Olineart reviews

Olineart reviews

9.0

Som altid en fornøjelse:)

Hos Olineart er det altid en fornøjelse at handle:) Varer til særdeles gode priser, og hurtig levering. En af mine ynglingsshops:)

Gode udsalgspriser og hurtig levering

Alt er kørt fint i denne handel. Det er rart med en butik der holder et rigtigt udsalg hvor varerne er sat ordentlig ned samtidig med at portoprisen holdes rimelig.

Leveringen var lynhurtig, men jeg kan dog ikke nikke genkendende til at der var hygget om varerne som de mange andre anmeldelser. Ikke noget kort og ingen pæn indpakning. Så det er de nok stoppet med.
Men ellers er der intet at klage over.

Nemt, hurtigt og pænt leveret:-)

Det var nemt at bestille på hjemmesiden -overskueligt. Og gode tilbud:-) Gode mærker! Tingene blev hurtigt leveret og med en dejlig hyggelig
indpakning uden at være for meget

Hurtig betjening og levering

God service, billig fragt. Og fint kort der medfølger pakken!

Meget ligetil..

Det er meget nemt at handle med Olineart. Shoppen er nem at finde ud af, leveringen er (relativt) hurtig. Dejlig overraskelse med et håndskrevet personligt kort i de leverede varer. Det gør handlen til en personlig oplevelse, selvom købet er foretaget elektronisk.

SUPER SUPER service

Kan stærkt anbefales, at handle hos. God hurtig, venlig betjening.Kan kun stærkt anbefales , at gøre handel hos.

Godt sted at handle

Hurtig forsendelse. Fine varer. Kan kun anbefales.

God og spændene butik

God og hurtig betjening,sikker leverning.Der er mange spændene og sjove vare at vælge immellem i butikken noget for enhver smag.

Rigtig fine varer og hurtig levering!

At handle på Olineart.dk var for mig en rigtig god oplevelse. Der var mange gode tilbud og mange fine varer. Modtog min ordre ganske hurtigt og i meget fin stand og indpakning. Jeg kan kun anbefale at handle der!
Modtog sammen med varerne et yndigt postkort med håndskrevet "tudind tak for din ordre. Jeg håber du bliver gald for alle de fine ting". Dette fik handlen til at blive mere personligt, og ikke at man blot var en ud af mængden der handler på olineart.dk - har aldrig modtaget sådan et postkort før ved en internethandel.
Besøg siden og bliv ligeså glad for den som jeg!

Gode tilbud, hurtig levering.

Super gode tilbud på nogle af mine yndlingsmærker, og hurtig levering. Jeg har ikke andet end rosende ord tilovers.

En rigtig god oplevelse i en spændende butik med super betjening

Man kommer ind i en butik, hvor man føler sig velkommen og har lov at se og røre. Altid smilende og venlig betjening. Varerne pakket flot ind. Bare en god oplevelse.
Kommer snart igen.
De bedste hilsner Else

Helt klart favorit butik.

Nu har jeg så handlet flere gange end man kan tælle på to hænder hos olineart. Det er der flere grunde til og det er klart at hver gang er det de lækreste ting jeg ender med i mit hjem, samt den venlige og imødekommende betjening jeg modtager hver gang. Havde jeg nu kunne give 10 stjerner havde jeg klart givet det, men ind til videre må butikken nøjes med de 5 de har her. Du vil uden tvivl ikke fortyrde at du slår et smut forbi olineart.

Nemt og utrolig hurtigt.

Nem og overskuelig side, med nogle rigtig gode tilbud. Super hurtig levering. Kan helt sikkert anbefales.

Hurtig og god service.

Kan varmt anbefale at handle hos olineart. Nemt at navigere rundt på hjemmesiden og hurtig forsendelse/levering af varene, som var pakket rigtig fint.

fin service

fin nethandel, hurtig levering

Altid god service.

Fint udvalg og altid hurtig levering.

Rigtig god netbutik.. billige varer, hurtig levering og rigtig god service!

Godt udvalg, god service

På OlineArt fandt jeg det jeg søgte. Valgte Oline frem for andre webbutikker fordi prisen var billigere (nedsat). Fik god service, da en vare ikke levede op til forventningerne. Eneste minus var netop i forb. med denne vare, idet billedet på websiden ikke gengav varen korrekt. (Vigtigt når man handler på nettet, hvor man netop ikke har mulighed for at stå med varen i hånden)

Mine bedste anbefalinger

Super shop, med god service og så er der kræset med indpakning af varerne - lækker oplevelse!

perfekt

super god service, hurtig levering, lækre varer

Olineart Details

Hos Oline Art finder du et kæmpe udvalg af House Doctor store varesortiment. Vi har f.eks. boligtekstiler, brugskunst, accessories og tøj fra House Doctor

Visit Olineart