Oekologik reviews

Oekologik reviews

9.3

God service og super lækre økologiske varer! :o)

Jeg har to gange handlet hos Økologik, og jeg har hver gang været meget tilfreds! Jeg oplever en rigtig god service både på mail, og jeg når skal spørge om noget angående nogle varer.

De første gang jeg handlede hos Økologik, ville jeg hente mine varer hos Økologik. Jeg kom meget langvejs fra og vidste slet ikke, hvornår jeg kunne nå frem. Indehaveren var ved at gå på sommerferie, men alligevel kunne jeg bare komme og få min pakke, når jeg nåede frem, selvom det blev ud på aftenen. Super flot! :o)

Og sikke lækre varer, jeg hver gang har modtaget!!

Også rart med en butik med en masse økologiske varer af høj kvalitet og ikke kun i tøj, men også super lækkert legetøj. Jeg kan virkelig mærke, at de varer, der kommer ind på Økologiks hjemmeside, er nøje udvalgt ud fra en tanke om både bæredygtighed og sikkert for barnet at gå med eller lege med, og det kan jeg rigtig godt lide! :o)

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har handlet hos Økologik og vil anbefale varmt andre at handle der! :o)

Fantastisk service

Havde en længere dialog med Økologik på facebook omkring contigoflaskerne, fordi jeg var i tvivl om jeg skulle købe dem, jeg fik gode, hurtige, og ærlige svar fra Økologik, og dagen efter var pakken kommet. :)

Professionelt og stadig hyggeligt :-)

Har netop modtaget min ordre. Ordren er leveret hurtigt og til fuld tilfredshed! Masser af brochurer og en lille pose bolcher med i pakken - hyggeligt :-)

Supergod service

Hurtig levering og en fantastisk service!

Bestillte om torsdagen fik pakken på lørdagen

Sød indpakkning, hurtig service, økologiskevarer

Kvalitet og hurtig venlig betjening!

Man modtager sine varer hurtigt og der er aldrig fejl eller mangler. Og så er det meget gode varer der sælges i høj kvalitet.

God kommunikation og service

Har holder man hvad der loves. Men bedst af alt - skulle der være udsolgt eller lign. så får man straks en mail, samt de svarer altid hurtigt på henvendelser.

Kan klart anbefales.

Venlige, hurtige og billige

Jeg bestilte en vare fra siden, men da jeg havde lagt ordreren opdagede jeg en fejl i adressen. Jeg skrev til dem på mail, og fik svar inden for et kvarter.
Da vare kom var den pakket godt ind, og der var hurtig levering. Der var intet at brokke sig over.

Nemt, billigt og effektivt

Jeg har flere gange handlet i netbutikken økologik.dk
det er en skøn butik med en helt unik service ! hvis de bestilte varer er udsolgt får man en personlig mail med forslag til alternativer. Varerne kommer utroligt hurtigt. Kvaliteten er i top ! Betjeningen effektiv og ordentlig. En fantastisk butik !!

Super service - lidt bedre end andre steder!

Jeg har oplevet stor venlighed og fantastisk service ifm en vare jeg ønskede byttet. Der var ikke noget i vejen med varen, men jeg fortrød bare mit valg. Alligevel kunne jeg bare sende varen retur og jeg fik lynhurtigt, det jeg ønskede mig tilsendt istedet, uden ekstra omkostninger. Det vil jeg sige, er mere end man kan forvente. Helt sikkert et sted jeg vil handle hos fremover!
Desuden får man lynhurtigt svar via mail, ved spørgsmål og får god og klar information.

God service, trods forsinket levering

Jeg bestilte ammeindlæg, men desværre var de udsolgt. Leverandørens pakke til Oekologik blev uheldigvis forsinket, men jeg blev med det samme informeret i en mail om problemet.
Da jeg endelig modtog min pakke, var der et ekstra sæt som kompensation, så alt i alt føler jeg, at jeg har fået en fin service.

