O Baby reviews

O Baby reviews

7.4

Baby udstyr til lavpris fra Tyskland

Super side der sælger baby udstyr til lavpris. Jeg købte 2 autostole hos dem, og fik en super service. Ved køb for over 100€ er der fragtfri levering, også til Danmark. Jeg sparede i alt 1100Kr i forhold til køb af nøjagtig samme stole (Römer) i dansk butik. Jeg modtog stolene 2 dage efter de havde modtaget betalingen. Der var en fin kommunikation fra butikken med hensyn til ordre modtagelse, ordre godkendelse og afsendelse.

Is O Baby your company?

O Baby Details

O-Baby.de - Shop für Kinderwagen, Jogger, Autositze und Babyschalen.

Visit O Baby