OK - Energien er jeres reviews

OK - Energien er jeres reviews

7.6

amatører....

Har uopfordret fået et brev hvor OK beder om et opkald "Fortæl om dit el-forbrug" og få et gavekort på 100 kr. "Vi sidder klar ved telefonerne døgnet rundt" står der. Så langt måske så godt.
Men da jeg så ringer kl. 19.45 får jeg kontakt til en "bagvagt" som på ingen måde er klar over hvad der foregår. "Kundeservice har lukket, jeg kan bede dem ringe dig op i morgen".
Start med at få styr på jeres kampagne så tror man måske I har styr på jeres produkter, amatører....

Hej Onco

Det er korrekt, at vi har vi en back-up funktion, som tager imod vores opkald, enten hvis vores eget salgscenter har lukket, eller hvis vi har meget travlt på telefonen. Det er selvfølgelig uheldigt, at vedkommende ikke har været orienteret om vores kampagnetilbud, og det beklager vi naturligvis. Vi tilbyder altid vores kunder, at de kan blive ringet op den efterfølgende dag, hvis vores back-up funktion ikke kan give en tilstrækkeligt svar.

OK/Signe

Nemt at bestille fyringsolie online og hurtig levering

Jeg har to gange bestilt fyringsolie hos OK. Begge gange har de leveret indenfor få dage.

Desuden er det utroligt nemt at bestille via deres hjemmeside og der er fornuftige rabatter og tilkøb.

Alt i alt et helt uproblematisk købsforløb begge gange. Derfor en anbefaling herfra.

Hurtig bestilling, besværlig betalingsform

Dejligt hurtigt at bestille på nettet, men første gang en besværlig betalingsmåde, hvis man ikke vælger automatisk opfyldning, da det ikke er helt let at beregne kvantum. Fx. Mangle at betale 19.90kr!!

Hej Birgitte

Jeg kan godt forstå, at du synes, at det er irriterende med de 19,90 kr. i restbetaling. Netop for at undgå denne situation, reserverer vi 15 % ekstra på kundens dankort for at være på den sikre side, når der bestilles opfyldning af tanken. Og det er faktisk ret sjældent, at vi oplever, at det ikke dækker.
Lige i dit tilfælde var reservationen desværre ikke helt tilstrækkelig. Der kunne være 1034 liter i tanken, og det betød, at der kom til at mangle en lille 20’er i det beløb, som vi trak på dit dankort i første omgang. Det er naturligvis uhensigtsmæssigt, og vi beklager den ulejlighed, du har haft med at ”efterbetale” restsummen.

Og så betaler OK også skat i Danmark

God og ordentlig service og det bedste tilbud, det kan vist ikke gøres bedre og så betaler de skat i Danmark som det eneste selskab, hurra for det.

Næsten ok.

Ok holdt ikke leveringsaftalen vedr. tiden. Årsagen til dette var noget vejarbejde som generede.
Jeg ville gerne have været orienteret idet jeg var tæt på tomkørsel og ville have hentet noget diesel i stedet for at køre videre på de sidste liter olie som ved består af lidt af hver - slam og skidt. Ved min tlf. kontakt søndagen efter leveringen talte jeg med en behagelig og hjælpsom person som arrangerede at vi fik olie i løbet af mandagen.
Ok.

Hej Søren

Tak for din anmeldelse her på Trustpilot. Vi beklager, at du ikke fik besked om, at olieleveringen blev forsinket. Vores kunder bliver normalt kontaktet helt automatisk, hvis der skulle komme noget uventet i vejen, der forhindrer chaufføren i at nå frem. Det beklager vi naturligvis.

Alt OK!

Nem bestilling over net, problemfri levering til aftalt tid. Prisen? Ja I får mig ikke til at skrive, at olien er billig, men jeg får den ikke billigere andre steder

Fantastisk service i en nødsituation - og servicen fortsætter i samme grad!

Jeg løb tør for olie en vinterdag. Jeg havde svigermor i huset samt vores lille baby på 6 uger. Min mand var ude at rejse. Vores gamle oliefyrsfirma kunne ikke hjælpe os. Jeg ringede til Ok og forklarede min situation. Og ud til mig kom kørende en personbil fra Ok med dunke på bagsædet samt i bagagerummet. En meget venlig mand steg ud og spurgte om vi havde brug for noget olie. Så hældte han ellers på vores tank, han var så sød og forstående, jeg vil aldrig glemmme det. Altid er Ok venlige og super servicerende, når man ringer til dem.. Så jeg anbefaler dem på det varmeste!
Mvh. jette

Imødekommende og venlig kundebetjening

Venlig kundebetjening og hurtig leverance.
De fejl og misforståelser der forekommer, bliver hurtigt og effektivt rettet.