For mange fejl

Jeg bestilte ”Bornfree”-sutter i to forskellige størrelser. Det viste sig EFTER at jeg havde bestilt på oekologik.dk, at de ikke havde den store størrelse på lager og derfor eftersender dem senere. Ved modtagelse af de små sutter var de i forkert farve, hvilket er problematisk når der er flere børn. Desuden blev varen afsendt med B-post trods betaling af 39,- for levering med pakkedistributøren, GLS. B-post fordoblede leveringstiden og kostede kun 22,-

For mange små irriterende fejl som der skal strammes op på i fremtiden.

Godt og hurtigt

2 stk. Stræklagen i bambus - baby
Ammeindlæg i bambus 5-pk.
1 stk. 2-pk. Hevea natursutter - 0-3 mdr.
1 stk. Babyfutter i ren merinould 0-3 mdr.
1 stk. Ammeindlæg

Var de ting der røg i min kurv. Det er utrolig lækre produkter, som jeg er rigtig glade for og de kom super hurtigt.
God kontakt til firmaet, som hurtigt kontaktede mig da jeg ikke havde fået udfyldt hvilken form sutterne skulle have.
Alt i alt, gode produkter, god service og skal helt sikkert handle der igen!

Hampstof viste sig at være microfiber.

Økologik.dk havde netop fået nye stofbleer hjem, og teksten lød på at det skulle være hamp indlæg. Jeg beslutter mig så for at købe 2 stk. en med velkro og en med knaplukning. Da pakken endelig dukker op efter et par uger får jeg 2 bleer med knapper. Jeg fik efterfølgende oplyst at velkro modellen ikke var på lager, men at jeg kunne vente ydderligere på at få den. Nå ja pyt med det jeg beholder de 2 med knapper. Men indlægene er solgt som værende hamp (dyrt og meget sugende materiale) da de kommer viser det sig at de er af microfiber (billigt materiale som ikke suger en dyt) imellem tiden er det dog ændret på hjemmesiden efter at sælger andet setds er blevet gjort opmærksom på at det ikke er hamp men microfiber.
Sælger burde vel da de opdagede fejlen, skrive til dem som allerede havde købt at der var sket en fejl? og have tilbudt at man kunne ophæve købet.
Når dette så er sagt, så har jeg ellers altid været glad for at handle hos økologik.dk og synes at der normalt plejer at være en helt anden service hos dem.

Topgod service :)

Jeg har købt bambus ammeindlag og lidt andre forskellige ting, som plejeprodukter (som jeg ikke har testet endnu) og lidt tekstiler som nogle gæster har afprøvet og været glade for :)

Ammeindlæggene er super gode, men de har endnu ikke bestået den endelige test, da jeg ikke har født endnu... Men det kommer snart.

Der er hurtig levering og det er jo super dejligt når man står og mangler :)

Jeg købte en natdragt fra Frugi hvor der desværre var nogle små pletter på da jeg modtog den... Men jeg fik en super fin service og meget hurtig en ny natdragt uden pletter :-) jeg kan derfor kun give 5 stjerne og en varm anbefaling.

Fantastisk!

Super hurtig levering af Södahl baby sengesæt samt de lækreste Bambus-stræklagener i både junior og baby, som er i den mest bløde og fantastiske kvalitet! Håber de kommer til voksne også :D

Kan varmt anbefales og jeg vender bestemt tilbage!

Flot service og lækre varer

Jeg har købt Disana uldtøj og spil med Lille Storm. Jeg fik gode tilbagemeldinger vedr. varerne. Da Lille Storm var i restordre blev spillet eftersendt med to flotte t-shirts som "bod" for ventetiden.
Absolut en meget reel og kompetent sælger - jeg er sikker på jeg handler der en anden gang.

Jeg har købt sutteflasker og narresutter fra born free hos Økologik. Alt er forløbet perfekt, god service og hurtig email respons.

oekologik.dk Details

Hos Økologik.dk finder du et spændende univers af alt til baby og barn samt til deres forældre. Alle produkter og textiler er økologiske, fair trade, i rene naturmaterialer og uden kemi. Vi fører mange spændende mærker i meget høj kvalitet. Stort udvalg i uld og basisvarer, BPA frie sutteflasker og narresutter, stofbleer og meget meget mere.

Visit Oekologik

Write to: info@oekologik.dk