Nyu Sakura reviews

Nyu Sakura reviews

5.9

Bedste Running Sushi i København

Det er den bedste Running Sushi vi har prøvet i København.
Børnene elsker det.
Der er også en hel del for vegetarer.
Det er heller ikke så dyrt.
Vi var 10 personer, der drak vin, sodavand og vand og betalte 1600 kr.
Der er mange mennesker der venter, så de holder strengt på den 1,5 time man har til at spise - så kom ikke for sent til din reservation.

God Sushi - men det var så også det... :-(

Sidder og spiser stegte nudler og hiver så en elastik ud af munden .. føj.. Den lignede sku nudlerne, men NEJ.
Gik hen og brokkede mig.. De sagde bare Undskyld og så ikke mere ...Øhh

Tabte sku appetiten. Spiste sushi derefter sammen med familien.

Alle andre steder hvor man kommer ud for sådan noget, ville de sige at man ikke skulle betale for maden, men ikke her (Ishøj).

Kommer der ikke mere.

Afvist fordi jeg ikke ville købe drikkevarer

Jeg ville købe en frokost buffet de har hele ugen 11 til 15:30 til 89kr.
Blev så spurgt hvad jeg ville have at drikke til.
Jeg sagde jeg ikke var tørstig så jeg ønskede ikke noget at drikke.
Tjeneren spørger så chefen om noget og kommer tilbage, og forklarer så at jeg ikke kan spise der medmindre jeg køber drikkevarer.
Der er ikke skiltet med dette på tilbuddet, så jeg blev foraget og gik min vej.

Dejlig frisk Sushi

Vi har igennem de sidste år prøvet mange forskellige steder med running sushi og har nu spist på Nyu Sakura (Frederiksberg) 3 gange inden for de sidste 2 måneder.
Nyu Sakura Sushi er frisk og velsmagende og der er god variation på båndet, specielt deres laks med hvidløg er en af mine favoritter:-)
Servicen er på samme måde som hvis du blev betjent af robotter du bliver anvist et bord men ingen form for smil eller lign. og en del af personalet taler kun engelsk. det skal dog tilføjes at sidder du og længtes efter noget som ikke er på båndet så er personalet flinke til at bede "kokken" om at lave dette.

Vi spiser 100% hos Nyu Sakura igen.

kommende favorit sted med muligheder

Vi besøgte Nyu Sakura en mandag aften kl 18 og bordbestilling online dagen før gik let og smertefrit. Skulle der have været fyldt havde vi nok siddet lidt for tæt med andre.
**desværre ingen lime duftende karklude her :-(
Afrydning skete ikke så ofte og da alt med nudel og ris ret var spist gik der 1 time før der kom nye nudel retter rundt på båndet. ydermere kunne der måske også rotere lidt mere frugt end der gjorde, men vi blev mætte og maden smagte dejligt og frisk og der var også lidt for dem, som kan lide stærkt mad.
Super oplevelse generelt. God mad og vi kommer jo sikkert igen :-)

Super sushi, middelmådig betjening.

Jeg har spist ofte hos Nyu Sakura og jeg kommer der gerne igen, simpelthen fordi de har den bedste running sushi i DK. Også altid et sted jeg anbefaler til andre. Jeg har spist både i Hillerød og min "lokale" er den på Frederiksberg.

I Hillerød fik vi varme fugtige små håndklæder så man lige kan ordne hænderne , det er rigtig rart!

Det eneste minus er at deres betjening er lidt kedelig.

I Frederiksberg er lokalerne lidt små og de har altid vildt travlt med at tage telefon og ordne take-away, betjene kunder fra gaden så man står lidt klumpet indtil man får vist sit bord. Det kan der nok desværre ikke gøres så meget ved. I sommermånederne kan man jo uden problemer vente udenfor.

Begge steder virker betjeningen lidt stressede og forhastede, når de kommer og fjerner tallerkener fra bordene.

Når man spiser i 1½ time har jeg flere gange oplevet at den serviet man får leveret ved start ikke er nok, Det kræver faktisk ikke så meget at spørge om alt er i orden efter et stykke tid, så man kan få nye servietter og bestille flere drikkevarer (flere penge i kassen?)
Det kunne være rart hvis betjeningen var mindre stresset med tallerkener og mere obs på kunden - det er jo det der giver os som kunder den virkelige gode oplevelse.
Et tredje bånd til brugte tallerkener er måske løsningen ?

Desuden er det ofte svært at forklare andre om maden når man ikke er sikker på hvad man spiser eller hvad der kører forbi . Et fast kort på bordene med alle retter (billeder og kort beskrivelse ) kunne løse dette problem. Så kan man jo selv vælge at slå op og kigge.

Det er små detaljer sikkert, men maden er så god så vi kommer her fortsat fremover uden problemer.

Surt personale og gammel mad...

I anledning af min kones jubilæum havde hun bestilt bord til 7 personer i Hillerød d. 30. marts. Vi fik et 6-mandsbord, hvor der så skulle sidde 3 på den ene side og 4 på den anden side - der var ikke meget plads. Tjenerne hilste knap nok og virkede meget irriterede, korte for hovedet og var ret umulige at forstå. Vi fik ingen henvendelser ved bordet og måtte selv hele tiden bede om drikkevarer osv. De små tallerkener fra båndet med running sushi blev ikke ryddet af, uden at vi selv måtte bede om det. Båndet løb ofte tomt for mad... og værst af alt - da vi startede med at spise, da var der næsten ingen variation på båndet og det der var, var HELT SIKKERT fra dagen før!!! Vi laver selv sushi og ved hvordan man udvælger og behandler råvarer - det var gamle ruller, som mindst var fra dagen før. Senere kom der dog friske varer på båndet, men betjeningen blev ikke bedre...

Skønt sted!

Faldt over Nyu Sakura i 2008 ved et tilfælde - den restaurant jeg havde bestilt bord hos på min fødselsdag havde lukket, og det fandt jeg (og mine gæster!) først ud af da vi kom frem, og så var gode råd dyre. Vi måtte hurtigt finde et nyt sted og min bror fandt Nyu Sakura som de første, og de havde åbent!

Deres personale er altid fantastisk søde og deres sushi er god og priserne er meget fornuftige! Jeg var først skeptisk da de åbnede med deres nye running-sushi koncept, men det er et hit! Det gør det tilmed til et sted jeg kunne finde på at snuppe noget "fast-food", når man har travlt, da man ikke behøves vente på maden bliver færdig.

Dette er et sted jeg vil komme lang tid frem!

Respektløse ejere.. Dårlig stil

Er trofast kunde af restaurant Sakura på Møntergade i indre kbh.. Er virkelig ked over at Nyu Sakura udnytter byens bedste i hvert fald koreanske restaurants navn og goodwill.. Har fundet ud af Sakura er patenteret, hvilket giver det indtryk, at Nyu Sakuras ejere er fuldstændig respektløse restaurantdrivere, som prøver at køre videre på en goodwill, som de ikke har gjort noget for.. Dårlig stil..

Is Nyu Sakura your company?

Nyu Sakura Details

Nyu Sakura