Oister reviews

Oister reviews

7.5

Skifte/opgradering af abonnement.

Det her høre uden tvivl til i petitesseafdelingen, men jeg kan love jer for at i bestemt ikke tilfredstiller jeres kunder på den her måde. Jeg har et abonnement der hedder 3 timers tale/3 gb data for 99 kr/måneden. I har reklameret med 10 timers tale/ 3 GB data for samme beløb. Med andre ord, en FORBEDRING af mit nuværende produkt og IKKE et "skifte" til et andet abonnement - til samme pris. Dog, skal jeg opkræves 19 kr for at "skifte" til dette abonnement. Undskyld, skifte? I mener vel opgradere?
Da i har været relativt snedige og ikke tilladt at jeres kunder kan skrive til jer på jeres facebookvæg (og dermed undgået sure opstød som dette) er jeg jo nødt til at gøre det her hvor i ingen kontrol har. Jeg har henvendt mig til jer per mail, men fået et svar tilbage der lyder:
"Det koster 19 kr at skifte pakke, ligemeget hvilken pakke man skifter til i forhold til den man har i forvejen. Det kan vi desværre ikke lave om på."

Jeg skal nok undvære mine 19 kr. men jeg er bestemt ikke tilfreds med den service i tilbyder jeres kunder. Jeg synes at i som virksomhed bør overveje om det egentlig var det værd. Nu sidder i med en utilfreds kunde der reklamere for dårlig kundeservice på trustpilot i stedet. Det er simpelthen ikke i orden at jeg skal betale et beløb for at få et abonnement der er fuldkommen magen til det jeg har i forvejen borset fra ekstra taletid TIL SAMME PRIS per måned.

En tidligere tilfreds kunde.
stig found this review useful

Hej Morten

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager du ikke længere er en tilfreds kunde hos OiSTER.

OiSTER er et lavprisselskab, som udelukkende arbejder på at have de bedste og billigste abonnementer i Danmark, hvilket resulterer i at der vil være nogle services og fordele vi ikke tilbyder, som du måske kan få andre steder.

Når du foretager et pakkeskifte, sker der en administrativt process, i stil med en oprettelse, og dette kræver ressourcer. I dette tilfælde har vi valgt at pålægge et lille ændringsgebyr på 19 kr., hvori et oprettelsesgebyr er på 99 kr.

Når man har valgt et lavprisselskab som OiSTER, skal man også være indforstået med, at man ikke bare bliver opgraderet på et abonnement eller bedre pris, men derimod skal man selv sørge for at tilmelde sig/ændre sin nuværende pakke, til det bedre eller billigere abonnement. OiSTER skal nok sørge for at informere dig omkring det, igennem et nyhedsbrev, men ændringen skal du selv foretage.

Casper

Totalt, suverænt, velfungerende produkt.

Rigtig Rigtig fint at jeg kom med i Oister Familien. Mobilt Bredbånd er suverænt velfungerende. Og Kundeservice er absolut top klasse.

PERFEKT :-)

Skiftede til OISTER, da det var det billigste vi kunne få. (vi er ikke afhængig af net mm) Indtil til videre har vi fået en super service, specielt fra Tor og tak for det :-)
Vi havde Telmore før og der var dækningen meget ringe, i dele af Hals området, ved Limfjordens munding.
Efter OISTER er kommet ind, kan vi sidde inde i huset og ringe og komme på nettet, hvis det skulle være.
Indtil videre STOR TILFREDSHED.

Virker super fedt, er enkelt at forstå og nemt at gå til ;-)

Jeg skiftede til det her super Oister tilbud og tænke, det nok lidt ligesom de der røvsyge og røvdyre dyre TDC abonnementer, der er altid snyd med! MEN jeg blev glædeligt overrasket - dækningen er super, enkelt at forstå i opsætningen og info niveauet er perfekt. Jeg blev guidet hele vejen igennem på en nem og overskuelig måde. Jeg kan varmt anbefale dig at skifte til dem også.

Oister dækker alle behov!

Oister fordi de har et bredt udvalg af abonnementer til en rimelig pris.
Jeg har valgt Oister fordi de har et abonnnement som passer fint til mit behov, og er indtil videre det bedste og billigste jeg kunne finde på markedet . Men skal man i telefonisk kontakt med deres kundeservice, så skal man have god tid.

Funker bare!

Nem tilmelding, hurtig nummerportering, god pris, fin dækning (i Charlottenlund/København hvor jeg primært bevæger mig rundt) og mere end rigeligt med taletid/data til mit behov.

billig og god

Lave priser og super god kundeservice. Thumbs up!

Nemt, hurtigt og billigt

Vi skulle bruge et mobilabonnement til vores søn. En prissammenligning viste hurtigt at Oister var det bedste valg. Samtidig er Oisters hjemmeside overskuelig med en god abonnements sammensætnings funktion, så man bliver guidet til det rette valg. Og - så gør det heller ikke noget at Simkort mv. var på plads på 4 dage. Herligt og klart anbefalelsesværdigt!

Jeg er ind til videre tilfreds med oister, og deres måde at informere om hvor langt ens nummerflytning er kan varmt anbefaldes til andre :D

Bedste dækning og pris til dato

Jeg er mere end tilfreds med OiSTER. Det er den bedste dækning og pris jeg har haft til dato. Derudover hurtig levering og hurtig igansætning af overflytning af mit nr. fra tidligere udbyder. Jeg anbefaler hermed OiSTER til alle, som ønsker det bedste mobilselskab.

