Nygaardtoender reviews

Nygaardtoender reviews

7.2

Fin kundeservice

Jeg har handlet hos Nygaard Tønder flere gange og har hver gang oplevet god service. Hjemmesiden er nem at bestille fra, ordrebekræftelsen kommer med det samme og det gøre varerne også.

Der byttes uden besvær, selv når det er kunden der har lavet en fejl.

Kan kun anbefale at prøve Nygaard Tønder.

Birgitte Jensen

Hurtig levering - men ingen kommunikation undervejs

Bestilte tirsdag aften og varen var i min postkasse torsdag morgen. Desværre mangler der altså noget kommunikation undervejs. Jeg modtog en ordrebekræftigelse pr. mail, men fik (som den anden anmedelse nævner) ikke at vide at varen var sendt afsted...

Lynhurtigt!

Havde aldrig hørt om firmaet før, men de havde en vare som jeg ellers ikke havde kunnet opdrive andre steder, så det skulle da prøves.
Varen kom lynhurtigt, og alt var som det skulle være.

Eneste minus var den manglende kommunikation undervejs. Jeg fik en ordrebekræftelse pr. email, men blev ikke informeret om at pakken var sendt, og fik derfor heller ikke noget Track & Trace nummer. Det savnede jeg.

Men jeg kan kun anbefale hjemmesiden - det lader til, at det er et seriøst firma der står bag.

Is Nygaardtoender your company?

Visit Nygaardtoender