Nyhavn reviews

Nyhavn reviews

7.4

Har netop booket en rejse på Nyhavn. I booking-forløbet kom bureauet med super gode råd/forslag og stillede ganske rimelige priser. Efter bestillingen havde jeg en række opgfølgende spg. vedr barnesæde og diverse. Alt blev håndteret super hurtigt og til stor tilfredsstillelse. Frank Hansen er en kundeservice-rockstjerne :-)

Uacceptabel mangel på kundeservice

Vi ønskede os en 6 ugers rejse til Australien. Uheldigvis bliver vi betjent af [Navn], der ikke på noget tidspunkt viser megen interesse for vores ønsker. De ting vi ønsker at opleve, synes han ikke er særlig specielle, han synes bl.a at vi skal til Port Douglas istedet for Fritzroy Island, og sådan var det flere gange. Jeg fik den mistanke, at vi alene var interessante, hvis vi valgte netop de hoteller og aktiviteter som Nyhavn eller [Navn] får procenter af., eller anden form for returkommision fra. Vi får tilsendt et tilbud på kr 153.000 noget af en overpris, når der alene er overnatning ca. 20 dage ud af 42 dage og billeje i 20 dage. Vi vil derfor fravælge en meget bekostelig tur på 4 dage ud af Darwin. Da jeg beder om et opdateret oris uden den tur, får jeg en kort besked fra [Navn] at Nyhavn ikke kan arrangere vores tur. Udover ovenstående, venter jeg flere gange i mere end 1 uge på tilbagemeldinger fra [Navn]. Alt i alt et meget utilfredsstillende forløb. Jeg står tilbage med oplevelsen, at at kunder i Nyhavn ikke præsenteres for de bedste oplevelser, men de oplevelser som Nyhavn tjener mest på.
Nyhavn

Reply from Nyhavn

Kære Pia Berndt,

Nyhavn Rejser har en række samarbejdspartnere i forskellige lande, deriblandt også Australien. Disse samarbejdspartnere er valgt ud fra, hvad vi mener giver de bedste oplevelser. Vores salgsteam på Australien har sammenlagt være i Australien mere end 40 gange og de ting vi tilbyde er altid noget vi selv har oplevet, så vi ved at vi kan stå 100% inde for kvaliteten. Så du har fuldstændig ret, når du skriver, at Nyhavn rejser ikke tilbyder hvad som helst i Australien. Hvis vi bare tilbyder det folk selv beder om, uden at give vores egen mening og ekspertise til kende, ville vi ikke have nogen berettigelse.

Når det er sagt er vi naturligvis kede af at høre at du har oplevet dialogen med Nyhavn Rejser negativt. Vi bestræber os på at yde så god en service som muligt og oplever generelt meget høj kundetilfredshed. På rejser til Australien opgiver 93% af vores kunder således at de har fået indfriet deres forventninger og har været enten meget tilfredse eller tilfredse med rejsen.

Med venlig hilsen,
Nyhavn Rejser

Uovertruffent!

God kundeservice, med hurtigt og konkret svar på selv de mindste spørgsmål. Alt klappede, og Maldiverne Six Senses kan varmt anbefales hvis man har spenderbukserne på :)
Anbefaler til enhver tid Nyhavn som bedste rejseselskab :)

Fantastisk service og fantastisk ferie

Vi (en familie med to voksne og en datter på 12) har lige været på en fantastisk ferie på Sicilien. Fra det første møde med rejsekonsulent Rolf Wilton til opfølgningen efter ferien har vi følt os i gode hænder og oplevet at vores ønsker blev forstået til fulde. Planlægningen har været helt i top og hver gang vi har haft spørgsmål, har vi fået et hurtigt og professionelt svar.

Vi kommer helt sikkert til at anvende Nyhavn Rejser igen, og vi kan kun anbefale andre at bruge Nyhavn Rejser

Vores rejse var fantastisk

Vi rejste til Hawaii, Las Vegas og L.A. med Nyhavn i slutningen af 2012.
Det var en skræddersyet rejse, som David Rosborg-Larsen havde lavet til os.
Vi havde tjekket den samme rejse hos 5 andre rejsebureauer og den billigeste af dem var altså Nyhavn Rejser. Det skal lige siges, at der bestemt ikke blev sparet nogle steder, selvom de var billigst. Vi fik stadig samme stjernet hoteller og billeje med i prisen. Vi fik et rigtig godt tilbud, fordi Nyhavn har tæt samarbejde med nogle af de gode hoteller, så vi endte med at bo på Hawaii med 1 min. til stranden.
Udover det hjalp David Rosborg-Larsen med at arrange, at mig og min kæreste kunne blive gift på Hawaii.
Alt fungerede bare fint, og udover det er David bare rigtig rar og svarede altid hurtigt på mine 1.000 spørgsmål og der var altid en smiley med :-)
Jeg vil helt klart anbefale Nyhavn Rejser.

Rejsekonsulenten som du ALTID får den bedste service af

Nyhavn rejser har en rejsekonsulent som hedder David Rosborg-Larsen. Så længe de har ham vil de ALTID have glade og tilfredse kunder!!! Han leverer en suveræn god kundeservice, virkelig god! Og så har de nogle rigtig lækre hoteller :-) Nyhavn rejser, når du først har rejst med dem, så vil du ALDRIG rejse med andre!!!!!!!!!!!!! Kan kun anbefale at bruge dem og David :-)

God pakkeløsning

Vi bestilte vores rejse til Galapagos og Amazonas og Ecuador gennem Nyhavn Rejser og vi har kun været tilfredse med dem.
De lyttede til vores ønsker og vi fik sammensat en pakkeløsning individuelt til os. Vores kontaktperson hed Lasse og han havde virkelig styr på vores rejse. Vi havde mange drømme og ideer med vores tur og han formåede at samle dem alle og til en pris vi kunne betale.

dårlig service!

jeg forsøgte at bestille rejser til Hawaii, men det foregik over email og de svarede først sent om aftenen, så bookingen foregik langsomt.
Da jeg fik tilsendt tilbud bekræftede jeg straks og forventede derfor at nu var min rejse booket... Der gik dog 1½ dag inden jeg hørte fra dem igen.. nu sagde de at de ikke lige havde fået booket billetterne, og at de samme billetter nu pludselig var blevet 3000,- kr dyrere pga ventetiden..
'Det endte med at jeg sagde nej tak til deres tilbud, og i stedet selv sammensatte en rejse både bedre og billigere...

udemærket rejseselskab

hvis du elsker at klare dig selv fuldstændig vil dette rejseselskab være perfekt og min kone og jeg var glade for vi er meget selvstændige personer for man er meget på egen hånd med dette selskab en fordel for nogen og ulempe for andre men fed tur i lavede til USA for os med NY, Washington DC og Hawaii. det er mega fedt.

Visit Nyhavn