Ogame reviews

Ogame reviews

5.2

ok spil dårlige admins

har spillet det en del, men nu har admins åbenbart set sig sur på den ally jeg er med i. for alle spillere skiftes til at blive bannet. der er oprettet mange sager på deres hovedside for at få det stoppet.

en side man nemt kan bruge mange timer på og så er det træls når der sidder sådan nogen dårlige admins til at styre spillet.

Generalt et godt spil på tanke om det er et browser spil

Syntes alt i alt spillet er godt, forventede ikke det store af det i og med at det var et browser spil men det har kun overrasket mig positivt. Jeg har dog ikke prøvet at bruge "rigtige" penge på det, og det er ikke noget jeg lige frem regner med så det kan jeg desværre ikke bedømme dem ud fra.

Lige på den server jeg spiller på Gemini (Er vist uni 107) der har jeg haft mine kampe med en Admin som jeg syntes er alt for elendig egnet til at være i den position som han nu er. Men når jeg har bedt om at snakke med en "Head admin" har jeg altid kunnet få styr på tingene uden nogle problemmer.
Så alt i alt et godt tidsfodriv - Husk at admins variere fra server til server så derfor syntes jeg ikke man kan være bekendt og bare gi det dårlige anmeldser på det grundlag.

BANNET

Jeg råder alle til IKKE at spille det der OGame, når man først er blevet bannet EN gang bliver man hadet af alle GO´S

Betaling med dankort 2. gang er ikke så ligetil

Jeg har købt fuld medlemskab. Desværre er det ikke gratis at skulle betale med visa/dankort. Det er gebyrbelagt. Gratis med bankoverførsel, men så skal du vente i 2-3 dage.

Elendig forretningssans...

God velkomst men det holder ikke

jeg oprettede en konto på ogame.dk men kan næsten ingenting når man skal registrer sin konto så emailen bliver bekræftet og kommer frem.men der kommer aldrig.har klaget til ogame flere gange men ALDRIG et eneste svar og har en ven som fik sin konto-bekræftelse sendt samme dag men har ikke fået min siden jeg anmodede for 1-2 måneder siden!det ødelægger også en stor del af oplevelsen og det sjove når der er grænse for hvor meget plads der er på planeten.men god intruduktion og guide på hvordna man kunne starte med at spille.

Dårlig oplevelse

Betalte for medlemskab men blev spærret ved en fejl pga. regelbrud som ikke var reelt.

Fik dog genåbnet min konto, men uden nogen form for kompensation eller undskyldning fra den ansvarlige.

På grund af behandlingen og manglende spillelyst efter en sådan behandling, valgte jeg selv at slette min konto hos dem.

Jeg havde stadig 2/3 tilbage af mit køb på siden, som nu bare er gået tabt da det ikke er muligt at trække resten ud.

Kan ikke anbefale nogen at benytte sig af denne side.

Samme her

Intet problem med online køb til spillet :)

Intet problem med online køb

Is Ogame your company?

Ogame Details

OGame - det legendariske spil i rummet! Opdag universet sammen med tusindvis af spillere.

Visit Ogame