Oestjydskbank reviews

Oestjydskbank reviews

5.6

Dårlige vilkår, elendig kunderådgiver

Jeg har været i denne bank i mange år, men de sidste 2 år, har jeg har en ualmindelig inkompetent bankrådgiver, som sender små flabede mails omkring bankaftaler og ekstra høje gebyr uden varsel.

Men når man siger, at man skifter bank, så kan man pludselig godt få en halvering af rentesatsen, det er skræmmende.

Fleksibel bank med god service!

Mine oplevelser med Østjydsk Bank er at man her får en individuel behandling af dygtige og servicemindede rådgivere.

Desuden har ØB en høj grad af CSR (Corporate Social Responsibility), da de støtter en lang række klubber og arrangementer i deres lokalområder.

Grænsende til bondefangeri !

Super dårlig håndtering af tidsbegrænset indlånsag, sendte aldrig bekræftigelse på modtagelse eller deres selvopfundne betingelser, trods man hos dem, modsat andre steder, selv skal anmode om at få egne penge tilbageført ved aftalens udløb.
Håndtering tog adskellige dage extra til 0,00 % i rente, er ret sikker på, at det ikke er på samme betingelser ved udlån.
Har på fornemmelsen at de har en sidebeskæftigelse hvor de sælger telefonbogs annoncer.
Første - eneste og sidste gang jeg har med dem at gøre !

ok bank, dårlig rådgiver

Vi var kunder i banken, men så fik vores gamle rådgiver, nyt job. og vi endte med en ny der ikke havde styr på en dyt.. han kunne ingenting selv.. og ville lave om på hvordan vi styrede vores budget (det havde kørt perfekt i 3 år) ... vi var rigtig glade for vores gamle rådgiver "Anders Gregersen" han havde styr på tingene... vi endte med en der hed Henry simonsen mener jeg, vi skiftede realativt hurtig efter... det ødelagde vores tillid til den bank...

Drop pop-up vinduet!!!

Det er nemt at finde rundt i websitet - når man lige husker at netbanken åbner i et nyt vindue!
Men hvorfor i alverden er det nødvendigt?
Det kan jo lige så godt være i en ny fane, som alle andre netbanker godt kan finde ud af!
Så derfor kun tre ud af fem stjerner til ØB!

Bedste bank ud af 5

Jeg har været kunde i 4 større banker. Ingen af dem, har kunnet matche niveauet af service og interessen for mig som kunde. Tæt og gratis rådgivning om ALT hvad der indgår penge i.
God netbank løsning fra Bankdata og selvfølgelig bruger de også Bankdatas mobil app til både iPhone og Android. Det kan næppe gøres bedre og mere enkelt.
Jeg anbefaler på det varmeste Østjydsk Bank i Vejle.

Is Oestjydskbank your company?

Østjydsk Bank A/S Details

Visit Oestjydskbank