Oestensperle reviews

Oestensperle reviews

6.1

Rigtig dårlig oplevelse på Facebook.

Jeg har længe været med i deres gruppe på Facebook, de har mange flotte ting i deres webshop.

Så i dag lægger de besked ud i dag på Facebook om, at deres silkesengetæpper kan købes med 25 % rabat.
Jeg var meget interesseret, går ind på hjemmesiden, og ser at et tæppe til 1799 kr, koster 1500 kr., og det er jo ihvertfald ikke 25 % af den oprindelige pris. Det gjaldt mange af tæpperne, der ikke var sat ned med 25 %, selv om det stod på forsiden af deres hjemmeside.

Jeg skriver til dem på Facebook at det ikke er den rigtige pris, da de ikke er sat 25 % ned.

Der går et stykke tid, hvor jeg flere gange er inde på hjemmesiden, for at se priserne, jeg får ikke svar på Facebook til det med priserne.
Så pludselig ser jeg at priserne er sat ned, så det tæppe der kostede 1799 kr. nu kostede 1350.

Så skriver jeg til dem på Facebook, at de nu har sat prisen ned til det rigtige, og tak for det.

Så skriver de pludselig tilbage at ja, prisen er 1350 kr, og om ikke jeg skulle trykke F5 for at opdatere min computer.

Jeg måbede, de stillede spørgsmål ved det oprindelige jeg havde skrevet, at det ikke var rigtigt fordi jeg ikke havde opdateret, der var ikke noget i vejen med min opdatering, og det skrev jeg til dem på Facebook.

Da jeg havde på fornemmelsen at de ville slette eller redigere, tog jeg et print screen, og det viste sig så at være en klog beslutning, for nu har de slettet de 2 indlæg.
Jeg sad faktisk og var ved at bestille et sengetæppe til 1350 kr., som jeg har kigget på længe, men det blev droppet med der skete.
Jeg har meldt mig ud af Facebookgruppen, jeg skal ikke handle et sted, hvor der er mistillid til det jeg skriver, fordi de havde sat forkerte priser på, og alt jeg gjorde var at gøre opmærksom på det, men det faldt ikke i god jord. De mistede en kunde i dag.

Jeg har sat billede ind som bevis, at man kan se der er slettet indlæg på Facebook.

Susan H.

Is Oestensperle your company?

Østens Perle Details

Visit Oestensperle