Octeamdenmark reviews

Octeamdenmark reviews

6.4

Et site med gode admin's.

Som alle andre hardware site's er der fanboy's og folk som udtaler sig uden at vide hvad de snakker om - Men alt i alt har sitet en ok standart:)

Mainstream :'(

Mainstream site, dags dato; Desperat forsøg på almindeligt review site.

Oprindeligt var tanken som titlen indikere "oc", desværre vil du blive gevaldigt skuffet hvis det er hvad du søger, for det du går i møde er en side om computer spil anmeldelser, lidt blandede nyheder om ganske almindelig hardware.

Nyheder om overclocking, og herom, såsom konkurrencer, vil desværre ikke være at finde, selv konkurrerende sider som ikke slår sig op på lige netop "oc" som niché formår at levere mere.

Jeg var bruger på siden igenenm et stykke tid, men valgte at få sletet min bruger, hvilket en admin var flink nok til at gøre efter mit ønske.

Det skær ind i sjælen at det gik således, men det er nu engang tilfælde, man kan kun bønfalde til at siden skifter title, og nogle af de få som har den oprindelige tanke vil tage kampen op på ny.

Sidst men ikke mindst;
Der er fortsat nogle brugere som holder fanen højt, desværre at tælle med fingrene.... Riska (hvorend jeg ikke bryder mig om personen), Slaske, Nanok, Noxon.

Fedt site. fede anmeldelser, meget flinke folk. gode debatter

Jeg er forholdsvis ny bruger af octeamdenmark.dk også kaldet OCTDK.
Jeg blev modtaget meget fint, det virker til at der bliver gjordt noget for at du får en god start. Samtidig er folkene derinde super flinke, og hjælpsomme. Det er ikke et site med vildt mange medlemmer (i forhold til andre sites) men tilgængeld er de rigtige aktive de brugere der er.

Hvis du står med et problem som du bare ikke kn få løst, så er der faktisk en del der tilbyder personlig hjælp (fx. hvis du er kørt fast i et specielt problem) Samtidig er det et meget opdateret site. Med fede billeder, og fede projekter.

Jeg vil helt klart bruge dem ifremtiden :-)

octeamdenmark det er bedste oc forum i dk

der er en sober tone mellem brugerne også selv om man er ny på sitet (ny oc`r).
Alle bliver hjulpet på samme vis og ud fra top oc`rne egne erfaringer ellers kender de en som ved det man lige skal bruge !
Er der nogle fra sitet der laver bench og er i nærheden af en selv er man for det meste velkommen,til at få et kik med hva der sker .
Alt i alt en topsite octeamdenmark !!!!!

DK.s bedste ocer

Det er for fedt et forum med alle de hardcore ocer fra dk. og andre steder i verden

DK's top OC site

Giver den 5 stjerner fordi jeg synes det er en hyggelig og fed hardware side.

DK Ubestridt Mest Kompetente Hardware Specialister

altid en god tone og giver gerne en hjælpende hånd.. hvis jeg har et problem, så sætter de en ære i at hjælpe og vil hellere end gerne høre hvad resultatet blev.. havde gerne givet 10 stjerner men er begrænset til 5

COBRA OUT

DK's Bedste HW Site med de bedste OC'ere

OCTeamdk er den bedste hw side... der er rigtig god tone derinde, gode test's har ikke været der mange dage ... men jeg synes sku godt om dem ... + teamet derinde er meget hjælpsomme... Martin-da-man

DK's mest kompetente hardware site

OCTeamDenmark er et site hvor alle har interesse for en ting, og det er en højnet forståelse af hardware, software og diverse.
Det er et sted man kan dele ideér, råd og eksperviden med de mange angagerede brugere på sitet.

Har man brug for hjælp, så er dette den eneste side der er brug for, da man er sikret DK's mest kompetente råd til hardware.

god stemning og ekspertviden

nok det bedste hardware og overclockingsforum jeg har haft min profil på

bla fordi der er en god stemning og fordi man ikke bliver svinet til som på tweak.dk og hwt feks

men og så fordi de er mega seriøse derinde og de holder sig til ekstremt meget til emnet.

og det skal de da have en stor tak for

vil klart andbefale denne

MVH MJENSEN

Expertviden + God omgangstone

Vel nok den bedste danske side hvis det drejer sig om overclocking. Dejligt man kan få kvalificeret hjælp. Også er der plads til alle. Også dem der ikke er en ørn til at stave. Rigtig god omgangstone.

Underlig opførsel

Jeg bryder mig ikke om virksomheder der sidder og badmouther andre virksomheder for at score kunder til sig selv eller en eventuel sponsor, det er en total misforståelse af hvad Trustpilot er til for. Og det gør det altså ikke bedre at man gør det for at lave reklame for sit eget site.

Ærgeligt nok kunne OCTeam´s site være et jeg ville besøge regelmæssigt, men når man står for den type opførsel så holder jeg mig til de udenlandske sites.

...

Kedelig side med utroligt få brugere - spild af tid.
Siden bliver ikke bedre af, hvis man kradser et lille hul i den pæne overflade. Gør man det, finder man straks ud af, at en stor del af sidens team er så utroværdige, at man skulle tro det var løgn...

Is Octeamdenmark your company?

Octeamdenmark Details

OCTeamDenmark er Danmarks Ekstrem køling og Overclockings community.

Visit Octeamdenmark