Mega dårlig kundeservice

Hvis ok er i tvivl om noget med en kunde, så spærrer de ens kort, så næste gang du prøver på at tanke ikke kan få benzin. Fordi så forventer de at du ringer. Istedet for at spærre kortet, hvorfor ringer de så ikke for at afklare situationen? Sådan fungerer deres system ikke og det kan ikke laves om sagde en noget ubehagelig ok dame. Hun tog spærringen af kortet, da der ikke var noget galt. Det kalder jeg dårlig kundeservice, et kort opkald havde afklaret situationen, men pga. Ok's procedurer skal det gå ud over kunderne. Bad om at få kortet lukket...

Ja OK svarer så ikke på det jeg skriver - men hvorfor skulle de også det. Det er LØGN at de ikke havde min adresse, fordi den kunne kundeservicemedarbejderen oplyse mig om. Hvis de ikke vil sende et brev, hvorfor ringer de så ikke (som jeg skrev men der ikke blev svaret på), eller sender en mail. Begge dele er ikke ændret....

Hej Martin

Jeg beklager, hvis det første svar ikke var tydeligt nok. Det hænger sådan sammen, at vi i slutningen af marts måned får en melding fra CPR-registret, at der er uoverensstemmelse mellem dit CPR-nummer og din adresse. Når det sker, så lukker vores system for kortet - helt automatisk - simpelthen fordi vi er nødt til at kende vores kunders adresse.

Når kortet lukkes, så reagerer vores kunder naturligvis, ligesom du selv gjorde, ved at ringe ind. Det er vi selvfølgelig glade for, for ellers kunne vi ikke få afklaret om adressen er rigtig eller forkert.

I dit tilfælde viser det sig så, da du ringer ind, at der er sket en fejl, og at adressen er korrekt. Hvorfor CPR-registret melder om uoverensstemmelse i oplysningerne, kan vi desværre ikke svare på. Der kan være flere årsager, dem kender vores kunder ofte selv. Det kan blandt andet være årsager som flytning, beskyttet adresse m.m.

Vi ringer, af flere grunde, ikke vores kunder op, når kortet lukkes i vores system grundet uoverensstemmelser i oplysninger i CPR-registret. Vores kunder reagerer ofte meget hurtigt på dette ved at kontakte os, hvor vi så i fælleskab kan opklare årsagen, og eksempelvis åbne kortet med det samme igen, hvis der er tale om en fejl.

Igen beklager vi, at dit kort fejlagtigt blev lukket. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at henvende dig på følgende mail: kommunikation@ok.dk.

Hej Martin

Allerførst tak for din anmeldelse her på Trustpilot. Der er desværre sket en fejl i dine adresseoplysninger i vores system, og af gode grunde har vi ikke kunnet sende dig et brev. Det er naturligvis beklageligt, at fejlen medførte lukning af dit kort, og at du samtidig ikke føler tonen fra vores kundeservice var i orden, beklager vi selvfølgelig også.

Fupbreve

Modtaget et tilbud d.d. med posten fra ok olie i min brevkasse, bestil inden 1 juni med gratis levering og online rabat til kun kr. 5.491 for 500 lit.!
ringer og spørger om hvad og hvordan og så starter man med at sige, desværre prisen er i mellemtiden steget o.s.v.. Gratis levering? ja men ved 700 l er det da gratis og prisen er udregnet efter liste pris pr 12 marts på 10.982 pr 1000 lit, så rabat ????
Pas på I ikke falder på halen over dette FLOTTE tilbud, det er plat og fidus og se så efter andre selskaber, hvor jeg har fundet mindst 2 andre til omkring 10,65 og 10,70 pr 1000 lit, gratis levering v/700 lit tja, ak ak ak.
Coop hvor er det dårligt overfor Jeres kunder, kom igen med regulære besparelser og gode tilbud

Kære kunde

Tak for din henvendelse. Vi beklager, hvis budskabet I det fremsendte tilbud på fyringsolie kan misforstås. Tilbuddet er målrettet kunder, der ikke har brug for mere end 500 liter fyringsolie. Normalt pålægges leveringer under 700 l en fragtomkostning, fordi der er tale om så lille et kvantum, men vi tilbyder her vores kunder gratis levering i en bestemt periode. Også hvis de bestiller helt ned til 500 l. Derudover får de en onlinerabat på 350 kr.

Når man bestiller fyringsolie via www. ok.dk, får man det bestilte kvantum til den pris, som fyringsolien koster, den dag. Det skyldes, at man betaler kontant med sit dankort. Man afregner altså med det samme.

