OK Mobil reviews

OK Mobil reviews

7.9

Det virker bare.

Det Går bare af sig selv, og er der noget man ikke forstår, er kundeservice, hurtige og venlige, med svar

Mærkeligt at man får slettet sin bonus

Jeg undre mig noget over at man får slettet sin benzin opsparing, fordi man ønsker at skifte fra mere taletid til databonus. (Hvorfor det?) I har selv fra start valgt taletid som bonus, det forsøgte jeg at ændre fra start af mit af unden større held. Jeg var ikke opmærksom på at man ud over automatisk abonnement betaling også skulle vælge en betalingskonto herudover hvis man fx. Brugte en krone på x faktor afstemning. Så så blev muligheden for at benytte telefonen afbrudt. Jeg har været vant til det bare kom på telefon afregningen. Min fejl, men en træls oplevelse en lørdag hvor du ikke kan kontakte support.

Helt OKay

Billig nemt og hurtigt.
Og minsandten! Man bliver modtaget som en rigtig kunde...;o)

hurtig og venlig betjening

Er godt tilfreds med OK Mobil og kan kun varmt anbefale selskabet til andre der er blevet træt af de "Gamle" mobilselskabers uoverskuelighed og gebyrregn.

Lukker for Indgående opkald

Ved minus på kontoen lukker ok for udgående opkald med det samme,det er vel fint nok,men giver så ikke mulighed for at betale via sms
Men at ok tillige også lukker for Indgående opkald efter nogle dage,det er under alt kritik,og svært at se noget formål med,virker som chikane af deres egne kunder.

Kære 133333

Vi er kede af ikke at have levet op til dine forventninger, men kan fortælle, at det er almindelig praksis også at lukke telefonen for indgående opkald, såfremt saldoen ikke igen kommer i plus.

Muligheden for SMS-optankning er faktisk tilstede, den skal dog - før den kan bruges - tilmeldes via Min OK Mobil. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice, som også kan hjælpe med dette.

God hjælpsom kundeservice

Jeg har brugt OK-Mobil kundeservice flere gange og har altid mødt hjælpsomme folk, næsten ingen ventetid og hurtig handling.

Første gang da jeg købte en mobil hos Call Me og ved en fejl fik flyttet mit nummer med (min fejl). De var hurtige til at genskabe min konto og flytte nummeret tilbage til OK-Mobil.

Anden gang da jeg opsagde flyttede væk fra OK-mobil og der automatisk blev trukket 1 måneds betaling, selvom jeg kun havde nummeret hos dem i 1 dag. De var venlige og giver mig pengene tilbage, da de heller ikke mente det var rimeligt at betale 99,- for 1 dag. Det er virkelig god kundeservice.

Den ene stjerne mangler på grund af deres it-systemer og hjemmeside ikke er helt i top. Der er ingen problemer til hverdag, men jeg kunne godt tænke mig bedre overblik over forbrug (grafer, sortering, gruppering, filtrering) og deres system forårsagede den betalingen på et opsagt nummer, det kunne være undgået.

Skift til ok mobil og vær sikker på at blive snydt

Ok lover dig et gavekort på 100 kr. hvis du skifter til OK mobil men gider ikke skilte med på deres hjemmeside at det ikke gælder for deres basis abonnement. Ringer du til deres "kundeservice" påstår de at det står klart og tydeligt på deres hjemmeside.

Smart måde at lokke kunder til.

Hej Carsten

Først og fremmest vil vi beklage, at det ikke har stået tydeligt nok på hjemmesiden. Det er der nu rettet op på.

Formålet har været at give nye kunder mulighed for at opleve sammenknytningen mellem deres mobiltelefon og det at tanke brændstof hos OK.

Desværre kan man med OK Mobil Basis ikke optjene Bonus Taletid eller -data, så derfor gælder kampagnen ikke dette produkt.

ok mobil

jeg vil ikke anbefaler dig ok mobil, de lukker tlf om det er så er midt om natten, du for en mail du har brugt for meget, derefter går der ca en halv time og tlf er lukket om den så er 24 om natten. prøver du så at ringe til kunde service, dette kan man heller ikke, og det minus jeg snakker om er 12 kr , så kære ven skulle jeg anbefale et teleskab du skal holde dig langt ra bliver det ok mobil, knus

Hej Ulla

Vi beklager den uheldige oplevelse du har haft med OK Mobil.

Lukningen er en sikkerhedsforanstaltning, som skyldes at der på kontoen har været et forbrug, der ikke har været dækning for.

Med automatisk optankning kunne problemet være undgået, og så er du sikker på at der altid er penge på kontoen. Automatisk optankning kan tilmeldes via min OK Mobil, eller ved at kontakte kundeservice.

Meget tilfreds indtil videre

Jeg er skiftet til OK mobil fra Telmore, som efterhånden har fået alt for mange gebyrer. 29kr pr måned for ingen ting. Så er OK mobil billigere, ingen nonsens, god kunderservice og hurtig levering af sim kort mv. Fin dækning.

Overevejede skift af mobilabbonnement

Indtil videre fuld tilfredshed over mit skifte til OK Mobil

Fungerer ubeklageligt

Billig og virker som det skal

nemt og billigt

Nemt og god service billigt

Nemt og godt

Mobilabonnementet hos OK er nemt at oprette, og jeg kan kun anbefale det som godt dækkende og rart at man opnår ekstra bonus når jeg tanker.

Ingen problemer - bare fuld dækning

OK mobil er billig, har dækning overalt og automatisk betaling.

svar på spørgsmål

er super glad for det og det er billigt

Konkurrencedygtige priser - let og ukompliceret

Alt fungerer perfekt. Ingen overraskelser

OK MObil er helt igennem OK!!!!!

Kære ven hvis du går i tanker om at skifte mobil selskab, så kan jeg varmt anbefale OK. Der er fuld gennemsigtig i OKs priser, så du får ingen ubehagelige overraskelser .Er du medlem af Brugsen, så har du naturligvis også et OK benzinkort. Når du bruger det får du automatisk taletid overført til dit mobilabonnement.
Jeg er selv skiftet fra TDC og sparer mange penge ved skiftet.
Kirsten

Superflinke og hjælpsomme folk i hotline - men prismæssigt ikke billigst længere, øv.

Superflinke og hjælpsomme folk i hotline - men nu tilbyder Oyster 10 t tale + 3 GB data for 99 kr., så jeg kunne få ekstra 9 timer for samme penge.

Kundesupport

Åbningstider

Ring til os på 70 10 20 22

Åbningstider:
Hverdage: 08.00 - 17.00
Lørdag, søndag og helligdage: lukket

Visit OK Mobil

Write to: forbruger@ok.dk