Oasen Restaurant Pizza & Grill reviews

Oasen Restaurant Pizza & Grill reviews

7.9

Intet bedre i Sønderborg

Jeg må indrømme at efter jeg har smagt ruller og slices i samtlige pizzaria'er i Sønderborg, så kan jeg sige, at Oasen er klart førende hvad angår kvalitet af maden! Deres kebab-kød er dejlig blød og let at bide igennem. Ikke nok med det, så giver Oasen-Pizza den bedste del af kødet til deres kunder, frem for at give dem den tørre skorpe.
Deres pizzaer har knasende, tynd bund, således man ikke bliver kvalt af at spise den - perfekt!

Når det så er sagt, så det der giver dem 4 stjerner frem for 5 skyldes deres web-service. Det er dejligt, de kan administrere så meget og holde deres maks 45 min. ventetid. Desværre føler jeg efter at have bestilt omkring 5 gange over nettet, kan de ikke helt administrere deres "besked til køkkenet" da 3 ud af de 5 gange, fik jeg ikke hvad krævede i den ekstra besked. Det er selvfølgelig muligt, at der kan opstå en smutter, men 3/5 gange ved samme kunde er ikke helt godt.

EN GANG OASEN ALTID OASEN :D !!

Super hyggeligt rent sted med smilende personale :)
Lækker mad og god stemning !!

Det bliver snart bedre :)

Vi har bestilt 2 gange via JustEat, og begge gange har vi måtte ringe og efterlyse maden. Kvaliteten fejler bestemt ikke noget. GODT NYT! Oasen har ringet og sagt undskyld, og forklaret hvordan det hænger sammen. Og jeg kan varmt anbefale at bestille en af Sønderborgs bedste pizzaer hos Oasen, uanset hvor man bor i Sønderborg :D

Perfekt!

Det eneste sted jeg køber pizzaer fra i Sønderborg. Altid super service og venligt personale - både ved afhentning, men også udbringning.

:-)

Byens bedste pizzaria

Helt klart byens bedste pizza - deres ruller og kebab menu er også top dollar!

5 Stjerner - ingen tvivl!

De bedste pizza'er.

Nogle af Sønderborg bedste pizza'er!

restaurant oasen Details

Visit Oasen Restaurant Pizza & Grill