Ringer man til vores salgscenter og bestiller, får man det bestilte kvantum til den pris, som fyringsolien koster, den dag den bliver leveret hos kunden. Det fremgår også af brevet, at udregningen er et eksempel, hvor prisen er beregnet ud fra olieprisen den 12/3 2014. (Pris pr. 1000 l 10.982 kr.)

Den totale pris i priseksemplet, altså de 5.491 kr., er ikke fratrukket online rabatten på 350 kr., som man får, når man bestiller via www.ok.dk. Dette kan måske forvirre, og det beklager vi. Du kan altid bruge vores prisberegner på www.ok.dk – her kan du altid udregne den aktuelle pris og rabat.

Med hensyn til ejerforhold, er OK ikke en del af Coop. OK er et selvstændigt andelsselskab ejet af kunder og forhandlere. Coop er ejet af FDB. Selvom vi er to forskellige virksomheder, har vi dog tætte relationer i og med, at mange OK-tankstationer er ejet enten af selvstændige brugsforeninger eller Coop-ejede butikker. Det vil sige, at Coop er én af OK’s medejere.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at henvende dig på kommunikation@ok.dk.

Helt OK levering

Olien kom indenfor lovet tid, ingen problemer.

ok gør en forskel

ok er et dansk selskab og jeg vil gerne bidrage til danske arbejdsplaser

Over forventning

Hurtig levering og fin betjening

Kan godt lige det i støtter.

Der er altid en god stemning når der tankes.
De faste kunder skal behansles godt, også med rabatter.

Let, overskueligt og problemfrit

Jeg bestilte fyringsolie online. Der var 5 dage leveringstid, men den var der i løbet af tre dage. God service

God kørsel

Det var dejligt at opleve en chauffør som var meget forsigtig med ikke at lave for meget skade med den store lastbil.

Usædvanlig dårlig service og behandling fra OK.

Køb aldrig en service til dit oliefyr hos OK. Det gælder kun selve oliefyret - går det i stå, og har du brug for hjælp - og det ikke er selve fyret - næsten kun dyssen - bruges alle kneb for at få pålagt dig de gebyrer der som en selvfølge må hører under det bedste abonnement - men nej - du skal betale alt såvel kørsel - arbejdsløn - miljø - arbejdsvogn - materialer! - uagtet montøren er kaldt ud og skal foretage alm service.
Efter beviselige mail var jeg i en forhandling hermed - flere i OK var uforståelig overfor hvad der var gang i - havnede den til inkasso, og med uholdbare trusler om RIK (OK burde vide om hvornår man kan det) . Dette betød, uagtet at JEG havde overholdt de aftaler der via mail var indgået , at mit benzin OK-kort blev spæret - og bestil olie blev afvist, med begrundelse om, at jeg var en dårlig betaler. Er det tilfældet er det noget der sket ny - og min egen bank benægter da også det. Altså advarsel hvis du ønsker oliefyrsservice hos OK du opnår blot at komme til at betale dobbelt op! .

Hej Mogens

Vi beklager, at din sag blev sendt til inkasso. Det beror på en misforståelse, og det beklager vi naturligvis gerne igen, ligesom i mailen fra den 19. februar, hvor vi oplyser, at vi har trukket inkassokravet tilbage.

Med hensyn til service på oliefyret, så omfatter det (et stort serviceabonnement) reparationer på oliebrænder, men ikke på kedelanlægget. Dette fremgår også af din aftale. Montøren har været ude hos dig og montere en luftudlader på dit kedelanlæg, og derfor får du naturligvis en regning på dette.

Har du yderligere spørgsmål til sagen, er du altid velkommen til at kontakte os på 8932 2528.

Udmærket service

Jeg fik olien billigere

Altid god service hos OK

Har været kunde hos OK gennem mange år - og altid været tilfreds med deres service

-bare i orden

bestil fyringsolie over nettet,nemt.Og de holder hvad de lover!

OK

Om virksomheden

OK er et dansk energiselskab og totalleverandør af energiprodukter og rådgivning.

Vi leverer god energi til danske boligejere og dansk erhvervsliv.

Vi er samtidig Danmarks mest solgte benzinmærke med 670 tankstationer.

Visit OK - Energien er jeres

Write to: forbruger@ok.dk
We live here: Åhave Parkvej 11
8260 Viby J

Gasoline

Heat Pumps

Kundeservice

Du er altid velkommen til at ringe til OK døgnet rundt. Både når du skal bestille produkter, have svar på et spørgsmål eller måske bare have et godt råd med på vejen.
Du kan ringe til på 70 10 20 33 – telefonen er altid åben!