OK - Energien er jeres reviews

7.6

Perfekt elselskab

Det er et perfekt El-selskab

Fyr-varmende service

Totalt u-kompliceret at bestille fyrings-olie online. Og på smart vis, kan man via bestillingen, markere, hvor olietanken står. Genialt !
Levering uden problemer; - og bestiller hos OK igen :)

Vi er godt tilfreds med OK og har altid brugt det.

I leverer til tiden og det aftalte kvantum passer altid.

holder en aftale

OK holder altid en aftale, uanset vejr og vind.

OK s service er direkte dårlig.

I 29 år har i leveret olie til mit fritidshus i Veddinge. Sidste år var OK 3 mdr. om at efterkomme bestillingen. I År fik jeg en telefon besked om at i ikke kunne levere olie, da det krævede en mindre bil at køre på de smalle veje.Jeg kan oplyse at vor renovation bliver udført af store lastbiler med dobbelte bagdæk, også slamsugere kan bevæge sig rundt i området. Måske OK er bange for at få ridser i lakken ?.

OK - et firma der skaber tillid

Vi har handlet med OK i mange år - brændstof til bilerne og olie til opvarmning.
Hos OK er de altid flinke og venlige og yder en rigtig god service derfor kan vi varmt anbefale at handle med OK.

OK er helt ok.

Jeg køber fyringsolie og autodiesel hos OK,
og det fungerer uden problemer med bestilling, levering og fakturering.

Enkel hjemmeside og hurtig levering.

Enkel hjemmeside og hurtig levering - hvad mere kan man forlange.

god service

det er nemt at gå på netbestilling og bestille olien. tilbagemelding kommer hurtigt .alt i alt en rigtig god service,dog ville det være rart at vide den nøjagtige pris og en mere præcis tid for levering.

Jeg ringede, I kom

Jeg skiftede olie leverandør, og benzin kort samtidig. Det fungerede bare
Tak

Total dårlig service og ringe information

Lavede en online bestille til OK og fik 4 brev som var meget upersonlige og man kunne ikke se hvilket produkt de afviste at levere til mig og de oprettede mig både på min gamle og nye adresse.
OK a.m.b.a.

Reply from OK a.m.b.a.

Hej Ronni
Tak for din henvendelse. Vi kan desværre ikke kommentere på lige netop din sag, men du er meget velkommen til at kontakte vores Administrative Service, hvis du ønsker en uddybning. De kan kontaktes på: 70 10 20 33.

Signe/OK

Alt fungerer. Levering inden for to dage.

Der er aldrig problemer med levering.

God og hurtig service. Nemt at bestille på nettet.

God og hurtig service. Nemt at bestille på nettet.

OTT = Olje Til Tiden

vil anbefale OK til enhver - altid god og venlig service og altid olje til tiden

OK er til OK - med kryds og slange!

Du får en hurtig og effektiv servicering, når du henvender dig til OK - og så er rabatterne ik så ring endda.

Olie til tiden

Det er en meget god service vi får ved olielevering

altid til at tale med..

jeg får en god og fin behandling altid.

Hurtig og god service.

Jeg fik hurtig og god service. Varen kom som lovet og jeg vil helt klart handle her igen.

Man fornemmer de er nye på markedet med elsalg, man må håbe det bliver bedre

Vi har nu modtaget forbrugsel fra OK i godt et år og flere gange har jeg måtte rykke dem fordi de ikke sendte kvartalsregningen.
I september 13 indgik jeg så en fastprisaftale for et halvt år og i bekræftelsesbrevet skriver de citat: INDEN UDLØB AF NÆRVÆRENDE AFTALE MODTAGER DU ET TILBUD FRA OK citat slut.
Et par dage før udløb af aftalen ringer jeg til kundeservice, fordi jeg intet har modtaget, men her for jeg bare at vide at det de kan tilbyde mig er en ny fastpris aftale, men kun til aktuel dagspris, som reelt alle kan få, det kalder jeg ikke et tilbud, og hvorfor de ikke havde sendt noget som skrevet, kunne de ikke svare på.
Efterfølgende har jeg sendt dem en mail med beskrivelsen af det jeg har oplevet, til dette har de blot svaret at det jeg telefonisk havde fået at vide var korrekt og de kun kunne tilbyde en fastprisaftale til gældende dagspris eller jeg kunne forsætte på variabel pris, men ikke et ord om hvorfor jeg ikke fik et brev inden udløb.
I mit tilfælde har de ikke haft styr på tingene, så som udsendelse af regninger, udsendelse af de breve de selv har lovet og ikke mindst deres ordlyd
OK a.m.b.a.

Reply from OK a.m.b.a.

Hej Ole Rasmussen
Jeg kan da godt forstå, at du undrer dig. Vi kan kun beklage det forløb, som du har været igennem. Naturligvis skulle du have haft tilsendt kvartalsregningen, ligesom vi naturligvis også skulle have sendt dig et brev, inden din aftale udløb. Vi har undersøgt sagen, og det viser sig, at der har været nogle fejl i forbindelse med omlægning af vores it-system som forberedelse til de ændringer, der skal ske på elmarkedet i de kommende måneder og år. Det er så desværre gået ud over dig.
Det beklager vi.
Tak for din gode tilbagemelding om ordlyden i bekræftelsesbrevet. Det brev du skulle have haft, før din aftale udløb, er ikke som sådan et tilbud. Det er et varsel om, at bindingsperioden udløber, og at det er tid til at gå ind at kigge på, hvilken prisaftale, fast eller variabel, du kunne tænke dig fremover. Vi vil derfor ændre teksten i brevet, så det fremover kommer til at fremgå helt klart.

Signe/OK

god betjening

OK med levering.

OK

Om virksomheden

OK er et dansk energiselskab og totalleverandør af energiprodukter og rådgivning.

Vi leverer god energi til danske boligejere og dansk erhvervsliv.

Vi er samtidig Danmarks mest solgte benzinmærke med 670 tankstationer.

Visit OK - Energien er jeres

Write to: forbruger@ok.dk
We live here: Åhave Parkvej 11
8260 Viby J

Gasoline

Heat Pumps

Kundeservice

Du er altid velkommen til at ringe til OK døgnet rundt. Både når du skal bestille produkter, have svar på et spørgsmål eller måske bare have et godt råd med på vejen.
Du kan ringe til på 70 10 20 33 – telefonen er altid åben!