Oister Virker

Vi har lige skiftet vores 3 mobil nr. til Oister.
Alt er forløbet som aftalt og der har ingen problemer været i forbindelse
med denne over flytning. Vi blev anbefalet Oister fra vores familie
og kan kun videregive denne anbefaling. oister levere varen til den
aftalte tid og pris.

billig god dækning og god servis

har ikke fået bedre betjæning hos noget andet mobil selskab som her dækningen er rigtig god alt i alt 5 stjerner med en FED pil opad

Super service :-)

Super selvskab med rigtig god service og søde medarbejder....

HOLD JER FRA OISTER, de tænker kun på penge, og ikke på at behandle deres kunder ordentligt

Kan på ingen måde anbefale Oister.....
Under bestilling af en router til mobilt bredbånd
fuckede deres hjemmeside op, med det resultat er der
var 3 routere på bestillingen, men kun en ordrebekræftelse,
så selvom jeg kun havde godkendt en betaling trak Oister
penge for 3 routere..
Kontaktede straks kundeservice for at få stoppet de 2 routere,
men nej det kunne ikke lade sig gøre, 'men jeg kunne bare nægte modtagelse'.
Nægtede modtagelse af 2 router, og kom hjem og så virkede det sim kort,
jeg havde modtaget ikke, kontaktede igen kundeservice,
men istedet for at aktivere simkortet, så sendte man et nyt,
som så virkede, nu her en måned efter har man tilbageført
pengene for den ene router, mens pengene for den anden
router blot er ført tilbage til min Oisterkonto...
TROR OISTER VIRKELIG AT JEG VIL FORUDBETALE FOR 2 ÅR forbrug ? ?
Har kontaktet kundeservice, men her 3 dage efter har jeg endnu
intet hørt fra kundeservice..
Så jeg kan på INGEN måde anbefale Oister, føler mig godt og grundigt
r..rendt....
Eneste lille positive i dette er at kundeservice nogen
gange også svarede i weekender..

Edit 26-03-2014
Købsordre : OISTER201402262126340905

Hej Stig,

Jeg vil meget gerne kigge på din sag - men ingen af de informationer du har sendt herinde på Trustpilot kan bruges til at finde dig i vores system. Kan jeg ikke få dig til at opdatere informationerne? Fx. med et telefonnummer, eller en email-adresse. :-)

Thor

God hastighed, 22 Mb/s

Jeg har fået mobil bredbånd og er tilfreds med både produktet og service.

Hej Beto

Tak for din anmeldelse.

Jeg har sendt dig en mail med nogle informationer jeg skal bruge, så vi kan få undersøgt din sag nærmere.

Casper

Stor tilfredshed i hele min familie

Har haft Oister i en del år efterhånden.
Altid god dækning til samtaler og udemærket forbindelse på 3g.
Alt er nemt tilgænglig på selvbetjening - Oister.dk
God service via telefon og mail.

Altid rart når andre telesælgere forsøger at sælge nyt til en, man nævner bare Oister og så gider de ikke bruge tid på en he he

Mangler dog en mobilaftale ligesom andre selvskaber med 24 mdr. afbetaling.

Keep it going Oister og extra + for jeres reklamer de er super cool :OP

Super hurtigt svar på spørgsmål sendt pr. SMS

I løbet af et split sekund fik jeg svar på det spørgsmål jeg sendte pr. SMS. Svaret løste mit problem. Så super effektiv kundeservice.

Service og info. helt i top

Jeg har oister mobil, let og enkelt. Perfekt dækning og godt netværk.

Hurtig og relevant besked. Jeg kan anbefale Oister

Oister: Kontakten fore går med email.Fungerer fint.

super

altid god service

OiSTER Support

Om virksomheden

OiSTER tilbyder danskerne kvalitetsprodukter til billige priser.

OiSTER er:
- Kvalitet til lavpris
- Selvbetjening på nettet, automatisk og nemt
- Primært på nettet, men også hos udvalgte forhandlere
- Enkelt. Al information til dig sker via e-mail, SMS eller på hjemmesiden
- Uden regninger, det er nemt for dig og vi slipper for omkostninger til forsendelse. Din faktura ligger online på Mit OiSTER.
- Specialiseret i billige mobile løsninger.

Mobilt Bredbånd hos OiSTER:
OiSTERs mobile bredbånd er billigt internet, som du kan tage med dig overalt i Danmark. Du får Mobilt Bredbånd på landets bedste netnærk til mobilt bredbånd, da vi benytter 3´s prisvindende netværk.
Mobilt Bredbånd fra OiSTER er den bedste lavpris løsning på mobilt internet, og det tager blot 5 minutter at installere og komme online.

Mobiltelefoni hos OiSTER:
OiSTER blev først kendt for at levere Danmarks bedste mobile bredbånd til prisen.

Det er den samme tankegang der er grundlaget for mobiltelefoni hos OiSTER, nemlig at du får mobiltelefoni på landets bedste mobilnetværk, enkelt, nemt, overskueligt og ikke mindst til lavpris.

Grundidéen for OiSTER Mobil er, at give dig tryghed til at bruge din mobil, som det passer dig.
Med OiSTER Mobil skal du ikke tænke på datapriser eller hvor mange SMS’er du sender, det er nemlig en del af dit abonnement, og for at gøre det endnu mere overskueligt har OiSTER fjernet opkaldsafgiften.

Visit Oister

We live here: Scandiagade 8