Oleknudsen reviews

Oleknudsen reviews

7.0

Det hele er som det skal være.

Hurtig og hjælpsom betjening. Jeg fik min økse og så er jeg glad :)

Gør det ikke igen

Min plæneklipper skulle serviceres i foråret. Det kostede over 1000 kroner og med otte dages reklamationsret. Den har kørt dårligt siden og begyndte over sommeren at gå i stå. Nu har en ven så kigget på den. Ingen olie overhovedet! Og låget var skruet så stramt på, at der måtte værktøj til at åbne det. Mærkeligt at servicere en plæneklipper og ikke opdage, at den mangler olie. Næste gang køber jeg nok bare en ny plæneklipper, det er vist billigere....
Ole G. Knudsen

Reply from Ole G. Knudsen

Hej Marianne.
Vi er rigtig kede af at høre at du ikke har været tilfreds med den service vi foretog i foråret. Selvom vi har 8 dages reklamationsret er man altid velkommen til at komme forbi med sin maskine, hvis den ikke virker ordentlig efter udført service - også selvom der er gået 8 dage. Jeg tænker om vi har haft mulighed for at se din maskine?
Mvh Dorte, Ole Knudsen Skov- og Havegrej A/S

Fin service

Bestilte to grensakse, hvoraf den ene ikke var på lager. Det viste sig, at den var udgået. Butikken kontaktede mig straks med to gode forslag til en løsning, og overholdt herefter den forventede leveringstid. Her kan ikke indvendes noget.

Super service!

Handlede på oleknudsen.dk's hjemmeside.
Jeg bestilte varen til levering med GLS, desværre endte varen på et leveringsted noget fra min bopæl og ikke det leveringsted jeg troede. Jeg ringede til oleknudsen.dk for at opklaret fejlen. Her fik jeg en utrolig god service og pakken blev straks tilbagekaldt og sendt til mit leveringsted.
Om fejlen var oleknudsen.dk's eller min er ligegyldig med så god en service.

Jeg handler MEGET gerne hos oleknudsen.dk igen!!!

Ole G. Knudsen Details

Ny Butik