når det passer dig, indenfor vores åbningstid kl.09.30-17.00 alle hverdage. Dit guld bliver testet og værdisat på indleveringsdagen, og du bliver ringet op med en pris indenfor 24 timer. Når du har accepteret prisen, overføres beløbet. Du modtager kvitteringen med post eller pr. mail. Du kan også vælge at bestille en tid hos en af vores vurderingseksperter, som sammen med dig tester og værdisætter dit guld. Accepterer du tilbuddet overfører vi pengene til din konto, og du får kvitteringen med det samme. Som noget helt nyt tilbyder Nyfortuna gratis besøg af en vurderingsekspert hjemme hos dig. Det eneste du skal gøre er at samle minimum fem personer, som er interesserede i at sælge deres gamle smykker til Danmarks bedste pris. Et home party er en god anledning til at samle familie, venner, kollegaer og naboer til et hyggeligt og indbringende arrangement, hvor der afregnes med det samme på check.

Om virksomheden

Visit Nyfortuna